Vroegah wel hoor, maar die behoefte wordt na een paar jaar samen toch wel wat beter gereguleerd.quote:

Bij mij werkt het andersom. Ik doe het automatisch en heb er pas last van als ik bewust afstand moet houden.quote:Op maandag 6 september 2010 12:13 schreef lezzer het volgende:
@Vanyel,
ja, maar op zich heb ik daar dus alleen last van als ik er principieel over nadenk

Ik heb al een half tamme maag, als ik ibruprofen en consorten slik dan lig ik te kronkelen van de pijn.quote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, keertje F5 voor je post is ook niks mis mee...
Niks pure paracetamol als je je zo voelt. Dikke ibuprofen combineren met de paracetamol.
Daarnaast natuurlijk een kip in een pan water flikkeren en soep van trekken want dat is het ultieme middel tegen je kwalen.

. Het zou erger zijn als jullie er verschillend over denken.
. Het zou erger zijn als jullie er verschillend over denken.  

quote:

quote:

Wel als ik mijn zelfgemaakte tomatensoep maakquote:

.
 .

Wedden van nietquote:Op maandag 6 september 2010 13:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wel als ik mijn zelfgemaakte tomatensoep maak
.

Nooit, of zijn dikkere/dunnere soepen weer wel ok?quote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef NanKing het volgende:
Ik vind de structuur en shit van soep gewoon niet fijn.

Dikkere soep is wel beter maar na een halve kom staat het me eik altijd tegen. Behalve de pindasoep van mijn vader kan ik 't gewoon niet wegkrijgen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nooit, of zijn dikkere/dunnere soepen weer wel ok?

Pindasoep? Dat ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef NanKing het volgende:
Dikkere soep is wel beter maar na een halve kom staat het me eik altijd tegen. Behalve de pindasoep van mijn vader kan ik 't gewoon niet wegkrijgen.

Of als een gek dichtposten.quote:

Nu krijg ik trek in soep, maar er is al iemand boodschappen aan het doen.quote:Ik heb net verse kippensoep op

Dat kan natuurlijk nog wel.quote:

Nee, dat ben ik dus niet. Ik vind dat altijd wel een beetje ... apart.quote:Ben jij degene die zo iemand belt die dan in de supermarkt boven de diepvries de boodschappenlijst bespreekt

Als je niet weet wat je nodig hebt, maak dan of een briefje of laat iemand (mee)gaan die het wel weet.
 Als je niet weet wat je nodig hebt, maak dan of een briefje of laat iemand (mee)gaan die het wel weet.  

Ik heb daar een makkelijke oplossing voor. Bij twijfel neem ik gewoon beiden waar ik tussen twijfel. Niet zo gek dat we altijd met 4 volle boodschappentassen en de nodige grootverpakkingen uit een supermarkt komen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef lezzer het volgende:
Of, geworden ben, ik ben het gewoon. Ik kan uren etiketten lezen in de supermarkt.
Mijn vrouw wil dus eigenlijk ook nooit samen boodschappen doen.

Hoe gaat zo'n gesprek dan?quote:Op maandag 6 september 2010 13:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me niet aangesproken hoor.
En ja, ik bel wel eens in de supermarkt over wat te eten oid.

Helpt ze je dan wel, of komt het ook wel voor dat zij het ook niet weet?quote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Lief, ik heb zin in ..... . Zullen we dat eten vanavond?
Of pooooohoooop, ik sta in de winkel maar ik heb nergens zin in. Weet jij iets dat we vanavond kunnen eten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |