Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ehm.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
tofmar doe je ook storingen of alleen vraag en antwoord?
Hohoho, dat zouden we niet openbaar besprekenquote:
bij ons kan je half uur tot 45 min met 1 klant bezig zijn (en soms ben je in 5 tellen klaar: Oh u zit bij blabla meldt dan u storing daar ook, fijne dag)quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
met mijn openingszin zit ik al bijna aan mijn maximale gesprekstijd, dus een storing? geen tijd voor
Wat bedoel je nou precies lieverdje?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
Hohoho, dat zouden we niet openbaar bespreken. Toch?
als ik dat 1 keer doe ben ik ontslagenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij ons kan je half uur tot 45 min met 1 klant bezig zijn (en soms ben je in 5 tellen klaar: Oh u zit bij blabla meldt dan u storing daar ook, fijne dag)
dat lange of dat korte?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat 1 keer doe ben ik ontslagen
Dat weet je best.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies lieverdje?
Leg eens uitgebreid uit?
5 sec of 45 min?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat 1 keer doe ben ik ontslagen
doe je ook epacity?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij ons kan je half uur tot 45 min met 1 klant bezig zijn (en soms ben je in 5 tellen klaar: Oh u zit bij blabla meldt dan u storing daar ook, fijne dag)
dat lange.quote:
zo sociaal als ik ben vind ik dat juist het leukst!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat lange.
je zou iemand toch eens echt helpen zeg
Ja inderdaad, het is niet jouw probleem.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat lange.
je zou iemand toch eens echt helpen zeg
ik ook, mijn gesprekstijden zijn dan ook te langquote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo sociaal als ik ben vind ik dat juist het leukst!
Ik wil dat wel hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is niet jouw probleem.![]()
Zo wel? Bel dan even een callcenter misschien kunnen je ze helpen..
Ik zal morgen even bellenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil dat wel hoor![]()
Ik zit op helpen
Doe maarquote:
de gasten daar hebben wel een goede service, oplossingsgerichtquote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
helaas niet alleen online diensten en adsl
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, mijn gesprekstijden zijn dan ook te lang
Waarom bellen mensen dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Oeh. Misschien zou ik je echt wel kunnen helpen
Dat ga ik de volgende keer zeggen als ze me weer slaag willen gevenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
HOAX
een gesprek met jou is nooit te lang
Alsof hij op die 15 dozen met boeken zit te wachtenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Oeh. Misschien zou ik je echt wel kunnen helpen
Ik zei ook HELPENquote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof hij op die 15 dozen met boeken zit te wachten.
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik de volgende keer zeggen als ze me weer slaag willen geven
In principe de doorrookte hoeren-look inclusief luipaardprintleggings, maar ik doe niet meequote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
slaag geven
![]()
wat voor kledings voorschrift is daar
Oooow! Je kaft ze ook inquote:
Inclusief kop vol plamuurquote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In principe de doorrookte hoeren-look inclusief luipaardprintleggings, maar ik doe niet mee
jij gaat voor leren riemenpakjequote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In principe de doorrookte hoeren-look inclusief luipaardprintleggings, maar ik doe niet mee
Ik had er al die 6 jaar een godsgruwelijke teringhekel aanquote:
in jouw hoofd wel, begrijp ikquote:
quote:
Yukquote:
gekkiequote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef MPG het volgende:
Ik had er al die 6 jaar een godsgruwelijke teringhekel aan.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
.
* MPG haalt de busdeurrubbers tevoorschijn.
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in jouw hoofd wel, begrijp ik
ik denk dat het in het echt een beeeeetje jammer isquote:
Dat welquote:
quote:
Want?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het in het echt een beeeeetje jammer is
Oooooooh. Nietsquote:
* wel.o.k kijkt nog eens naar foto van jurkjequote:Op woensdag 1 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het in het echt een beeeeetje jammer is
Dat is sowieso niet om te besprekenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
.
Dat was zeker ook niet voor hier te bespreken?
Iets met ehm. Vetribbelsquote:Want?
Ik denk dat mijn mening bij die van WOK aansluitquote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt nog eens naar foto van jurkje
ik denk dat we daar over van menig verschillen
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k kijkt nog eens naar foto van jurkje
ik denk dat we daar over van menig verschillen
jij vindt ook dat een vrouw vormen moet hebben?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn mening bij die van WOK aansluit.
Nee hoor, want daar is geen plek zag ik laatstquote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
janatuurlijk, die hangt boven mijn bureau
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet om te bespreken![]()
Waar moet ik het probleem dan zien?quote:[..]
Iets met ehm. Vetribbels
Tuurlijk wel. ALLES onder handbereik. Dus ook jouw fotoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, want daar is geen plek zag ik laatst
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, want daar is geen plek zag ik laatst
Nee, ik ben daar niet vanquote:Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Waar moet ik het probleem dan zien?
[..]
Tuurlijk wel. ALLES onder handbereik. Dus ook jouw foto.
als ik nu vraag om een foto dan hang je hem gewoon even 2 seconden op om die foto te kunnen maken he?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef wel.o.k het volgende:
dat was bij een oude werkgever
ik zit pas per 1 juli op mijn huidige opdracht, er was dus plek zat
Hmmm. * MPG bergt ze gauw weer op.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar niet van![]()
Laat ook maar![]()
Hmm. Plausibele verklaring.
jij bent van het kriebelenquote:
over smaak valt niet te twistenquote:Laat ook maar![]()
yepquote:Hmm. Plausibele verklaring.
Goed zo.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
Hmmm. * MPG bergt ze gauw weer op.
Ah. Mooi. Geen probleem meer, dus opgelost.
Duh.
ik zal morgen eens kijken of ik foto mag maken (beveiliging en zo)quote:Op woensdag 1 september 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik nu vraag om een foto dan hang je hem gewoon even 2 seconden op om die foto te kunnen maken he?
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef wel.o.k het volgende:
jij bent van het kriebelen![]()
over smaak valt niet te twisten
hihihi, neeeeeee joh, gekkie!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal morgen eens kijken of ik foto mag maken (beveiliging en zo)
Kriebelen en zoenen dan maar?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed zo.
Nou...hooguit geen zin meer in nutteloze welles-nietes
Neequote:Op woensdag 1 september 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Kriebelen en zoenen dan maar?
En hoezo nutteloze welles-nietes? Wat WOK zegt, over smaak!
Nogsteedsquote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Sorry voor het niet terug multi-quoten, mijn hand en arm doen zeer
en nu we het er toch over hebben...quote:
Awwww.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje huppelt achter wok aan de trap opquote:Op woensdag 1 september 2010 22:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en nu we het er toch over hebben...
* wel.o.k kijkt op klok
Dok-ter. Gaan.quote:
Dat ging niet zo goed vanavondquote:
Wat heb je er mee gedaan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
Trevvvvvvquote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
[..]
Dat ging niet zo goed vanavond![]()
[..]
Wat heb je er mee gedaan?
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje huppelt achter wok aan de trap op
handenwrijvend
Zegquote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k trekt onderweg zijn kleren uit
trevquote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
[..]
[..]
* suikertaartje raapt ze dan maar weer opquote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k trekt onderweg zijn kleren uit
Wel doen he! Niet verder uitstellenquote:
Wat heb jij toch weer een gelukquote:Op woensdag 1 september 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
trevdoei, ik ga voorgelezen worden
nietsquote:Op woensdag 1 september 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
[..]
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje raapt ze dan maar weer op
mannen![]()
jonguh, ik heb toch een afspraak gemaahaaktquote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel doen he! Niet verder uitstellen.
Of stiekem te veel gecomputerd?quote:
Een dubbelequote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jonguh, ik heb toch een afspraak gemaahaakt![]()
een dubbele zelfs
jaquote:
voor jou doe ik alles, dat weet je tochquote:
jwzquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jonguh, ik heb toch een afspraak gemaahaakt![]()
een dubbele zelfs
Bij mij begon vandaag mijn schouder weer pijn te doenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
al een jaar, maar nu weer erger dan eerst![]()
nee, ja, nou, ook.quote:
Zeg dan JWZ, dan bent je coelquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor jou doe ik alles, dat weet je toch
Wat had je daar aan dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij begon vandaag mijn schouder weer pijn te doen
Heb al ruim 3 jaar geleden daar met judo een blessure op gelopen en dat is nog steeds niet wegquote:
Aaah. Dat verklaartquote:Op woensdag 1 september 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ja, nou, ook.
ik heb ook nog iets anders
Dan is het goed. Voor mij geldt overigens hetzelfde.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb al ruim 3 jaar geleden daar met judo een blessure op gelopen en dat is nog steeds niet weg
Die hebben ze niet waar hij woontquote:
Jawel, ben toen het gebeurde meteen naar het ziekenhuis geweest(kon eerst niet staan van de pijn) en later nog een keer naar de dokter en krijg alleen maar het advies rusten dus dat schiet ook niet opquote:
Oh ja wel hoor, die zijn er genoegquote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben ze niet waar hij woont
Wat is er nou weer mis met piraterij? En Enternet?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Limburgers zijn echt allemaal piraten he?
Enternet
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, ben toen het gebeurde meteen naar het ziekenhuis geweest(kon eerst niet staan van de pijn) en later nog een keer naar de dokter en krijg alleen maar het advies rusten dus dat schiet ook niet op
Daar kan je beter een helpdesk voor bellen dan een dokter hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat ze me maar eens goed helpen
stomme laptop
Ik denk dat ik de mijne moet opsturen want op een zwart scherm zie ik niksquote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan je beter een helpdesk voor bellen dan een dokter hoor
Oh het gaat opeens over je laptopquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mijne moet opsturen want op een zwart scherm zie ik niks
En wat doettie als je er een externe monitor aanhangt?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen internet, maar die mensen joh, die bellen, en die zeggen allemaal enternet en dan ben ik in de war, want ik versta ze ook maar halfquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
Nou, sôkkertaartje, waat is dr noow mis met enternet? Leg mich det ens oét astebleef. Of wetse zelluf neet wasse taege enternet höbs?
Jezelluf, JWZquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yupquote:
Dat weet ik niet, morgen maar eens doen, maar is wel bale zoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat doettie als je er een externe monitor aanhangt?
Jah, iek hab un vreag ever mein enternetquote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen internet, maar die mensen joh, die bellen, en die zeggen allemaal enternet en dan ben ik in de war, want ik versta ze ook maar half
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen internet, maar die mensen joh, die bellen, en die zeggen allemaal enternet en dan ben ik in de war, want ik versta ze ook maar half
Dat is ja toch heul niet klantvriendelijk?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Dan moet je het volgende zeggen: "Kint ge ezzebleef HOOLLANDS kalle? Ik versta het anders niet."
Nee. Maar het werkt welquote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ja toch heul niet klantvriendelijk?
Ja, want dan heb ik het probleem niet meer, want dan werk ik daar namelijk niet meerquote:
Ik heb hem eerst uit moeten zetten, toen een tijd wachten en toen weer aan en toen deed die het weerquote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
MEPPE MET DIE HANDEL
of stond ie gewoon uit?
Onweersbeesje in je scherm is ook leukquote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst uit moeten zetten, toen een tijd wachten en toen weer aan en toen deed die het weer
ah.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst uit moeten zetten, toen een tijd wachten en toen weer aan en toen deed die het weer
Ja en niet alleen thuis. Ook voor je ouders en de rest van de flat van je ouders?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, ik ben hier thuis de helpdesk
Vrijstaand huis FTWquote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en niet alleen thuis. Ook voor je ouders en de rest van de flat van je ouders?![]()
Als mensen eenmaal weten dat hij daar zit dan wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en niet alleen thuis. Ook voor je ouders en de rest van de flat van je ouders?![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijstaand huis FTWen hier in de buurt zijn geen flats
Zijn ouders wonen daar ook gewoon bij in hoor, die hoeven niet eens te bellenquote:
Echt, enorm!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Ferb het volgende:
Iemand behoefte om mij bij te wonen op msn?
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dan heb ik het probleem niet meer, want dan werk ik daar namelijk niet meer
Zekersquote:
Je hebt zo pm, niet dat ik te lang blijfquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Ferb het volgende:
Net zo als je zegt, ze hoeven het niet maar doen het welquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn ouders wonen daar ook gewoon bij in hoor, die hoeven niet eens te bellen
Jij moet altijd slapen als ik het vraagquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt, enorm!
Maar ik moet slapen.
Over een uur lig ik wel heel erg in bed hoor,quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jij moet altijd slapen als ik het vraag![]()
En over een uur slaap je nog niet
Neuh, niet directquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Ferb het volgende:
Nah, weet trouwens mijn wachtwoord nog geen eens meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Ferb het volgende:
Ook een goedenavondquote:Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Nah, weet trouwens mijn wachtwoord nog geen eens meer.
Had ik al gezegd maar goedenavond/nachtquote:
Ohquote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Had ik al gezegd maar goedenavond/nacht
Truste MPGquote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef MPG het volgende:
Slaap lekker suikertaartje![]()
![]()
Slaap lekker Ferb![]()
Snel een bed opzoeken dus.quote:
mja ga ik zo wel doenquote:
OK, valt nog mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:22 schreef Giertje het volgende:
mja ga ik zo wel doen
morgen moet ik om 10 uur alweer klaar staan
helpen met schilderen
Ik ben lid van die bendequote:Op donderdag 2 september 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lindsay Lohan aangetast in privacy door inbraak![]()
Wat VREEEESELIJKDe Privacy
VAN LINDSAY LOHAN
ZOEEN EERZAAM BURGER
Wat DOEN ze??!!
Guten Morgen Liebchenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vandaag lekker naar een vriendinGaan jullie nog iets leuks doen?
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Mogguh mevrouwquote:Op donderdag 2 september 2010 08:10 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben te vroeg![]()
Zometeen lekker op tijd naar mijn werk, en dan op een plekje gaan zitten waar het licht het wel doet.
Dat zal ze leren!
We gaan weer lekker bellen vandaag he?quote:
Werkze dan vandaag!quote:Op donderdag 2 september 2010 08:15 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Zit al weer op werk, waar het rustig is op het moment.
Ben ook nog de enige persoon aanwezig van de afdeling.
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
mpgquote:Op donderdag 2 september 2010 08:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen.
Lekker hoor. Ik heb een lange saaie dag in de collegebanken voor de boeg. Ben pas na 19.00 thuis.
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben te vroeg![]()
Zometeen lekker op tijd naar mijn werk, en dan op een plekje gaan zitten waar het licht het wel doet.
Dat zal ze leren!
Dat zal wel goed komen, wordt niet zo druk denk vandaag.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:18 schreef suikertaartje het volgende:
Werkze dan vandaag!
Ik spring zo maar eens in de auto
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:15 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Zit al weer op werk, waar het rustig is op het moment.
Ben ook nog de enige persoon aanwezig van de afdeling.
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen, wordt niet zo druk denk vandaag.
Vergeet niet om eerst het raampje open te draaien of deur te openen voordat je in de auto springt, komt anders hard aan.
Goedemorgen lieverdjequote:Op donderdag 2 september 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogguh
iets leuks,16:00 operatie stofwolk
![]()
[..]
mpg![]()
[..]
st
![]()
LLquote:
De gehele week alleen dan kan het wel druk worden inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
mogguh
de enige persoon van de afdeling ben ik de hele week. alleen is het niet rustig
Mijn auto niet, maar auto van mijn ouders kan via de remote van de centrale vergrendeling.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
kan jij het raampje open draaien VOORDAT je de deur opent?
Held
Werk ze. Ik ben al bijna in 040quote:
Werksequote:
De gekstuhquote:
Precies, ben zelfs kwartier eerder begonnenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We gaan weer lekker bellen vandaag he?
Liebchenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen.
Lekker hoor. Ik heb een lange saaie dag in de collegebanken voor de boeg. Ben pas na 19.00 thuis.
He TJquote:Op donderdag 2 september 2010 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
have fun, ik zal wel weer werken!
Werkze meisjequote:Op donderdag 2 september 2010 08:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben te vroeg![]()
Dat zal ze leren!
Wokquote:Op donderdag 2 september 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogguh
iets leuks,16:00 operatie stofwolk
![]()
[..]
mpg![]()
[..]
st
![]()
Morgenquote:
Succes!quote:Op donderdag 2 september 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ookTot straks
Bezoekje dokter
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ookTot straks
Bezoekje dokter
echt welquote:Op donderdag 2 september 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokWerkze en operatie stofwolk is altijd goed
![]()
[..]
En nu ben ik er ook vandoor, ontbijten en dan richting WierdenFijne dag allemaal
quote:
quote:
Tenzij je in buitenveldert zit zal het lastig worden. Zit toch aardig hoog.quote:
buitenveldert, toch niet in de buurt van de mensingequote:Op donderdag 2 september 2010 08:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Tenzij je in buitenveldert zit zal het lastig worden. Zit toch aardig hoog.
Rijd er elke dag vlak langs, zit aan de zuidasquote:Op donderdag 2 september 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buitenveldert, toch niet in de buurt van de mensinge
zuid as, daar is ook een vestiging van mijn huidige opdrachtgever. ik zit nu in amstelveen maar ik heb 8 jaar op de mensinge gezeten.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Rijd er elke dag vlak langs, zit aan de zuidas
jij kl**tzak, jij maakquote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
wat zijn de mensen toch lief tegenwoordig
Fix dan ook mijn internet, g*dv*rd*mm*s* kl**tv***l met het iq van een frikandel speciaalquote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
wat zijn de mensen toch lief tegenwoordig
Hey niks mis met een frikande spiciaalquote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fix dan ook mijn internet, g*dv*rd*mm*s* kl**tv***l met het iq van een frikandel speciaal.
internet is dan ook een basis behoeftequote:Op donderdag 2 september 2010 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja zoiets. Ben net al met dood bedreigd
ze hebben wat veranderd intern dus er zijn 50 man die zowel internet als telefonieklanten doen (en ik ben de gelukkigequote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
internet is dan ook een basis behoefte
de dokter heeft dus niets gezegd over je cholestrolquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook lunch, een lekker gebakken ei op brood
Er is niets mis met mijn cholesterolquote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
de dokter heeft dus niets gezegd over je cholestrol
Kij dat is fijnquote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn cholesterol
neem dan maar 2 eitjesquote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn cholesterol
quote:
en ik maar aan de zelf meegebrachte oude bammes scheurenquote:
Er is altijd tijd voor koffiequote:
Dat is toch niet mijn probleem?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik maar aan de zelf meegebrachte oude bammes scheuren
Lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornboszet een hele sloot koffie
maar wel zielugquote:Op donderdag 2 september 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch niet mijn probleem?![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer ook wel een eitje voor jou bakken dan
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dat mag maar niet vandaag
[..]lekker
* wel.o.k duwt fles in de koffie sloot van TJDoornbosquote:
Dat. Klinkt. Fout.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker zwemmelen in de koffiesloot van TJDoornbos
Jawel. Maar niet in de sloot van TJDquote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alsof jij niet zou willen zwemmen in koffie
ik zie hem sowieso weinig de laatste tijdquote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
Leeft die batsbaas nog?
Ik heb de dagelijkse vernedering niet voorbij zien komen vannacht.
Regel maar een betere koffieplek danquote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet in de sloot van TJD.
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet in de sloot van TJD.
Geen probleem, die weet ik prima te vindenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regel maar een betere koffieplek dan
eigenschuld, moet je het maar niet in de sloot gooienquote:
wok en MPG zijn het weer roerend eensquote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
'Genoeg koffie', there's no such thing.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
'Genoeg koffie', there's no such thing.
Afgewerkt?quote:
Juust. Tied veur 'n bakskequote:
Na een seconde of 10 wel. Net als websites die ongevraagd allemaal geluidjes gaan afspelen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Websites die het niet naar behoren doen, dan ben je na een middagje klikken wel klaar mee toch?
Dat iemand nog zoveel geduld kan hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Websites die het niet naar behoren doen, dan ben je na een middagje klikken wel klaar mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |