ja, je kunt nu wel zwaaaien, maar ik sta op het punt naar de fysio te gaan!quote:
dan hebbie verrekte snel getyptquote:Op donderdag 2 september 2010 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat zei die toen ik dit al gepost had.
Klonk zeker niet verkeerd neequote:
3rdRock? waarmee dan? :squote:
Ik heb deze cdquote:Op donderdag 2 september 2010 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
yeah! Tracy Bonham. dat was ooit heel gaaf op pinkpoptv
Ja ik was ook al gaan kijken!quote:Op donderdag 2 september 2010 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
ze leeft nog hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Tracy_Bonham
beetje laat. ben al lang terugquote:
Ah, mooi! nou welkom terug danquote:Op donderdag 2 september 2010 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje laat. ben al lang terug
maar ging prima. fysio is zeer tevreden. nu mogen ze me in Grunn gaan mishandlen. toevallig ervaring met fysiosportief.nu ?
ik ga eens even een balletje opgooien in het Grunn-topicquote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, mooi! nou welkom terug dan. Geen ervaring mee, maar misschien iemand anders hier??
Daar weten ze het vast welquote:Op donderdag 2 september 2010 15:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga eens even een balletje opgooien in het Grunn-topic
Agreequote:Op donderdag 2 september 2010 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
en ik had hem graag nog eens gehoord ipv Scouting for Girls
Eerst al die filmpjes van Oh oh Cherso en nu dit weer...quote:Op donderdag 2 september 2010 17:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een volk komt er ook uit Den Haag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |