Haha, wij draaien het intro van Bohemian Rhapsody en U moet raden welke plaat het is!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
't is durrrrrrrrrrrrieminutenoverzeven!
Een laatste radio uitzending zonder gemekker over platen op Fok! is geen laatste radio uitzendingquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
In je laatste uitzendingJames
Blunt
draaien.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een laatste radio uitzending zonder gemekker over platen op Fok! is geen laatste radio uitzending.
Ha, ouwe palingvisser!quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:28 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, Cos is in het huis. Vet ! Cos, ouwereus !. Zal ik even Queen - Innuendo voor je aanvragen ?
Bohemian Rhapsody hebben we iig gisteren al gehadquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, ouwe palingvisser!
Neu, hoeft niet. Al vrees ik dat Kwien zeker nog wel voorbij zal komen in deze final episode.
" ouwe palingvisser! "quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, ouwe palingvisser!
Neu, hoeft niet. Al vrees ik dat Kwien zeker nog wel voorbij zal komen in deze final episode.
Ik heb vorig jaar een pilot gedaan voor WebHawk@work als radioprogrammaquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Ze moeten wel nog even leren bij BNN fatsoenlijke programma namen te verzinnen.
@work. 2010 vChristus belde
Jah, dekt wel de lading, maar 't is niet echt het toppunt van creativiteit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Sws marketingtechnisch een kutnaam. Als je iets met social media ofzo zou willen doen, is deze naam alles behalve uniek natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:58 schreef borisz het volgende:
Kotler zou als die dood was ook zich etc ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sws marketingtechnisch een kutnaam. Als je iets met social media ofzo zou willen doen, is deze naam alles behalve uniek natuurlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja mn 50+ collega gaat ook weer helemaal los hier
Ik krijg er een fluitende collega bij cadeauquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja mn 50+ collega gaat ook weer helemaal los hier
quote:
quote:
quote:
kan er weinig aan toevoegenquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:29 schreef borisz het volgende:
Die overgang is dan een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |