Ken je klassiekersquote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bubbles is veel, maar geen jochie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Van wie?quote:
Niet van jou want jij komt niet tochquote:
Van mensen de mensen die mij niet zo leuk vinden en me willen martelen door mee naar de Stairway te sturenquote:
Daarom, laten we eens kijkenquote:
quote:
nee, ik was ooit barman van een rockkroeg in Amsterdamquote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daarom, laten we eens kijken
Ook al ik het in de kutste tent van heel Utrecht
Ben jij geen barman van een rockkroeg ergens daar?
Dat vind jij dus ook alquote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Daarom, laten we eens kijken
Ook al ik het in de kutste tent van heel Utrecht![]()
Ben jij geen barman van een rockkroeg ergens daar?
en tietuhquote:
HIer nog een, er zijn veel leukere plekkenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat vind jij dus ook alBen ik toch niet de enige.
quote:
Dat zal, maar zijn die ook zo groot, zo makkelijk te vinden, zo makkelijk met grote groepen?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HIer nog een, er zijn veel leukere plekken
Het zal ook best voor een deel 'gemak' zijn. Waarom zoeken naar een alternatief als dit al jaren goed gaat, dat idee. Mensen moeten ook niet zeuren over de locatie als ze zelf niet met iets beters kunnen komen, vind ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal, maar zijn die ook zo groot, zo makkelijk te vinden, zo makkelijk met grote groepen?
Er is gewoon een reden waarom FOK!meets al sinds jaar en dag in de Stairway zijn. Er wordt echt al jaren "krampachtig" naar een alternatief gezocht, maar dat is tot nog toe vruchteloos gebleken.
Ik noem: Derrick, Winkel van Sinkel, Maria (zit er tegenover!), alles is makkelijk te vinden in Utrecht, zolang de uitleg maar goed is. Want zo groot is t centrum niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal, maar zijn die ook zo groot, zo makkelijk te vinden, zo makkelijk met grote groepen?
Er is gewoon een reden waarom FOK!meets al sinds jaar en dag in de Stairway zijn. Er wordt echt al jaren "krampachtig" naar een alternatief gezocht, maar dat is tot nog toe vruchteloos gebleken.
Winkel van sinckel zijn we idd 1 keer geweestquote:Op woensdag 1 september 2010 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik noem: Derrick, Winkel van Sinkel, Maria (zit er tegenover!), alles is makkelijk te vinden in Utrecht, zolang de uitleg maar goed is. Want zo groot is t centrum niet.
Maar goed, ik kom toch wel ff.
Nopequote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is men bij de Stairway al op de hoogte van de aankomende Fok!-invasie eigenlijk?
Dan heb je pech, ik ga rond 15:00 die kant opquote:Op woensdag 1 september 2010 14:37 schreef Rebubbled het volgende:
Demon_Hunter, jonguhhh. Kom gewoon 's avonds. Het feest is dan nog net zo feestelijk.
Heatwave, hoe laat waar? Ik ga niet 's middags al, want uitslapen.
Oké. Dan vind ik de weg wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je pech, ik ga rond 15:00 die kant op.
Mochten ze het toch zeker weten dat ze gaan, dan staan de al in de komers lijst. Sommige FOK!kers houden gewoon niet van verandering.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat houdt het in als users in beide lijstjes staan? Behalve een mogelijke schizofrenie?
Inderdaad, want veel veranderingen zijn compleet nutteloos en dienen dus geen enkel doel. Alleen goede veranderingen waardeer ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:48 schreef Juicyhil het volgende:
Sommige FOK!kers houden gewoon niet van verandering.
Tis heel simpel hoor, bel me maar als je op utrecht cs bentquote:
Staat dit in OUD, moeten we je handje ook nog komen vasthouden?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
Wanneer komt er meer informatie over deze meet?
Begintijdstip, eindtijdstip, adres etc.?
En hoe gaat het daar? Men loopt gewoon de kroeg binnen en gaat opzoek naar andere FOK!users? Hoe weet je waar iedereen zit? Er zijn vast ook bezoekers die niet van FOK! zijn.
Kun je zo kinderachtig reageren, maar ik vraag gewoon om nuttige informatie lijkt mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Staat dit in OUD, moeten we je handje ook nog komen vasthouden?.
Begin 15.00 uurquote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
En hoe gaat het daar? Is er een garderobe? Men loopt gewoon de kroeg binnen en gaat opzoek naar andere FOK!users? Hoe weet je waar iedereen zit? Er zijn vast ook bezoekers die niet van FOK! zijn.
het is een meeting, waarom moet er 1 iemand jou gaan vertellen hoelaat het begint? Er is toch geen centrale organisatie? je gaat erheen wanneer je er zin in hebt.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je zo kinderachtig reageren, maar ik vraag gewoon om nuttige informatie lijkt mij.
In principe staat er natuurlijk gewoon één kluitje dikke lelijke nerds niet met elkaar te praten... (ik bedoel voornamelijk mezelf, niet boos worden...)quote:Op woensdag 1 september 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
En hoe gaat het daar? Is er een garderobe? Men loopt gewoon de kroeg binnen en gaat opzoek naar andere FOK!users? Hoe weet je waar iedereen zit? Er zijn vast ook bezoekers die niet van FOK! zijn.
Ach, als je het nog nooit hebt gedaan kan ik me indenken dat je niet weet wat je je er bij moet voorstellen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:03 schreef HeatWave het volgende:
En je vraagt ook nog eens naar een soort gebruiksaanwijzing voor een meeting, komop zeg, wie is er nou kinderachtig bezig?.
Dankjewel. Dan vind ik vast wel wat FOK!users. Mijn jas en tas neem ik dan wel gewoon mee naar binnen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:02 schreef Juicyhil het volgende:
Begin 15.00 uur
Eind 5.00 uur
Adres, vlakbij CS Utrecht
Garderobe is een stoel of een tafel
Iedereen zit of in een kring. Gewoon de eerste de beste spierwitte nerds aanspreken.
nee, dat is nou juist het hele idee erachterquote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, als je het nog nooit hebt gedaan kan ik me indenken dat je niet weet wat je je er bij moet voorstellen.
Ik ben eerder alleen bij kleinschalige FOK!meets geweest. Niet op deze (grotere) manier zeg maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Ach, als je het nog nooit hebt gedaan kan ik me indenken dat je niet weet wat je je er bij moet voorstellen.
wat voor kleding moet ik aantrekken?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is een meeting, waarom moet er 1 iemand jou gaan vertellen hoelaat het begint? Er is toch geen centrale organisatie? je gaat erheen wanneer je er zin in hebt.
En adres, is google stuk?
En je vraagt ook nog eens naar een soort gebruiksaanwijzing voor een meeting, komop zeg, wie is er nou kinderachtig bezig?.
het was dus idd van dat niveau, goed zoquote:Op woensdag 1 september 2010 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wat voor kleding moet ik aantrekken?
Het is toch handig om een beetje wat indicatietijden te weten? Tussen 13.00u en 19.00u zit nogal een verschil. Dan zou ik eerst 6 uur lang in Utrecht rond moeten hangen voordat er anderen zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:03 schreef HeatWave het volgende:
het is een meeting, waarom moet er 1 iemand jou gaan vertellen hoelaat het begint? Er is toch geen centrale organisatie? je gaat erheen wanneer je er zin in hebt.
Nee, ik had al gezocht.quote:En adres, is google stuk?
Het is helemaal niet kinderachtig om naar wat organisatorische dingen te vragen. Dat is eerder professioneel.quote:En je vraagt ook nog eens naar een soort gebruiksaanwijzing voor een meeting, komop zeg, wie is er nou kinderachtig bezig?.
Groter is alleen maar makkelijker, toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben eerder alleen bij kleinschalige FOK!meets geweest. Niet op deze (grotere) manier zeg maar.
Als je om 13.00u gaat en er is nog niemand pak je lekker een biertje en ga je aan de bar hangen en kijk je wel wanneer er iemand op komt dagen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is toch handig om een beetje wat indicatietijden te weten? Tussen 13.00u en 19.00u zit nogal een verschil. Dan zou ik eerst 6 uur lang in Utrecht rond moeten hangen voordat er anderen zijn.
Je bedoelt zoals hier afgebeeld?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
In principe staat er natuurlijk gewoon één kluitje dikke lelijke nerds niet met elkaar te praten... (ik bedoel voornamelijk mezelf, niet boos worden...)
Ik ga inderdaad in m´n eentje. Vrij lang onderweg, maar dat geeft niet.quote:Ga je compleet in je eentje heen? Of kan je alvast afspreken waar je iemand tegen kan komen?
ja, qua tijd heb ik e al een beetje gelijk gegeven.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is toch handig om een beetje wat indicatietijden te weten? Tussen 13.00u en 19.00u zit nogal een verschil. Dan zou ik eerst 6 uur lang in Utrecht rond moeten hangen voordat er anderen zijn.
[..]
Nee, ik had al gezocht.
Hier moet het zijn denk ik? http://maps.google.nl/map(...).011308&ie=UTF8&z=17
[..]
Het is helemaal niet kinderachtig om naar wat organisatorische dingen te vragen. Dat is eerder professioneel.
Nah, in een kleinere groep is het essentieel dat je dingen goed met elkaar afstemt. Nu wordt de meet gewoon een duiventil.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Groter is alleen maar makkelijker, toch? Of zie ik dat verkeerd?
quote:Een grote groep spierwitte nerds valt eerder op in de stairway dan een kleine
Okey, bedankt.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je om 13.00u gaat en er is nog niemand pak je lekker een biertje en ga je aan de bar hangen en kijk je wel wanneer er iemand op komt dagen.
Als je daar überhaupt niet op zit te wachten kom je rond 19.00 wanneer de kans groter is dat er al meerdere mensen aanwezig zijn.
Iedereen geeft mij bier iigquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Okey, bedankt.
En hoe zit het met het geld? Iedereen koopt gewoon z´n eigen consumpties of gooien we alles op één hoop? Of doen we ´rondjes geven´?
De laatste meet waar ik was werd er gewoon een beetje at random rondjes gegeven voor de mensen waar je mee stond te kletsen, maar het was een zéér kleinschalige meet dus dat was een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Okey, bedankt.
En hoe zit het met het geld? Iedereen koopt gewoon z´n eigen consumpties of gooien we alles op één hoop? Of doen we ´rondjes geven´?
En de week erna is het banmeldtopic zo goed als leeg.quote:
Haha, okey. Zelf drink ik meestal hooguit een paar glazen bier in een kroeg. Voor de rest water. Maar je kan een biertje krijgen, hoor. "Tik ´m aan".quote:
Ja, precies. Met 40 of 50 mensen wordt dat allemaal wat lastiger.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
De laatste meet waar ik was werd er gewoon een beetje at random rondjes gegeven voor de mensen waar je mee stond te kletsen, maar het was een zéér kleinschalige meet dus dat was een stuk makkelijker
Ja goed, je staat nooit met 50 man tegelijk te praten, bovendien geloof ik nooit dat er zo veel mensen op komen dagen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, precies. Met 40 of 50 mensen wordt dat allemaal wat lastiger.
Ik vind het gewoon prettig om van te voren te weten wat ik kan verwachten ft. hoe het één en ander ´geregeld´ is. Heeft niets met de fun ter plekke te maken.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Even niet bitchy bedoeld, maar waarom wil iedereen al dit soort dingen van te voren weten? Where's the fun in that?.
Zolang we de gespreksonderwerpen nog niet afspreken is er toch niets aan de hand?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Even niet bitchy bedoeld, maar waarom wil iedereen al dit soort dingen van te voren weten? Where's the fun in that?.
Dat was op de karaokemeet van moemoe in de Thai in Den Haag toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien heb ik nog niets over Remlofs middernacht-karaoke/striptease act losgelaten.
Ik heb tot nu toe pas 1 keer een meet in de Stairway gehad, daarvoor altijd in de Mick O'Connels.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hallooo!! Autisten enzo. We willen graag weten waar we aan toe zijn en o wee als er iets wijzigt. Dan wordt het muurbonken met zijn allen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik verheug me er nu al opquote:Op woensdag 1 september 2010 16:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hallooo!! Autisten enzo. We willen graag weten waar we aan toe zijn en o wee als er iets wijzigt. Dan wordt het muurbonken met zijn allen.
ik heb al zo tering vaak een meeting in de stairway gehadquote:Op woensdag 1 september 2010 15:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe pas 1 keer een meet in de Stairway gehad, daarvoor altijd in de Mick O'Connels.
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Het heeft voordelen als je nog meer plannen hebt op die dagquote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het allemaal prima.... ik wil alleen mijn slaapspullen ergens kwijt zonder dat ik daar de hele tijd mee hoef te sjouwen... of ik laat dat mooi thuis....quote:Op woensdag 1 september 2010 10:16 schreef Juicyhil het volgende:
Rond 15 uur was er volgens mij eerder gezegd.
Dat dusquote:Op woensdag 1 september 2010 16:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hallooo!! Autisten enzo. We willen graag weten waar we aan toe zijn en o wee als er iets wijzigt. Dan wordt het muurbonken met zijn allen.
Als je hem nou in 1 keer voor je wilt winnen, moet je ff een nieuw bloknootje voor hem kopen. Dan zit je geramdquote:
6 miljoen?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat begint het pintenhakken?
En hoe vaak moet ik me aanmelden voordat ik op de lijst kom?
En je hebt meteen tong80 verslagen.quote:
Wordt een verrassing-meet.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
klopt sowieso geen fuck van heel die lijst nie eens nie
Hoezo is het een ´kuttent´ dan? Ik kreeg ook al mijn bedenkingen toen ik de website bekeek. Is het daadwerkelijk een ´gaar´ rockcafé met heel de tijd gitarenmuziek enzo?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef Maanvis het volgende:
ik heb al zo tering vaak een meeting in de stairway gehad. tis echt een kuttent maar zie maar eens een andere te vinden waar we allemaal tevree mee zijn
.
het is nog erger, ze draaien ook smartlappen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo is het een ´kuttent´ dan? Ik kreeg ook al mijn bedenkingen toen ik de website bekeek. Is het daadwerkelijk een ´gaar´ rockcafé met heel de tijd gitarenmuziek enzo?
En niet eens op een treinenmeet.quote:
Lollerzzz.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je hem nou in 1 keer voor je wilt winnen, moet je ff een nieuw bloknootje voor hem kopen. Dan zit je geramd
Vaak zit/staat iedereen buiten om te roken of zo, dus die hoor je dan niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog erger, ze draaien ook smartlappen.
Meen je niet... Nou ja, als het allemaal niet te hard staat en men nog normaal kan praten met elkaar, moet het maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
Oh Baaas. Als jij komt, kom ik ook !quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Socios het volgende:
Waarom wordt mijn ´tvp´ verwijderd en blijven die van anderen staan? Ik ben ook aanwezig op de meet, hoor.
Ze zullen niet snel slapende honden wakker maken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb daar nog nooit moeite met het personeel gahad hoor. Hoeveel bier ik ook op had.
Laatste x dat wij er waren draaiden ze wel rock muziek geloof ik, maar dat stond zo zachtjes dat de gesprekken aan de overkant nog te horen warenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ha ha ha blufquote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zullen niet snel slapende honden wakker maken.
Sorry...
Even in een kluisje op Utrecht CS gooien. Kost je 5 euro geloof ik (PIN).quote:Op woensdag 1 september 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima.... ik wil alleen mijn slaapspullen ergens kwijt zonder dat ik daar de hele tijd mee hoef te sjouwen... of ik laat dat mooi thuis....![]()
Verders.... count me in >>>>![]()
Ik ben te herkennen aan deze tas, aapje of allebei....
[ afbeelding ]
Dat is eventueel nog een optie... lierver niet... (heen en weer lopen in mijn uppie vind ik niet zo)quote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even in een kluisje op Utrecht CS gooien. Kost je 5 euro geloof ik (PIN).
Daar kan ik me iets van herinnerenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb daar nog nooit moeite met het personeel gahad hoor. Hoeveel bier ik ook op had.
Ja. Gelukkig.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Juicyhil het volgende:
helaas ken ik een paar komers niet, maar gelukkig kent iedereen mij
Iedereen herkent je.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Juicyhil het volgende:
helaas ken ik een paar komers niet, maar gelukkig kent iedereen mij
Het is niet zo ver, misschien 5 minuutjes. Bovendien is dat in het daglicht niet zo erg, toch? En als je weggaat om de spullen weer op te halen wil er vast wel iemand mee lopen. Ian en ik gaan denk ik rond half 12 terug voor de laatste trein iig. Weet niet hoe laat je weg wilt?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is eventueel nog een optie... lierver niet... (heen en weer lopen in mijn uppie vind ik niet zo)
Waar moet je naartoe met de trein? Ik moet ook rond die tijd weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende: ik gaan denk ik rond half 12 terug voor de laatste trein iig. Weet niet hoe laat je weg wilt?
Andere kant op, west brabant. Moet nog even opzoeken hoe laat precies we weg moeten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe met de trein? Ik moet ook rond die tijd weg.
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierquote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets van herinneren
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierEN dat jij een rare bek trok en yvonne haar tieten bij elkaar raapte. Dat weet ik nog wel hoor
Dan geeft die foto toch wel de doorslag zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel wil.
Note to myself: Goed veel drinken. Dan kan ik het wel aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan geeft die foto toch wel de doorslag zeker?
Doe jij een truenootje voor een breezer?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel wil.
Ow, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierEN dat jij een rare bek trok en yvonne haar tieten bij elkaar raapte. Dat weet ik nog wel hoor
[ afbeelding ]
ha ha ha blufquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is het wel een idee om deze keer eens gewoon de hele avond nuchter te blijven.
Idee afgewezen.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is het wel een idee om deze keer eens gewoon de hele avond nuchter te blijven.
Ik hoop maar dat je dronken was toen je dit bedachtquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie neemt z'n kinderen mee dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hij kwam net van de kotsbak afquote:Op donderdag 2 september 2010 08:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je dronken was toen je dit bedacht
Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van hoe laat tot hoe laat is dit eigenlijk?
De helft is zelf nog kind.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie neemt z'n kinderen mee dan?
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?
Ah, omdat ik her en der "een uur of drie" zag staan. Das wel vroegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?
Ik heb toestemming aan mijn mama gevraagd en ik mag ook komen als iemand op me let. Oh, en geen alcohol natuurlijk.quote:
Mag jij komen van je mama?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb toestemming aan mijn mama gevraagd en ik mag ook komen als iemand op me let. Oh, en geen alcohol natuurlijk.
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neitquote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
Zet me maar uit het Misschien-lijstje, ik kan definitief niet komen.
Gokte zoiets, maar ik denk: "Laat ik het iig maar zeggen". Ge weet het nooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neit
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neit
Waar moet je naartoe met de trein? Als er om 01.45u nog een trein vertrekt, goede kans dat er op dat traject de hele nacht treinen rijden. Of je moet richting Arnhem/ NIjmegen. Dan laatste trein om 01.53u.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef remlof het volgende:
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.
Naar Arnhem dusquote:Op donderdag 2 september 2010 11:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe met de trein? Als er om 01.45u nog een trein vertrekt, goede kans dat er op dat traject de hele nacht treinen rijden. Of je moet richting Arnhem/ NIjmegen. Dan laatste trein om 01.53u.
Je kan beter een fles apfelkorn drinken vantevoren.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel bier hebben jullie al op als ik daar rond 8 uur aankom? Dan drink ik van te voren even bij.
Huh, wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn trein gaat om half 4 ofzo.Ik neem er wel wat eerder.
Oh, op 9292ov zei die half 4. Misschien omdat het daarna de volgende ochtend is.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat?![]()
Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal gaat de hele nacht door.Kwart over het hele uur.
Kom er net achter dat ik jou ook volg op Twitterquote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, op 9292ov zei die half 4. Misschien omdat het daarna de volgende ochtend is.
Ik twitter alleen haast nooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik jou ook volg op Twitter
Slecht nieuws: er zijn werkzaamheden.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat?![]()
Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal gaat de hele nacht door.Kwart over het hele uur.
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.quote:Rotterdam Centraal-Utrecht Centraal
in de nacht van zaterdag 4 op zondag 5 september van 00.50 uur tot 07.15 uur
Oorzaak
diverse onderhoudswerkzaamheden
Reisadvies
Maak gebruik van de bus:
reis tussen Rotterdam Centraal-Gouda-Utrecht Centraal met de NS-bus in plaats van de Nachtnettrein
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur
Seriously. Ik heb geen zin in bussen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Slecht nieuws: er zijn werkzaamheden.
[..]
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.
De tijden vanuit Utrecht zijn iig 00.25, 01.20, 02.20, 03.20 etc
Ahw crap.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.
De tijden vanuit Utrecht zijn iig 00.25, 01.20, 02.20, 03.20 etc
Hmmz, dat is jammer.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
Nogmaals vanaf een uur of 6quote:Op donderdag 2 september 2010 11:52 schreef MissHobje het volgende:
Vanaf hoe laat begint het enzo?? just in case
Volgens mij al vanaf 15.00 uurquote:
Ik ben er ook wel eerder dan dat jaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Stranger het volgende:
Tss, mijn laatste trein gaat al om kwart voor 1, ik zit er dus echt wel eerder dan 6 uur
idemquote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eerder dan dat ja.
Voor het echt helemaal volstroomt vind ik het altijd wel leuk om rustig met wat mensen te kunnen kleppen.
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.quote:
Wat een confronterende uitspraakquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Stranger het volgende:
Sowieso ben ik in Utrecht nog nooit niet-dronken uit eten gegaan en ik was niet van plan zaterdag te beginnen.
Ah kom op, slapen kan altijd nogquote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.
We zijn niet allemaal nog twintiger hequote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah kom op, slapen kan altijd nog
Hoe oud ben je dan inmiddels?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal nog twintiger he
Over 10 jaar piep je wel anders!
30+quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan inmiddels?.
Indd. twintigers.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij deze de belofte:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
hoeveel eerder is 'eerder dan dat", als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eerder dan dat ja.
Voor het echt helemaal volstroomt vind ik het altijd wel leuk om rustig met wat mensen te kunnen kleppen.
die zit in portugal ergens nuquote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah kom op, slapen kan altijd nog
En trommel Defender op, die wil vast wel weer een keer naar Utrecht komen for old times sake.
In één keer door dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.
Je doet je username eer aanquote:Op donderdag 2 september 2010 18:35 schreef Stranger het volgende:
Trouwens bijna alle mensen in de openingspost vallen bij mij in de 'Wie? Nooit van gehoord'-categorie en dat zal andersom ook wel zo zijn. Ben benieuwd
Die OP moet je niet op letten, wordt niet meer bijgehouden.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:35 schreef Stranger het volgende:
Trouwens bijna alle mensen in de openingspost vallen bij mij in de 'Wie? Nooit van gehoord'-categorie en dat zal andersom ook wel zo zijn. Ben benieuwd
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedachtquote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kom je ook?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedacht![]()
adoreer mij hier
bij dezen is ook je moeder uitgenodigd.quote:
Hoezo? Yvonne is er toch niet?quote:
Dat wordt je niet door iedereen in dank afgenomenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedacht![]()
Ik weiger.quote:adoreer mij hier
Jij komt wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo? Yvonne is er toch niet?
[..]
Dat wordt je niet door iedereen in dank afgenomenOooh daarom durf je niet.
[..]
Ik weiger.
En anders kun je ook nog de nachttrein via Amsterdam pakken vanaf Utrecht... je doet er alleen een uurtje langer overquote:Op donderdag 2 september 2010 11:47 schreef Breuls het volgende:
Gouda-Rdam is nog maar 25 minuten. Dat laatste stukje zit ik dan ook nog wel uit.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef Stefan het volgende:
Game on
Zaterdag 4 september in de Stairway te Utrecht
Roept u maar!
DE LIJST KLOPT NIET MEER. KOM GEWOON ALS JE DURFT!
Rightquote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef remlof het volgende:
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.
Beter dan een lange lijst waarvan de helft niet komt opdagen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lekker dan, die OP. Nu is het net of er amper mensen zijn die zich opgegeven hebben.
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebtquote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lekker dan, die OP. Nu is het net of er amper mensen zijn die zich opgegeven hebben.
Dat maakt niet zoveel uit, heb je in elk geval je best gedaan mensen te trekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beter dan een lange lijst waarvan de helft niet komt opdagen.
Tja. Anyway. Bierquote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebt
Iets met diehard meeters.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, heb je in elk geval je best gedaan mensen te trekken.
Maar goed, tis maar goed dat het komend weekend al is![]()
Want ik zou bij de aanblik van deze OP niet bepaald de neiging voelen ook te komen.![]()
Of zou het een soort van nieuwe poging tot sabotage zijn![]()
Gewoon kijken wie er morgen komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke meet hetzelfde gelazer met aanmelders die toch weer afzeggen, jantje die alleen komt als pietje niet komt, BLAAAA![]()
Graag of heul niet hoor
Oeh, daar ben ik goed in! Er is toch niemand die mij kent.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon aan de overkant bij de bij Wok staan toekijken en lachen enzo.
ik komquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef Jimbo het volgende:
Hmm misschien dat ik toch wel even mn neus laat zien. mn spa weekendje is gecancelled.
\
nogsteeds in de stairway zeker ?
en zijn dr mensen die ik ken ?
Wie ben jij toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik goed in! Er is toch niemand die mij kent.
Volgens mij issie best bekend, want ik hoor dag in dag uit "Q. is good for you!" op de radio.quote:
Ja hallo! Je komt gewoon hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:12 schreef Maanvis het volgende:
ik bepaal morgenmiddag wel of ik zin heb om te komen.
Jou mist niemand hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:12 schreef Maanvis het volgende:
ik bepaal morgenmiddag wel of ik zin heb om te komen.
Staat iedereen daar een beetje te kijken naar de rokende Fok!ersquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon aan de overkant bij de bij Wok staan toekijken en lachen enzo.
Kan je net zo goed niet zo'n lijst opstellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebt
Als ik morgen naar de meet kom missen mijn vrienden mij in de kroegquote:
Rechts en dan meteen links, brug over de ouode gracht en dan naar rechts. Zit je op 't Wed, stuk of 4 leuke kroegen daar allemaal bij elkaar.quote:
Maakt mij geen hol uit hoor, kom toch niet, maar de stairway zit altijd vol forummeeters. Je zou verwachten dat men na al die jaren zin had in een change of scenery. Utrecht biedt wel wat meer dan alleen de Stairwayquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:10 schreef vencodark het volgende:
Ja, laten we het daar nog eens over hebben.
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Rechts en dan meteen links, brug over de ouode gracht en dan naar rechts. Zit je op 't Wed, stuk of 4 leuke kroegen daar allemaal bij elkaar.
Haha, ja, da's ook een goed punt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken..
Goed puntquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken..
Sowieso, de Winkel van Sinkel (D66quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
De locatie boeit geen fuck, het moet groot zijn en men moet er niet moeilijk doen over grote groepen.
Er kwam iemand met Winckel van sinckel als suggestie, jammer dat DIE dus een 80-90's party hebben morgen.
De stairway is gewoon altijd open, altijd toegankelijk en dus gewoon prima.
80-90's party is toch hartstikke tof. Lekker hakken op Charlie lownoise en mental theo!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Er kwam iemand met Winckel van sinckel als suggestie, jammer dat DIE dus een 80-90's party hebben morgen.
Woeh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
80-90's party is toch hartstikke tof. Lekker hakken op Charlie lownoise en mental theo!
Ook dat, je moet er niet het lef hebben om aan de bar te bestellen, echt WTF!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sowieso, de Winkel van Sinkel (D66), daar wilden ze nou niet echt geld verdienen... Ze hadden wel een mooie groene bank
O wist niet dat het niet gratis was. Sukkels daarquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, je moet er niet het lef hebben om aan de bar te bestellen, echt WTF!.
en ja, een 80-90 parties is heel leuk, maar sinds wanneer vragen we toegang bij een FOK!meet?.
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:17 schreef Breuls het volgende:
Niks mis met Stairway, daar worden al tien jaar FOK!meetings gehouden.
niet als verandering in 10 jaar niet echt mogelijk is gebleken, denk je nou echt dat we nog nooit naar alternatieven hebben gezocht?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenEn ondertussen de weg compleet kwijt zijn...
Verandering is goed
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenEn ondertussen de weg compleet kwijt zijn...
Verandering is kan goed zijn
Als redelijke kenner van de Utrechtse horeca, zeg ik: nee. Gelukkig is Fok! geen democratiequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet als verandering in 10 jaar niet echt mogelijk is gebleken, denk je nou echt dat we nog nooit naar alternatieven hebben gezocht?
Laat maar komen, die alternatievenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als redelijke kenner van de Utrechtse horeca, zeg ik: nee. Gelukkig is Fok! geen democratie
Ja, lekker, gaat de ene helft naar de Stairway en de andere helft naar 20 andere tenten. Gezellig!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Laat maar komen, die alternatieven
Yeeey! De Meet is nu in Veghel!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef vencodark het volgende:
Ik verwacht niet dat een dag voor de meet, ineens de locatie gewijzigd wordt. Waarom proberen mensen dat altijd te doen?
Jij mist mijn sarcasmequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, lekker, gaat de ene helft naar de Stairway en de andere helft naar 20 andere tenten. Gezellig!
En het is naast het station en naast grote parkeergarages. Beter qua locatie kan je het niet hebben. Het is niet voor niets dat het al tien jaar DE meetingplek is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, serieus, wat wil je voor een meet: ruimte, drank en wat achtergrondmuziek. Conclusie: Stairway is perfect
Daarom, gewoon negeren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef HeatWave het volgende:
10 jaar lang elke keer wel weer een zeikerd die het beter denkt te weten, en 10 jaar lang nog NIE-MAND die het gelukt is.
Ik vergeef jequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Komt door de text-only layout, je had er vast een hele mooie PI bij..
je begint al fout, we motten geen arrangement, we moeten gewoon met een grote groep aan kunnen komen en doen wat we willenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:33 schreef PeuRac het volgende:
Roep me de volgende keer bij de organisatie en ik geef je een top locatie, incl een arrangement
/houdt er nu over op
Ik probeer de locatie niet te wijzigen hoor, ik kom toch niet. Vind het gewoon opvallen dat zo ongeveer elke meet van elk forum naar de Stairway wil. Heb iets vna 10 jaar terug een meet meegemaakt van scholieren.com en daar wilden ze ook naar de Stairwayquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef vencodark het volgende:
Ik verwacht niet dat een dag voor de meet, ineens de locatie gewijzigd wordt. Waarom proberen mensen dat altijd te doen?
Zo opvallend is het niet, het ligt naast het station en is redelijk groot.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik probeer de locatie niet te wijzigen hoor, ik kom toch niet. Vind het gewoon opvallen dat zo ongeveer elke meet van elk forum naar de Stairway wil. Heb iets vna 10 jaar terug een meet meegemaakt van scholieren.com en daar wilden ze ook naar de Stairway
Personeel doet niet moeilijk, ze hebben nooit besloten feesten etc etc.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo opvallend is het niet, het ligt naast het station en is redelijk groot.
Ja, werkt altijdquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Breuls het volgende:
Organisatie![]()
"Kom we gaan met z'n allen zuipen." <- dat is de organisatie
Inderdaad, al was het op het Vrijthof in Maastricht, dan was ik nog langsgekomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Sowieso, je gaat niet voor de locatie naar een meet... toch?
Omdat er altijd wel 1 droppie is dat het beter denkt te wetenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend. Het is gewoon lekker makkelijk. Waarom moet er altijd zo lastig worden gedaan.
Je kunt beter zuipen dan zeikenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef HeatWave het volgende:
10 jaar lang elke keer wel weer een zeikerd die het beter denkt te weten, en 10 jaar lang nog NIE-MAND die het gelukt is.
EN Yvonne in de kont knijpen toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Breuls het volgende:
Organisatie![]()
"Kom we gaan met z'n allen zuipen." <- dat is de organisatie
Precies. Stelletje wijven ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend. Het is gewoon lekker makkelijk. Waarom moet er altijd zo lastig worden gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jawel, ik kijk elke keer weer met bewondering naar de gesigneerde gitaren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Sowieso, je gaat niet voor de locatie naar een meet... toch?
Die is niet eens in het land, laat staan op de meeting.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN Yvonne in de kont knijpen toch?![]()
Anders kom ik niet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Stelletje wijven ook.Zeldzaam moment. Koester het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:07 schreef static het volgende:
Worden er foto's gemaakt? En in het topic gezet? Ja? Nee? Misschien? Gaat je geen zak aan? Moet je voor dokken?
Ik ben in Hong Kong.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
En als we van tevoren weten wie jij bent zal daar heus wel rekening mee gehouden worden
Ja hallo, ik ga niet om 4 uur 's ochtends naar utregquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Stranger het volgende:
Kan dit topic even snel vol? Al dat geregel wil ik niet in myat
Dalijk staat er nog iemand de regels te flyeren bij de ingang:
-Geen foto's
-Alleen als je in de OP staat
-De meet duurt van stipt 4:00 tot maximaal 01:00
-De Stairway wordt niet verlaten voor een andere kroeg
Ik heb morgen (helaas) een ander zuipfestijn, stond al lang geplandquote:
Kom je toch alleen smiddags effequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb morgen (helaas) een ander zuipfestijn, stond al lang gepland
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je toch alleen smiddags effe
Er zit wel een verschil of je door de mensen daar gezien wil worden of door half Nederland.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Foto's zijn toch juist leuk!?![]()
Ik snap ook niet helemaal wat je op een meet doet als je niet gezien wil wordenOf begrijp ik het verkeerd?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap ook niet helemaal wat je op een meet doet als je niet gezien wil wordenOf begrijp ik het verkeerd?
Foto's evt oke, maar ik hoef niet op het internetquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon thuisblijven lijkt me veel handiger. Je hoeft niet honderd anderen te verbieden foto's te maken omdat JIJ niet op internet wil. Nog los van het feit dat er heus wel rekening mee gehouden kan worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Foto's evt oke, maar ik hoef niet op het internet
Dus de kans wordt verkleind, door geen foto's in het algemeen
Ach, zelfs ik ken meer dan de helft niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef just me het volgende:
[..]misschien ooit een ander keertje!
* just me kent meer an de helft niet meer joh
dagje ouder enzo!
Ik hoor dat Dr_Flash thuis blijft. Wordt het toch nog een leuke meet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven lijkt me veel handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |