Dat moet het zijn!quote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef Qebbel het volgende:
In Utrecht hebben we dat nog meer zelfs. Komt ook omdat wij een aantal lesbiennes kennen die problemen gehad hebben. Hangt natuurlijk ook een beetje van de wijk af (net zoals in A'dam en wsl andere steden), maar wij willen bij het huis van mijn vriendin absoluut niet hebben dat mensen weten dat daar een lesbo woont, omdat dat heel erg goed weleens een hoop gedonder zou kunnen opleveren. En eigenlijk is het een hele nette wijk waar ze woont, maar er hangt nogal eens wat gespuis rond uit omliggende wijken.
Verder lopen we idd (bijna!) nooit hand in hand, maar dat ligt natuurlijk ook aan onszelf. Misschien zijn we wel gewoon vette schijterds![]()
Toch jammer.quote:Op maandag 6 september 2010 09:02 schreef Vanyel het volgende:
Wij staan niet buiten hevig speeksel uit te wisselen en elkaar van onder tot boven af te likken,
Heb ik 't bij de admins voorgelegd?quote:Op maandag 6 september 2010 07:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb het voorgesteld aan Nan KingDus letterlijk "is het niet eens tijd voor een lesbeautopic", waarop Nan King zegt "ik heb het bij de admins voorgelegd".
Zie ook de link uit mijn quote hierboven ergens.
Ik weet niet over welk overleg jij het hebt, maar dat voorstel komt echt van mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de potten zaten gewoon in SCH mee te doen, en er was nog een topic in R&P wat over een specifiek geval ging.quote:Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef NanKing het volgende:
Hoe het topic is ontstaan weet ik nog wel heur. Er was ook een ander topic wat de aanleiding gaf, in SEX. Geen zin om terug te zoeken.
Tegenwoordig wel genuanceerd Mamkinkyquote:Op maandag 6 september 2010 11:10 schreef NanKing het volgende:
Gofferdomme wat was ik genuanceerd
Is homofilie een ziekte?
* NanKing zoekt weer verder.
Ja, ik zat even terug te zoeken en kwam dat topic tegen.quote:
Ik was eens niet sarcastischquote:Op maandag 6 september 2010 11:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel genuanceerd Mamkinky?
Ouwe relpotquote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef lezzer het volgende:
oh ik heb ook zo gereld hè
niet in dat topic trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |