Die hebben ze niet waar hij woontquote:
Jawel, ben toen het gebeurde meteen naar het ziekenhuis geweest(kon eerst niet staan van de pijn) en later nog een keer naar de dokter en krijg alleen maar het advies rusten dus dat schiet ook niet opquote:
Oh ja wel hoor, die zijn er genoegquote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben ze niet waar hij woont
Wat is er nou weer mis met piraterij? En Enternet?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Limburgers zijn echt allemaal piraten he?
Enternet
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jawel, ben toen het gebeurde meteen naar het ziekenhuis geweest(kon eerst niet staan van de pijn) en later nog een keer naar de dokter en krijg alleen maar het advies rusten dus dat schiet ook niet op
Daar kan je beter een helpdesk voor bellen dan een dokter hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat ze me maar eens goed helpen
stomme laptop
Ik denk dat ik de mijne moet opsturen want op een zwart scherm zie ik niksquote:Op woensdag 1 september 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar kan je beter een helpdesk voor bellen dan een dokter hoor
Oh het gaat opeens over je laptopquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mijne moet opsturen want op een zwart scherm zie ik niks
En wat doettie als je er een externe monitor aanhangt?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen internet, maar die mensen joh, die bellen, en die zeggen allemaal enternet en dan ben ik in de war, want ik versta ze ook maar halfquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
Nou, sôkkertaartje, waat is dr noow mis met enternet? Leg mich det ens oét astebleef. Of wetse zelluf neet wasse taege enternet höbs?
Jezelluf, JWZquote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yupquote:
Dat weet ik niet, morgen maar eens doen, maar is wel bale zoquote:Op woensdag 1 september 2010 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
En wat doettie als je er een externe monitor aanhangt?
Jah, iek hab un vreag ever mein enternetquote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen internet, maar die mensen joh, die bellen, en die zeggen allemaal enternet en dan ben ik in de war, want ik versta ze ook maar half
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen internet, maar die mensen joh, die bellen, en die zeggen allemaal enternet en dan ben ik in de war, want ik versta ze ook maar half
Dat is ja toch heul niet klantvriendelijk?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Dan moet je het volgende zeggen: "Kint ge ezzebleef HOOLLANDS kalle? Ik versta het anders niet."
Nee. Maar het werkt welquote:Op woensdag 1 september 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ja toch heul niet klantvriendelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |