Ik zou het ook voor me houden als ik jou wasquote:Op donderdag 2 september 2010 18:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Eerst al die filmpjes van Oh oh Cherso en nu dit weer...
ik durf tegen niemand meer te zeggen dat ik uit Den Haag kom
Afgaande op eerdere ervaringen zal er in eerste instantie een daling te zien zijn, da's behoorlijk gebruikelijk bij veranderingen. Kan wel een jaar duren voordat je echt kan zeggen wat het opgeleverd heeft.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef rubbereend het volgende:
wow de luistercijfers, ben benieuwd of na de nieuwe programmering de cijfers op pijl blijven
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:03 schreef 3rdRock het volgende:
van twitter:
rudymackay De adoptieformulieren zijn zo goed als rond. De
komende paar maanden zit uw dj bij de VPRO in huis. Te beginnen vanavond bij 3voor12radio!
Radio word dan ook niet voor niks 'Slow Business' genoemd. De meeste mislukkingen zijn dan ook te wijten aan ongeduldige directies die niet langer willen wachten (zie bijv. YorinFM/Caz)quote:Op donderdag 2 september 2010 18:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Afgaande op eerdere ervaringen zal er in eerste instantie een daling te zien zijn, da's behoorlijk gebruikelijk bij veranderingen. Kan wel een jaar duren voordat je echt kan zeggen wat het opgeleverd heeft.
Bij commerciële zenders heb je gewoon geen jaren de tijd om te wachten... Daar moet 't snel slagen en anders de stekker eruit.. De tijd heb je bij de publieken iets meer.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Radio word dan ook niet voor niks 'Slow Business' genoemd. De meeste mislukkingen zijn dan ook te wijten aan ongeduldige directies die niet langer willen wachten (zie bijv. YorinFM/Caz)
Nee, de rest heeft het te druk met op en neer springen.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Ben ik de enige MetMichiel luisteraar voor vandaag???
Haha, herkenbaarquote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, de rest heeft het te druk met op en neer springen.
En typen terwijl je op en neer springt produceert meestal niet al te leesbare berichten.
quote:De adoptieformulieren zijn zo goed als rond. De komende paar maanden zit uw dj bij de VPRO in huis. Te beginnen vanavond bij 3voor12radio!
die heb ik uren geleden al gepostquote:Op donderdag 2 september 2010 20:03 schreef ConscienceNL het volgende:
Hebben jullie deze tweet van Rudy Mackay al gelezen?
[..]
Ik hou het lekker bij alleen Expeditie Robinson... maar dat duurt dus ook al tot 22 uur vandaag!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik uren geleden al gepost
ga zo exp rob kijken en ohoh cherso dus mij zien jullie voorl niet. misschien later nog bij Rudyvoor12
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef themauster het volgende:
Ray en Anita bij EW tijdens 90s request woehoe!
Nein, man!quote:
Dat dus. ga ze volgende week live zien, ben benieuwd!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Moss is tof. Excelsior is verdomd lekker bezig de laatste paar jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |