Crap inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt al zo lang als ze bestaan een hekel aan Simply Red.
Hoe vaker ik ze hoor hoe erger het wordt...
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eindelijk es uitgenodigd voor een tweede sollicitatiegesprek. Zou dat 'm dan worden?
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het wat. Die wijnflessen glimmen nu wel al genoeg
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het wat. Die wijnflessen glimmen nu wel al genoeg
Dinsdag de 14dequote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Spannend Roel! Wanneer mogen we voor je duimen?
quote:
Inderdaad.. Pas begon SBS alweer te janken dat ze de DVR-boxen van de markt willen hebben omdat dat hun entertainmentavond-concept vernietigtquote:Op donderdag 2 september 2010 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
De entertainmentindustrie die weer jankt over illegaal aanbod. Ga zelf eens met de tijd mee dan!
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Inderdaad.. Pas begon SBS alweer te janken dat ze de DVR-boxen van de markt willen hebben omdat dat hun entertainmentavond-concept vernietigt
Beleid van steeds dezelfde muziek draaien slaat goed aan. Verder wel goed nieuws natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)FM-nadert-Radio-538/
ik moet zo naar de fysio......voor de laatste keer hier, volgende week in Grunnquote:Op donderdag 2 september 2010 13:02 schreef Evertjan het volgende:
ik moet eigelijk naar een sportschool
quote:Op donderdag 2 september 2010 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag!
nou, de nacht ben ik gelukkig redelijk doorgekomennog even het allerlaatste uurtje timurs eetvermaak meepikken
Ja dat zei die toen ik dit al gepost hadquote:Op donderdag 2 september 2010 13:34 schreef 3rdRock het volgende:
nja, zelf vind ie em ook niet mooi geloof ik....
ja, je kunt nu wel zwaaaien, maar ik sta op het punt naar de fysio te gaan!quote:
dan hebbie verrekte snel getyptquote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat zei die toen ik dit al gepost had.
Klonk zeker niet verkeerd neequote:
3rdRock? waarmee dan? :squote:
Ik heb deze cdquote:Op donderdag 2 september 2010 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
yeah! Tracy Bonham. dat was ooit heel gaaf op pinkpoptv
Ja ik was ook al gaan kijken!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
ze leeft nog hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Tracy_Bonham
beetje laat. ben al lang terugquote:
Ah, mooi! nou welkom terug danquote:Op donderdag 2 september 2010 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje laat. ben al lang terug
maar ging prima. fysio is zeer tevreden. nu mogen ze me in Grunn gaan mishandlen. toevallig ervaring met fysiosportief.nu ?
ik ga eens even een balletje opgooien in het Grunn-topicquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, mooi! nou welkom terug dan. Geen ervaring mee, maar misschien iemand anders hier??
Daar weten ze het vast welquote:Op donderdag 2 september 2010 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga eens even een balletje opgooien in het Grunn-topic
Agreequote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
en ik had hem graag nog eens gehoord ipv Scouting for Girls
Eerst al die filmpjes van Oh oh Cherso en nu dit weer...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een volk komt er ook uit Den Haag![]()
Ik zou het ook voor me houden als ik jou wasquote:Op donderdag 2 september 2010 18:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Eerst al die filmpjes van Oh oh Cherso en nu dit weer...
ik durf tegen niemand meer te zeggen dat ik uit Den Haag kom
Afgaande op eerdere ervaringen zal er in eerste instantie een daling te zien zijn, da's behoorlijk gebruikelijk bij veranderingen. Kan wel een jaar duren voordat je echt kan zeggen wat het opgeleverd heeft.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef rubbereend het volgende:
wow de luistercijfers, ben benieuwd of na de nieuwe programmering de cijfers op pijl blijven
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:03 schreef 3rdRock het volgende:
van twitter:
rudymackay De adoptieformulieren zijn zo goed als rond. De
komende paar maanden zit uw dj bij de VPRO in huis. Te beginnen vanavond bij 3voor12radio!
Radio word dan ook niet voor niks 'Slow Business' genoemd. De meeste mislukkingen zijn dan ook te wijten aan ongeduldige directies die niet langer willen wachten (zie bijv. YorinFM/Caz)quote:Op donderdag 2 september 2010 18:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Afgaande op eerdere ervaringen zal er in eerste instantie een daling te zien zijn, da's behoorlijk gebruikelijk bij veranderingen. Kan wel een jaar duren voordat je echt kan zeggen wat het opgeleverd heeft.
Bij commerciële zenders heb je gewoon geen jaren de tijd om te wachten... Daar moet 't snel slagen en anders de stekker eruit.. De tijd heb je bij de publieken iets meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Radio word dan ook niet voor niks 'Slow Business' genoemd. De meeste mislukkingen zijn dan ook te wijten aan ongeduldige directies die niet langer willen wachten (zie bijv. YorinFM/Caz)
Nee, de rest heeft het te druk met op en neer springen.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Ben ik de enige MetMichiel luisteraar voor vandaag???
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de rest heeft het te druk met op en neer springen.
En typen terwijl je op en neer springt produceert meestal niet al te leesbare berichten.
quote:De adoptieformulieren zijn zo goed als rond. De komende paar maanden zit uw dj bij de VPRO in huis. Te beginnen vanavond bij 3voor12radio!
die heb ik uren geleden al gepostquote:Op donderdag 2 september 2010 20:03 schreef ConscienceNL het volgende:
Hebben jullie deze tweet van Rudy Mackay al gelezen?
[..]
Ik hou het lekker bij alleen Expeditie Robinson... maar dat duurt dus ook al tot 22 uur vandaag!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik uren geleden al gepost
ga zo exp rob kijken en ohoh cherso dus mij zien jullie voorl niet. misschien later nog bij Rudyvoor12
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef themauster het volgende:
Ray en Anita bij EW tijdens 90s request woehoe!
Nein, man!quote:
Dat dus. ga ze volgende week live zien, ben benieuwd!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Moss is tof. Excelsior is verdomd lekker bezig de laatste paar jaar.
Excelsior is het beste label van NLquote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou het prettig vinden als ze eens komen met de afscheids-DVD van Johan. Die show is niet voor Jan Lul opgenomen...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Excelsior is het beste label van NL![]()
True, maar in Nederland heb je dan ook weinig goede labels in Excelsiors vakgebied. Zeg maar gerust geen, ik kan er iig geen opnoemenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Excelsior is het beste label van NL![]()
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Ja ik ben ook weer uitgezaptquote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Sersjee het volgende:
Good Charlotte live... Goed moment om richting bank & tv te verkassen
Prima trainer ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar welquote:
True, dat verdienen zequote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als ze eens komen met de afscheids-DVD van Johan. Die show is niet voor Jan Lul opgenomen...
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar wel
LOL !quote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar wel
HEEEUUJJ!!quote:
Op jouw kosten? puik ideequote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
yo partypeople. zullen we met z'n allen naar chersonissos gaan volgend jaar?
pleurt op! we motte gewoon ff castingteepies makuh en dan naar sown bureau sturuh.quote:
ja,, rudy heeft een contract bij de vpro getekendquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,, rudy heeft een contract bij de vpro getekend
ja, dat heb ik verdorie rond zessen hier al gepost dagoruk!quote:
Niet iedereen zit de hele dag naar `n computer scherm te turenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat heb ik verdorie rond zessen hier al gepost dagoruk!
Ik moest verdomme werken 3e steen!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat heb ik verdorie rond zessen hier al gepost dagoruk!
Ik ken Pastoor al járen en geloof me, het is meer geluk dan wijsheid.quote:
Das toch met Stenders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:34 schreef -Hans- het volgende:
Summer of 69. veronica in de ochtend is echt top. Straks uiteraard AV.
Nee met Jensenquote:
Ookquote:
Je kan tussen 10 en 12 beter je telefoon klaar leggen, want het is All-Request vandaag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Ook goedemorgen... hebben we de tissues al klaar liggen voor het blok 10-12?
En Ekdom... zal die emo worden?
[..]
Ook
Ik was vergeten m'n radio op een andere zender te zetten, dus die ellende was zo'n beetje het eerste wat ik vandaag hoordequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:07 schreef themauster het volgende:
Trouwens hoorde ik net Jaqueline Govart Sam van Tim knol verkrachten
Is ook met een e moet je maar denkenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:07 schreef themauster het volgende:
Trouwens hoorde ik net Jaqueline Govart Sam van Tim knol verkrachten
Da's toch een prima vooruitzichtquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Every fucking single time dat ik me ranzig verslapen heb voor mn school... Was 'ie er! Gerard Ekdom.
Vanaf maandag moet ik me heul erg moddervet verslapen om dát te ervaren. *Snif
Haha, wij draaien het intro van Bohemian Rhapsody en U moet raden welke plaat het is!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
't is durrrrrrrrrrrrieminutenoverzeven!
Een laatste radio uitzending zonder gemekker over platen op Fok! is geen laatste radio uitzendingquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
In je laatste uitzendingJames
Blunt
draaien.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een laatste radio uitzending zonder gemekker over platen op Fok! is geen laatste radio uitzending.
Ha, ouwe palingvisser!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:28 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, Cos is in het huis. Vet ! Cos, ouwereus !. Zal ik even Queen - Innuendo voor je aanvragen ?
Bohemian Rhapsody hebben we iig gisteren al gehadquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, ouwe palingvisser!
Neu, hoeft niet. Al vrees ik dat Kwien zeker nog wel voorbij zal komen in deze final episode.
" ouwe palingvisser! "quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, ouwe palingvisser!
Neu, hoeft niet. Al vrees ik dat Kwien zeker nog wel voorbij zal komen in deze final episode.
Ik heb vorig jaar een pilot gedaan voor WebHawk@work als radioprogrammaquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Ze moeten wel nog even leren bij BNN fatsoenlijke programma namen te verzinnen.
@work. 2010 vChristus belde
Jah, dekt wel de lading, maar 't is niet echt het toppunt van creativiteit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Sws marketingtechnisch een kutnaam. Als je iets met social media ofzo zou willen doen, is deze naam alles behalve uniek natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Kotler zou als die dood was ook zich etc ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sws marketingtechnisch een kutnaam. Als je iets met social media ofzo zou willen doen, is deze naam alles behalve uniek natuurlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja mn 50+ collega gaat ook weer helemaal los hier
Ik krijg er een fluitende collega bij cadeauquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja mn 50+ collega gaat ook weer helemaal los hier
quote:
quote:
quote:
kan er weinig aan toevoegenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:29 schreef borisz het volgende:
Die overgang is dan een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |