Excelsior is het beste label van NLquote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Moss is tof. Excelsior is verdomd lekker bezig de laatste paar jaar.
Ik zou het prettig vinden als ze eens komen met de afscheids-DVD van Johan. Die show is niet voor Jan Lul opgenomen...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Excelsior is het beste label van NL![]()
True, maar in Nederland heb je dan ook weinig goede labels in Excelsiors vakgebied. Zeg maar gerust geen, ik kan er iig geen opnoemenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Excelsior is het beste label van NL![]()
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Moss is tof. Excelsior is verdomd lekker bezig de laatste paar jaar.
Ja ik ben ook weer uitgezaptquote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Sersjee het volgende:
Good Charlotte live... Goed moment om richting bank & tv te verkassen
Prima trainer ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar welquote:
True, dat verdienen zequote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als ze eens komen met de afscheids-DVD van Johan. Die show is niet voor Jan Lul opgenomen...
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar wel
LOL !quote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar wel
HEEEUUJJ!!quote:
Op jouw kosten? puik ideequote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
yo partypeople. zullen we met z'n allen naar chersonissos gaan volgend jaar?
pleurt op! we motte gewoon ff castingteepies makuh en dan naar sown bureau sturuh.quote:
ja,, rudy heeft een contract bij de vpro getekendquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja,, rudy heeft een contract bij de vpro getekend
ja, dat heb ik verdorie rond zessen hier al gepost dagoruk!quote:
Niet iedereen zit de hele dag naar `n computer scherm te turenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat heb ik verdorie rond zessen hier al gepost dagoruk!
Ik moest verdomme werken 3e steen!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat heb ik verdorie rond zessen hier al gepost dagoruk!
Ik ken Pastoor al járen en geloof me, het is meer geluk dan wijsheid.quote:
Das toch met Stenders?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:34 schreef -Hans- het volgende:
Summer of 69. veronica in de ochtend is echt top. Straks uiteraard AV.
Nee met Jensenquote:
Ookquote:
Je kan tussen 10 en 12 beter je telefoon klaar leggen, want het is All-Request vandaag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Ook goedemorgen... hebben we de tissues al klaar liggen voor het blok 10-12?
En Ekdom... zal die emo worden?
[..]
Ook
Ik was vergeten m'n radio op een andere zender te zetten, dus die ellende was zo'n beetje het eerste wat ik vandaag hoordequote:Op vrijdag 3 september 2010 09:07 schreef themauster het volgende:
Trouwens hoorde ik net Jaqueline Govart Sam van Tim knol verkrachten
Is ook met een e moet je maar denkenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:07 schreef themauster het volgende:
Trouwens hoorde ik net Jaqueline Govart Sam van Tim knol verkrachten
Da's toch een prima vooruitzichtquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Every fucking single time dat ik me ranzig verslapen heb voor mn school... Was 'ie er! Gerard Ekdom.
Vanaf maandag moet ik me heul erg moddervet verslapen om dát te ervaren. *Snif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |