Ik heb hem eerst uit moeten zetten, toen een tijd wachten en toen weer aan en toen deed die het weerquote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
MEPPE MET DIE HANDEL
of stond ie gewoon uit?
Onweersbeesje in je scherm is ook leukquote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst uit moeten zetten, toen een tijd wachten en toen weer aan en toen deed die het weer
ah.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst uit moeten zetten, toen een tijd wachten en toen weer aan en toen deed die het weer
Ja en niet alleen thuis. Ook voor je ouders en de rest van de flat van je ouders?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, ik ben hier thuis de helpdesk
Vrijstaand huis FTWquote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en niet alleen thuis. Ook voor je ouders en de rest van de flat van je ouders?![]()
Als mensen eenmaal weten dat hij daar zit dan wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en niet alleen thuis. Ook voor je ouders en de rest van de flat van je ouders?![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vrijstaand huis FTWen hier in de buurt zijn geen flats
Zijn ouders wonen daar ook gewoon bij in hoor, die hoeven niet eens te bellenquote:
Echt, enorm!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Ferb het volgende:
Iemand behoefte om mij bij te wonen op msn?
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dan heb ik het probleem niet meer, want dan werk ik daar namelijk niet meer
Zekersquote:
Je hebt zo pm, niet dat ik te lang blijfquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Ferb het volgende:
Net zo als je zegt, ze hoeven het niet maar doen het welquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn ouders wonen daar ook gewoon bij in hoor, die hoeven niet eens te bellen
Jij moet altijd slapen als ik het vraagquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt, enorm!
Maar ik moet slapen.
Over een uur lig ik wel heel erg in bed hoor,quote:Op woensdag 1 september 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jij moet altijd slapen als ik het vraag![]()
En over een uur slaap je nog niet
Neuh, niet directquote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Ferb het volgende:
Nah, weet trouwens mijn wachtwoord nog geen eens meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Ferb het volgende:
Ook een goedenavondquote:Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Nah, weet trouwens mijn wachtwoord nog geen eens meer.
Had ik al gezegd maar goedenavond/nachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |