Beter dan een lange lijst waarvan de helft niet komt opdagen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lekker dan, die OP. Nu is het net of er amper mensen zijn die zich opgegeven hebben.
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebtquote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lekker dan, die OP. Nu is het net of er amper mensen zijn die zich opgegeven hebben.
Dat maakt niet zoveel uit, heb je in elk geval je best gedaan mensen te trekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beter dan een lange lijst waarvan de helft niet komt opdagen.
Tja. Anyway. Bierquote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebt
Iets met diehard meeters.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, heb je in elk geval je best gedaan mensen te trekken.
Maar goed, tis maar goed dat het komend weekend al is![]()
Want ik zou bij de aanblik van deze OP niet bepaald de neiging voelen ook te komen.![]()
Of zou het een soort van nieuwe poging tot sabotage zijn![]()
Gewoon kijken wie er morgen komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke meet hetzelfde gelazer met aanmelders die toch weer afzeggen, jantje die alleen komt als pietje niet komt, BLAAAA![]()
Graag of heul niet hoor
Oeh, daar ben ik goed in! Er is toch niemand die mij kent.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon aan de overkant bij de bij Wok staan toekijken en lachen enzo.
ik komquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef Jimbo het volgende:
Hmm misschien dat ik toch wel even mn neus laat zien. mn spa weekendje is gecancelled.
\
nogsteeds in de stairway zeker ?
en zijn dr mensen die ik ken ?
Wie ben jij toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik goed in! Er is toch niemand die mij kent.
Volgens mij issie best bekend, want ik hoor dag in dag uit "Q. is good for you!" op de radio.quote:
Ja hallo! Je komt gewoon hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:12 schreef Maanvis het volgende:
ik bepaal morgenmiddag wel of ik zin heb om te komen.
Jou mist niemand hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:12 schreef Maanvis het volgende:
ik bepaal morgenmiddag wel of ik zin heb om te komen.
Staat iedereen daar een beetje te kijken naar de rokende Fok!ersquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon aan de overkant bij de bij Wok staan toekijken en lachen enzo.
Kan je net zo goed niet zo'n lijst opstellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebt
Als ik morgen naar de meet kom missen mijn vrienden mij in de kroegquote:
Rechts en dan meteen links, brug over de ouode gracht en dan naar rechts. Zit je op 't Wed, stuk of 4 leuke kroegen daar allemaal bij elkaar.quote:
Maakt mij geen hol uit hoor, kom toch niet, maar de stairway zit altijd vol forummeeters. Je zou verwachten dat men na al die jaren zin had in een change of scenery. Utrecht biedt wel wat meer dan alleen de Stairwayquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:10 schreef vencodark het volgende:
Ja, laten we het daar nog eens over hebben.
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Rechts en dan meteen links, brug over de ouode gracht en dan naar rechts. Zit je op 't Wed, stuk of 4 leuke kroegen daar allemaal bij elkaar.
Haha, ja, da's ook een goed punt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken..
Goed puntquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten allemaal bekenden van mij, daar wil ik niet gezien worden met allemaal lelijke, autistische FOK!kers. In de Stairway komt toch verder niemand die ik ken..
Sowieso, de Winkel van Sinkel (D66quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
De locatie boeit geen fuck, het moet groot zijn en men moet er niet moeilijk doen over grote groepen.
Er kwam iemand met Winckel van sinckel als suggestie, jammer dat DIE dus een 80-90's party hebben morgen.
De stairway is gewoon altijd open, altijd toegankelijk en dus gewoon prima.
80-90's party is toch hartstikke tof. Lekker hakken op Charlie lownoise en mental theo!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Er kwam iemand met Winckel van sinckel als suggestie, jammer dat DIE dus een 80-90's party hebben morgen.
Woeh!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
80-90's party is toch hartstikke tof. Lekker hakken op Charlie lownoise en mental theo!
Ook dat, je moet er niet het lef hebben om aan de bar te bestellen, echt WTF!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sowieso, de Winkel van Sinkel (D66), daar wilden ze nou niet echt geld verdienen... Ze hadden wel een mooie groene bank
O wist niet dat het niet gratis was. Sukkels daarquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, je moet er niet het lef hebben om aan de bar te bestellen, echt WTF!.
en ja, een 80-90 parties is heel leuk, maar sinds wanneer vragen we toegang bij een FOK!meet?.
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:17 schreef Breuls het volgende:
Niks mis met Stairway, daar worden al tien jaar FOK!meetings gehouden.
niet als verandering in 10 jaar niet echt mogelijk is gebleken, denk je nou echt dat we nog nooit naar alternatieven hebben gezocht?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenEn ondertussen de weg compleet kwijt zijn...
Verandering is goed
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn werk is 10 jaar lang hetzelfde doen, 9,5 jaar achter de feiten aan lopenEn ondertussen de weg compleet kwijt zijn...
Verandering is kan goed zijn
Als redelijke kenner van de Utrechtse horeca, zeg ik: nee. Gelukkig is Fok! geen democratiequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet als verandering in 10 jaar niet echt mogelijk is gebleken, denk je nou echt dat we nog nooit naar alternatieven hebben gezocht?
Laat maar komen, die alternatievenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als redelijke kenner van de Utrechtse horeca, zeg ik: nee. Gelukkig is Fok! geen democratie
Ja, lekker, gaat de ene helft naar de Stairway en de andere helft naar 20 andere tenten. Gezellig!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Laat maar komen, die alternatieven
Yeeey! De Meet is nu in Veghel!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef vencodark het volgende:
Ik verwacht niet dat een dag voor de meet, ineens de locatie gewijzigd wordt. Waarom proberen mensen dat altijd te doen?
Jij mist mijn sarcasmequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, lekker, gaat de ene helft naar de Stairway en de andere helft naar 20 andere tenten. Gezellig!
En het is naast het station en naast grote parkeergarages. Beter qua locatie kan je het niet hebben. Het is niet voor niets dat het al tien jaar DE meetingplek is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, serieus, wat wil je voor een meet: ruimte, drank en wat achtergrondmuziek. Conclusie: Stairway is perfect
Daarom, gewoon negeren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef HeatWave het volgende:
10 jaar lang elke keer wel weer een zeikerd die het beter denkt te weten, en 10 jaar lang nog NIE-MAND die het gelukt is.
Ik vergeef jequote:Op vrijdag 3 september 2010 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Komt door de text-only layout, je had er vast een hele mooie PI bij..
je begint al fout, we motten geen arrangement, we moeten gewoon met een grote groep aan kunnen komen en doen wat we willenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:33 schreef PeuRac het volgende:
Roep me de volgende keer bij de organisatie en ik geef je een top locatie, incl een arrangement
/houdt er nu over op
Ik probeer de locatie niet te wijzigen hoor, ik kom toch niet. Vind het gewoon opvallen dat zo ongeveer elke meet van elk forum naar de Stairway wil. Heb iets vna 10 jaar terug een meet meegemaakt van scholieren.com en daar wilden ze ook naar de Stairwayquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:27 schreef vencodark het volgende:
Ik verwacht niet dat een dag voor de meet, ineens de locatie gewijzigd wordt. Waarom proberen mensen dat altijd te doen?
Zo opvallend is het niet, het ligt naast het station en is redelijk groot.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik probeer de locatie niet te wijzigen hoor, ik kom toch niet. Vind het gewoon opvallen dat zo ongeveer elke meet van elk forum naar de Stairway wil. Heb iets vna 10 jaar terug een meet meegemaakt van scholieren.com en daar wilden ze ook naar de Stairway
Personeel doet niet moeilijk, ze hebben nooit besloten feesten etc etc.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo opvallend is het niet, het ligt naast het station en is redelijk groot.
Ja, werkt altijdquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Breuls het volgende:
Organisatie![]()
"Kom we gaan met z'n allen zuipen." <- dat is de organisatie
Inderdaad, al was het op het Vrijthof in Maastricht, dan was ik nog langsgekomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Sowieso, je gaat niet voor de locatie naar een meet... toch?
Omdat er altijd wel 1 droppie is dat het beter denkt te wetenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend. Het is gewoon lekker makkelijk. Waarom moet er altijd zo lastig worden gedaan.
Je kunt beter zuipen dan zeikenquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef HeatWave het volgende:
10 jaar lang elke keer wel weer een zeikerd die het beter denkt te weten, en 10 jaar lang nog NIE-MAND die het gelukt is.
EN Yvonne in de kont knijpen toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:39 schreef Breuls het volgende:
Organisatie![]()
"Kom we gaan met z'n allen zuipen." <- dat is de organisatie
Precies. Stelletje wijven ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend. Het is gewoon lekker makkelijk. Waarom moet er altijd zo lastig worden gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jawel, ik kijk elke keer weer met bewondering naar de gesigneerde gitaren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:45 schreef Sjeen het volgende:
Sowieso, je gaat niet voor de locatie naar een meet... toch?
Die is niet eens in het land, laat staan op de meeting.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN Yvonne in de kont knijpen toch?![]()
Anders kom ik niet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Stelletje wijven ook.Zeldzaam moment. Koester het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:07 schreef static het volgende:
Worden er foto's gemaakt? En in het topic gezet? Ja? Nee? Misschien? Gaat je geen zak aan? Moet je voor dokken?
Ik ben in Hong Kong.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja.
En als we van tevoren weten wie jij bent zal daar heus wel rekening mee gehouden worden
Ja hallo, ik ga niet om 4 uur 's ochtends naar utregquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Stranger het volgende:
Kan dit topic even snel vol? Al dat geregel wil ik niet in myat
Dalijk staat er nog iemand de regels te flyeren bij de ingang:
-Geen foto's
-Alleen als je in de OP staat
-De meet duurt van stipt 4:00 tot maximaal 01:00
-De Stairway wordt niet verlaten voor een andere kroeg
Ik heb morgen (helaas) een ander zuipfestijn, stond al lang geplandquote:
Kom je toch alleen smiddags effequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb morgen (helaas) een ander zuipfestijn, stond al lang gepland
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je toch alleen smiddags effe
Er zit wel een verschil of je door de mensen daar gezien wil worden of door half Nederland.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Foto's zijn toch juist leuk!?![]()
Ik snap ook niet helemaal wat je op een meet doet als je niet gezien wil wordenOf begrijp ik het verkeerd?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap ook niet helemaal wat je op een meet doet als je niet gezien wil wordenOf begrijp ik het verkeerd?
Foto's evt oke, maar ik hoef niet op het internetquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon thuisblijven lijkt me veel handiger. Je hoeft niet honderd anderen te verbieden foto's te maken omdat JIJ niet op internet wil. Nog los van het feit dat er heus wel rekening mee gehouden kan worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Foto's evt oke, maar ik hoef niet op het internet
Dus de kans wordt verkleind, door geen foto's in het algemeen
Ach, zelfs ik ken meer dan de helft niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef just me het volgende:
[..]misschien ooit een ander keertje!
* just me kent meer an de helft niet meer joh
dagje ouder enzo!
Ik hoor dat Dr_Flash thuis blijft. Wordt het toch nog een leuke meet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon thuisblijven lijkt me veel handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |