Rijd er elke dag vlak langs, zit aan de zuidasquote:Op donderdag 2 september 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buitenveldert, toch niet in de buurt van de mensinge
zuid as, daar is ook een vestiging van mijn huidige opdrachtgever. ik zit nu in amstelveen maar ik heb 8 jaar op de mensinge gezeten.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Rijd er elke dag vlak langs, zit aan de zuidas
jij kl**tzak, jij maakquote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
wat zijn de mensen toch lief tegenwoordig
Fix dan ook mijn internet, g*dv*rd*mm*s* kl**tv***l met het iq van een frikandel speciaalquote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
wat zijn de mensen toch lief tegenwoordig
Hey niks mis met een frikande spiciaalquote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fix dan ook mijn internet, g*dv*rd*mm*s* kl**tv***l met het iq van een frikandel speciaal.
internet is dan ook een basis behoeftequote:Op donderdag 2 september 2010 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja zoiets. Ben net al met dood bedreigd
ze hebben wat veranderd intern dus er zijn 50 man die zowel internet als telefonieklanten doen (en ik ben de gelukkigequote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
internet is dan ook een basis behoefte
de dokter heeft dus niets gezegd over je cholestrolquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook lunch, een lekker gebakken ei op brood
Er is niets mis met mijn cholesterolquote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
de dokter heeft dus niets gezegd over je cholestrol
Kij dat is fijnquote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn cholesterol
neem dan maar 2 eitjesquote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn cholesterol
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |