Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ehm.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
tofmar doe je ook storingen of alleen vraag en antwoord?
Hohoho, dat zouden we niet openbaar besprekenquote:
bij ons kan je half uur tot 45 min met 1 klant bezig zijn (en soms ben je in 5 tellen klaar: Oh u zit bij blabla meldt dan u storing daar ook, fijne dag)quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm.
met mijn openingszin zit ik al bijna aan mijn maximale gesprekstijd, dus een storing? geen tijd voor
Wat bedoel je nou precies lieverdje?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
Hohoho, dat zouden we niet openbaar bespreken. Toch?
als ik dat 1 keer doe ben ik ontslagenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij ons kan je half uur tot 45 min met 1 klant bezig zijn (en soms ben je in 5 tellen klaar: Oh u zit bij blabla meldt dan u storing daar ook, fijne dag)
dat lange of dat korte?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat 1 keer doe ben ik ontslagen
Dat weet je best.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies lieverdje?
Leg eens uitgebreid uit?
5 sec of 45 min?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dat 1 keer doe ben ik ontslagen
doe je ook epacity?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij ons kan je half uur tot 45 min met 1 klant bezig zijn (en soms ben je in 5 tellen klaar: Oh u zit bij blabla meldt dan u storing daar ook, fijne dag)
dat lange.quote:
zo sociaal als ik ben vind ik dat juist het leukst!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat lange.
je zou iemand toch eens echt helpen zeg
Ja inderdaad, het is niet jouw probleem.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat lange.
je zou iemand toch eens echt helpen zeg
ik ook, mijn gesprekstijden zijn dan ook te langquote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo sociaal als ik ben vind ik dat juist het leukst!
Ik wil dat wel hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is niet jouw probleem.![]()
Zo wel? Bel dan even een callcenter misschien kunnen je ze helpen..
Ik zal morgen even bellenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil dat wel hoor![]()
Ik zit op helpen
Doe maarquote:
de gasten daar hebben wel een goede service, oplossingsgerichtquote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
helaas niet alleen online diensten en adsl
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, mijn gesprekstijden zijn dan ook te lang
Waarom bellen mensen dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Oeh. Misschien zou ik je echt wel kunnen helpen
Dat ga ik de volgende keer zeggen als ze me weer slaag willen gevenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef wel.o.k het volgende:
HOAX
een gesprek met jou is nooit te lang
Alsof hij op die 15 dozen met boeken zit te wachtenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe maar![]()
Oeh. Misschien zou ik je echt wel kunnen helpen
Ik zei ook HELPENquote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof hij op die 15 dozen met boeken zit te wachten.
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik de volgende keer zeggen als ze me weer slaag willen geven
In principe de doorrookte hoeren-look inclusief luipaardprintleggings, maar ik doe niet meequote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
slaag geven
![]()
wat voor kledings voorschrift is daar
Oooow! Je kaft ze ook inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |