Chromequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Daarom gebruikt de echte held gewoon firefox
Wij zijn eigenlijk best blij dat we een aanhanger hebben, want die is al volquote:Van die laatste stukjes zooi blijkt meestal op den duur dat de kliko de beste oplossing is!
Yeahquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:54 schreef Sitethief het volgende:
Hey wonderer hoor ik nou een licht Amerikaans accent in je stem? Wel grappig om te horen.
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen. Ik vind het wel prima eigenlijk. Laat IE zich maar aanpassen i.p.v. dat de sites aangepast moeten worden aan IE.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Chrome![]()
Maar, serieus, het is echt belachelijk om een website te hebben die niet functioneert in IE8, minder gebruiksvriendelijk kan eigenlijk niet.
[..]
Wij zijn eigenlijk best blij dat we een aanhanger hebben, want die is al vol![]()
Vandaag niet helemaal gehaald dus. Maar de grote spullen zijn versleept en het bed staat ook op z'n plek. We kunnen in ieder geval fatsoenlijk pitten.
Verstandige woordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen. Ik vind het wel prima eigenlijk. Laat IE zich maar aanpassen i.p.v. dat de sites aangepast moeten worden aan IE.
Maar ik snap net hoe mijn pc aan en uit moet!
Dat maakt dus geen zak uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen.
Dat is aan de websitebeheerder!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat maakt dus geen zak uit.
Als je als websitebeheerder mensen op je site wilt hebben, dan zorg je in ieder geval dat de grootste meute zonder problemen terecht kan. En die meute gebruikt IE.
Ok, laat ik het zo stellen dan, iemand die voor z'n inkomen websites bouwt, doet er goed aan rekening te houden met z'n bezoekersquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is aan de websitebeheerder!
Dus...quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef lezzer het volgende:
want morgen kunnen we van de spierpijn geen poot meer verzetten
Ik vind mezelf altijd een beetje vies als ik dat zeg, maar iddquote:Op zondag 5 september 2010 01:31 schreef Brittie het volgende:
AbendLekker Harry Potter films zitten kijken met een paar flessen wijn vanavond. Emma Watson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |