Het heeft voordelen als je nog meer plannen hebt op die dagquote:Op woensdag 1 september 2010 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Even niet bitchy bedoeld, maar waarom wil iedereen al dit soort dingen van te voren weten? Where's the fun in that?.
Ik vind het allemaal prima.... ik wil alleen mijn slaapspullen ergens kwijt zonder dat ik daar de hele tijd mee hoef te sjouwen... of ik laat dat mooi thuis....quote:Op woensdag 1 september 2010 10:16 schreef Juicyhil het volgende:
Rond 15 uur was er volgens mij eerder gezegd.
Dat dusquote:Op woensdag 1 september 2010 16:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hallooo!! Autisten enzo. We willen graag weten waar we aan toe zijn en o wee als er iets wijzigt. Dan wordt het muurbonken met zijn allen.
Als je hem nou in 1 keer voor je wilt winnen, moet je ff een nieuw bloknootje voor hem kopen. Dan zit je geramdquote:
6 miljoen?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat begint het pintenhakken?
En hoe vaak moet ik me aanmelden voordat ik op de lijst kom?
En je hebt meteen tong80 verslagen.quote:
Wordt een verrassing-meet.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
klopt sowieso geen fuck van heel die lijst nie eens nie
Hoezo is het een ´kuttent´ dan? Ik kreeg ook al mijn bedenkingen toen ik de website bekeek. Is het daadwerkelijk een ´gaar´ rockcafé met heel de tijd gitarenmuziek enzo?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:37 schreef Maanvis het volgende:
ik heb al zo tering vaak een meeting in de stairway gehad. tis echt een kuttent maar zie maar eens een andere te vinden waar we allemaal tevree mee zijn
.
het is nog erger, ze draaien ook smartlappen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo is het een ´kuttent´ dan? Ik kreeg ook al mijn bedenkingen toen ik de website bekeek. Is het daadwerkelijk een ´gaar´ rockcafé met heel de tijd gitarenmuziek enzo?
En niet eens op een treinenmeet.quote:
Lollerzzz.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je hem nou in 1 keer voor je wilt winnen, moet je ff een nieuw bloknootje voor hem kopen. Dan zit je geramd
Vaak zit/staat iedereen buiten om te roken of zo, dus die hoor je dan niet meer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nog erger, ze draaien ook smartlappen.
Meen je niet... Nou ja, als het allemaal niet te hard staat en men nog normaal kan praten met elkaar, moet het maar.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
Oh Baaas. Als jij komt, kom ik ook !quote:Op woensdag 1 september 2010 14:43 schreef Socios het volgende:
Waarom wordt mijn ´tvp´ verwijderd en blijven die van anderen staan? Ik ben ook aanwezig op de meet, hoor.
Ze zullen niet snel slapende honden wakker maken.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb daar nog nooit moeite met het personeel gahad hoor. Hoeveel bier ik ook op had.
Laatste x dat wij er waren draaiden ze wel rock muziek geloof ik, maar dat stond zo zachtjes dat de gesprekken aan de overkant nog te horen warenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ha ha ha blufquote:Op woensdag 1 september 2010 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zullen niet snel slapende honden wakker maken.
Sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |