het was dus idd van dat niveau, goed zoquote:Op woensdag 1 september 2010 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
wat voor kleding moet ik aantrekken?
Het is toch handig om een beetje wat indicatietijden te weten? Tussen 13.00u en 19.00u zit nogal een verschil. Dan zou ik eerst 6 uur lang in Utrecht rond moeten hangen voordat er anderen zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:03 schreef HeatWave het volgende:
het is een meeting, waarom moet er 1 iemand jou gaan vertellen hoelaat het begint? Er is toch geen centrale organisatie? je gaat erheen wanneer je er zin in hebt.
Nee, ik had al gezocht.quote:En adres, is google stuk?
Het is helemaal niet kinderachtig om naar wat organisatorische dingen te vragen. Dat is eerder professioneel.quote:En je vraagt ook nog eens naar een soort gebruiksaanwijzing voor een meeting, komop zeg, wie is er nou kinderachtig bezig?.
Groter is alleen maar makkelijker, toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben eerder alleen bij kleinschalige FOK!meets geweest. Niet op deze (grotere) manier zeg maar.
Als je om 13.00u gaat en er is nog niemand pak je lekker een biertje en ga je aan de bar hangen en kijk je wel wanneer er iemand op komt dagen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is toch handig om een beetje wat indicatietijden te weten? Tussen 13.00u en 19.00u zit nogal een verschil. Dan zou ik eerst 6 uur lang in Utrecht rond moeten hangen voordat er anderen zijn.
Je bedoelt zoals hier afgebeeld?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
In principe staat er natuurlijk gewoon één kluitje dikke lelijke nerds niet met elkaar te praten... (ik bedoel voornamelijk mezelf, niet boos worden...)
Ik ga inderdaad in m´n eentje. Vrij lang onderweg, maar dat geeft niet.quote:Ga je compleet in je eentje heen? Of kan je alvast afspreken waar je iemand tegen kan komen?
ja, qua tijd heb ik e al een beetje gelijk gegeven.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is toch handig om een beetje wat indicatietijden te weten? Tussen 13.00u en 19.00u zit nogal een verschil. Dan zou ik eerst 6 uur lang in Utrecht rond moeten hangen voordat er anderen zijn.
[..]
Nee, ik had al gezocht.
Hier moet het zijn denk ik? http://maps.google.nl/map(...).011308&ie=UTF8&z=17
[..]
Het is helemaal niet kinderachtig om naar wat organisatorische dingen te vragen. Dat is eerder professioneel.
Nah, in een kleinere groep is het essentieel dat je dingen goed met elkaar afstemt. Nu wordt de meet gewoon een duiventil.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Groter is alleen maar makkelijker, toch? Of zie ik dat verkeerd?
quote:Een grote groep spierwitte nerds valt eerder op in de stairway dan een kleine
Okey, bedankt.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je om 13.00u gaat en er is nog niemand pak je lekker een biertje en ga je aan de bar hangen en kijk je wel wanneer er iemand op komt dagen.
Als je daar überhaupt niet op zit te wachten kom je rond 19.00 wanneer de kans groter is dat er al meerdere mensen aanwezig zijn.
Iedereen geeft mij bier iigquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Okey, bedankt.
En hoe zit het met het geld? Iedereen koopt gewoon z´n eigen consumpties of gooien we alles op één hoop? Of doen we ´rondjes geven´?
De laatste meet waar ik was werd er gewoon een beetje at random rondjes gegeven voor de mensen waar je mee stond te kletsen, maar het was een zéér kleinschalige meet dus dat was een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 1 september 2010 15:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Okey, bedankt.
En hoe zit het met het geld? Iedereen koopt gewoon z´n eigen consumpties of gooien we alles op één hoop? Of doen we ´rondjes geven´?
En de week erna is het banmeldtopic zo goed als leeg.quote:
Haha, okey. Zelf drink ik meestal hooguit een paar glazen bier in een kroeg. Voor de rest water. Maar je kan een biertje krijgen, hoor. "Tik ´m aan".quote:
Ja, precies. Met 40 of 50 mensen wordt dat allemaal wat lastiger.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
De laatste meet waar ik was werd er gewoon een beetje at random rondjes gegeven voor de mensen waar je mee stond te kletsen, maar het was een zéér kleinschalige meet dus dat was een stuk makkelijker
Ja goed, je staat nooit met 50 man tegelijk te praten, bovendien geloof ik nooit dat er zo veel mensen op komen dagen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, precies. Met 40 of 50 mensen wordt dat allemaal wat lastiger.
Ik vind het gewoon prettig om van te voren te weten wat ik kan verwachten ft. hoe het één en ander ´geregeld´ is. Heeft niets met de fun ter plekke te maken.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Even niet bitchy bedoeld, maar waarom wil iedereen al dit soort dingen van te voren weten? Where's the fun in that?.
Zolang we de gespreksonderwerpen nog niet afspreken is er toch niets aan de hand?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Even niet bitchy bedoeld, maar waarom wil iedereen al dit soort dingen van te voren weten? Where's the fun in that?.
Dat was op de karaokemeet van moemoe in de Thai in Den Haag toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien heb ik nog niets over Remlofs middernacht-karaoke/striptease act losgelaten.
Ik heb tot nu toe pas 1 keer een meet in de Stairway gehad, daarvoor altijd in de Mick O'Connels.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is gewoon een reden waarom FOK!meets al sinds jaar en dag in de Stairway zijn. Er wordt echt al jaren "krampachtig" naar een alternatief gezocht, maar dat is tot nog toe vruchteloos gebleken.
Hallooo!! Autisten enzo. We willen graag weten waar we aan toe zijn en o wee als er iets wijzigt. Dan wordt het muurbonken met zijn allen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik verheug me er nu al opquote:Op woensdag 1 september 2010 16:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hallooo!! Autisten enzo. We willen graag weten waar we aan toe zijn en o wee als er iets wijzigt. Dan wordt het muurbonken met zijn allen.
ik heb al zo tering vaak een meeting in de stairway gehadquote:Op woensdag 1 september 2010 15:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe pas 1 keer een meet in de Stairway gehad, daarvoor altijd in de Mick O'Connels.
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Het heeft voordelen als je nog meer plannen hebt op die dagquote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het allemaal prima.... ik wil alleen mijn slaapspullen ergens kwijt zonder dat ik daar de hele tijd mee hoef te sjouwen... of ik laat dat mooi thuis....quote:Op woensdag 1 september 2010 10:16 schreef Juicyhil het volgende:
Rond 15 uur was er volgens mij eerder gezegd.
Dat dusquote:Op woensdag 1 september 2010 16:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hallooo!! Autisten enzo. We willen graag weten waar we aan toe zijn en o wee als er iets wijzigt. Dan wordt het muurbonken met zijn allen.
Als je hem nou in 1 keer voor je wilt winnen, moet je ff een nieuw bloknootje voor hem kopen. Dan zit je geramdquote:
6 miljoen?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat begint het pintenhakken?
En hoe vaak moet ik me aanmelden voordat ik op de lijst kom?
En je hebt meteen tong80 verslagen.quote:
Wordt een verrassing-meet.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
klopt sowieso geen fuck van heel die lijst nie eens nie
Hoezo is het een ´kuttent´ dan? Ik kreeg ook al mijn bedenkingen toen ik de website bekeek. Is het daadwerkelijk een ´gaar´ rockcafé met heel de tijd gitarenmuziek enzo?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef Maanvis het volgende:
ik heb al zo tering vaak een meeting in de stairway gehad. tis echt een kuttent maar zie maar eens een andere te vinden waar we allemaal tevree mee zijn
.
het is nog erger, ze draaien ook smartlappen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo is het een ´kuttent´ dan? Ik kreeg ook al mijn bedenkingen toen ik de website bekeek. Is het daadwerkelijk een ´gaar´ rockcafé met heel de tijd gitarenmuziek enzo?
En niet eens op een treinenmeet.quote:
Lollerzzz.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je hem nou in 1 keer voor je wilt winnen, moet je ff een nieuw bloknootje voor hem kopen. Dan zit je geramd
Vaak zit/staat iedereen buiten om te roken of zo, dus die hoor je dan niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog erger, ze draaien ook smartlappen.
Meen je niet... Nou ja, als het allemaal niet te hard staat en men nog normaal kan praten met elkaar, moet het maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
Oh Baaas. Als jij komt, kom ik ook !quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Socios het volgende:
Waarom wordt mijn ´tvp´ verwijderd en blijven die van anderen staan? Ik ben ook aanwezig op de meet, hoor.
Ze zullen niet snel slapende honden wakker maken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb daar nog nooit moeite met het personeel gahad hoor. Hoeveel bier ik ook op had.
Laatste x dat wij er waren draaiden ze wel rock muziek geloof ik, maar dat stond zo zachtjes dat de gesprekken aan de overkant nog te horen warenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ha ha ha blufquote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zullen niet snel slapende honden wakker maken.
Sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |