quote:Op donderdag 2 september 2010 08:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Vandaag lekker naar een vriendinGaan jullie nog iets leuks doen?
mpgquote:Op donderdag 2 september 2010 08:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen.
Lekker hoor. Ik heb een lange saaie dag in de collegebanken voor de boeg. Ben pas na 19.00 thuis.
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:10 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben te vroeg![]()
Zometeen lekker op tijd naar mijn werk, en dan op een plekje gaan zitten waar het licht het wel doet.
Dat zal ze leren!
Dat zal wel goed komen, wordt niet zo druk denk vandaag.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:18 schreef suikertaartje het volgende:
Werkze dan vandaag!
Ik spring zo maar eens in de auto
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:15 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Zit al weer op werk, waar het rustig is op het moment.
Ben ook nog de enige persoon aanwezig van de afdeling.
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zal wel goed komen, wordt niet zo druk denk vandaag.
Vergeet niet om eerst het raampje open te draaien of deur te openen voordat je in de auto springt, komt anders hard aan.
Goedemorgen lieverdjequote:Op donderdag 2 september 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogguh
iets leuks,16:00 operatie stofwolk
![]()
[..]
mpg![]()
[..]
st
![]()
LLquote:
De gehele week alleen dan kan het wel druk worden inderdaad.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
mogguh
de enige persoon van de afdeling ben ik de hele week. alleen is het niet rustig
Mijn auto niet, maar auto van mijn ouders kan via de remote van de centrale vergrendeling.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
kan jij het raampje open draaien VOORDAT je de deur opent?
Held
Werk ze. Ik ben al bijna in 040quote:
Werksequote:
De gekstuhquote:
Precies, ben zelfs kwartier eerder begonnenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We gaan weer lekker bellen vandaag he?
Liebchenquote:Op donderdag 2 september 2010 08:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen.
Lekker hoor. Ik heb een lange saaie dag in de collegebanken voor de boeg. Ben pas na 19.00 thuis.
He TJquote:Op donderdag 2 september 2010 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
have fun, ik zal wel weer werken!
Werkze meisjequote:Op donderdag 2 september 2010 08:10 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben te vroeg![]()
Zometeen lekker op tijd naar mijn werk, en dan op een plekje gaan zitten waar het licht het wel doet.
Dat zal ze leren!
Wokquote:Op donderdag 2 september 2010 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogguh
iets leuks,16:00 operatie stofwolk
![]()
[..]
mpg![]()
[..]
st
![]()
Morgenquote:
Succes!quote:Op donderdag 2 september 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ookTot straks
Bezoekje dokter
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ookTot straks
Bezoekje dokter
echt welquote:Op donderdag 2 september 2010 08:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokWerkze en operatie stofwolk is altijd goed
![]()
[..]
En nu ben ik er ook vandoor, ontbijten en dan richting WierdenFijne dag allemaal
quote:
quote:
Tenzij je in buitenveldert zit zal het lastig worden. Zit toch aardig hoog.quote:
buitenveldert, toch niet in de buurt van de mensingequote:Op donderdag 2 september 2010 08:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Tenzij je in buitenveldert zit zal het lastig worden. Zit toch aardig hoog.
Rijd er elke dag vlak langs, zit aan de zuidasquote:Op donderdag 2 september 2010 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buitenveldert, toch niet in de buurt van de mensinge
zuid as, daar is ook een vestiging van mijn huidige opdrachtgever. ik zit nu in amstelveen maar ik heb 8 jaar op de mensinge gezeten.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Rijd er elke dag vlak langs, zit aan de zuidas
jij kl**tzak, jij maakquote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
wat zijn de mensen toch lief tegenwoordig
Fix dan ook mijn internet, g*dv*rd*mm*s* kl**tv***l met het iq van een frikandel speciaalquote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
wat zijn de mensen toch lief tegenwoordig
Hey niks mis met een frikande spiciaalquote:Op donderdag 2 september 2010 09:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Fix dan ook mijn internet, g*dv*rd*mm*s* kl**tv***l met het iq van een frikandel speciaal.
internet is dan ook een basis behoeftequote:Op donderdag 2 september 2010 09:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja zoiets. Ben net al met dood bedreigd
ze hebben wat veranderd intern dus er zijn 50 man die zowel internet als telefonieklanten doen (en ik ben de gelukkigequote:Op donderdag 2 september 2010 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
internet is dan ook een basis behoefte
de dokter heeft dus niets gezegd over je cholestrolquote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook lunch, een lekker gebakken ei op brood
Er is niets mis met mijn cholesterolquote:Op donderdag 2 september 2010 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
de dokter heeft dus niets gezegd over je cholestrol
Kij dat is fijnquote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn cholesterol
neem dan maar 2 eitjesquote:Op donderdag 2 september 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn cholesterol
quote:
en ik maar aan de zelf meegebrachte oude bammes scheurenquote:
Er is altijd tijd voor koffiequote:
Dat is toch niet mijn probleem?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik maar aan de zelf meegebrachte oude bammes scheuren
Lekkerquote:Op donderdag 2 september 2010 13:01 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornboszet een hele sloot koffie
maar wel zielugquote:Op donderdag 2 september 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch niet mijn probleem?![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer ook wel een eitje voor jou bakken dan
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dat mag maar niet vandaag
[..]lekker
* wel.o.k duwt fles in de koffie sloot van TJDoornbosquote:
Dat. Klinkt. Fout.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker zwemmelen in de koffiesloot van TJDoornbos
Jawel. Maar niet in de sloot van TJDquote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alsof jij niet zou willen zwemmen in koffie
ik zie hem sowieso weinig de laatste tijdquote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
Leeft die batsbaas nog?
Ik heb de dagelijkse vernedering niet voorbij zien komen vannacht.
Regel maar een betere koffieplek danquote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet in de sloot van TJD.
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet in de sloot van TJD.
Geen probleem, die weet ik prima te vindenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Regel maar een betere koffieplek dan
eigenschuld, moet je het maar niet in de sloot gooienquote:
wok en MPG zijn het weer roerend eensquote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
'Genoeg koffie', there's no such thing.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef MPG het volgende:
'Genoeg koffie', there's no such thing.
Afgewerkt?quote:
Juust. Tied veur 'n bakskequote:
Na een seconde of 10 wel. Net als websites die ongevraagd allemaal geluidjes gaan afspelen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Websites die het niet naar behoren doen, dan ben je na een middagje klikken wel klaar mee toch?
Dat iemand nog zoveel geduld kan hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Websites die het niet naar behoren doen, dan ben je na een middagje klikken wel klaar mee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |