Excelsior is het beste label van NLquote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Moss is tof. Excelsior is verdomd lekker bezig de laatste paar jaar.
Ik zou het prettig vinden als ze eens komen met de afscheids-DVD van Johan. Die show is niet voor Jan Lul opgenomen...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Excelsior is het beste label van NL![]()
True, maar in Nederland heb je dan ook weinig goede labels in Excelsiors vakgebied. Zeg maar gerust geen, ik kan er iig geen opnoemenquote:Op donderdag 2 september 2010 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Excelsior is het beste label van NL![]()
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Moss is tof. Excelsior is verdomd lekker bezig de laatste paar jaar.
Ja ik ben ook weer uitgezaptquote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Sersjee het volgende:
Good Charlotte live... Goed moment om richting bank & tv te verkassen
Prima trainer ook.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar welquote:
True, dat verdienen zequote:Op donderdag 2 september 2010 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou het prettig vinden als ze eens komen met de afscheids-DVD van Johan. Die show is niet voor Jan Lul opgenomen...
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Promoveren en van Feyenoord winnen. Doen ze goed.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar wel
LOL !quote:Op donderdag 2 september 2010 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zoals we in Brabant zeggen: die Past Doar wel
HEEEUUJJ!!quote:
Op jouw kosten? puik ideequote:Op donderdag 2 september 2010 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
yo partypeople. zullen we met z'n allen naar chersonissos gaan volgend jaar?
pleurt op! we motte gewoon ff castingteepies makuh en dan naar sown bureau sturuh.quote:
ja,, rudy heeft een contract bij de vpro getekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |