Beter dan een lange lijst waarvan de helft niet komt opdagen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lekker dan, die OP. Nu is het net of er amper mensen zijn die zich opgegeven hebben.
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebtquote:Op donderdag 2 september 2010 23:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lekker dan, die OP. Nu is het net of er amper mensen zijn die zich opgegeven hebben.
Dat maakt niet zoveel uit, heb je in elk geval je best gedaan mensen te trekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beter dan een lange lijst waarvan de helft niet komt opdagen.
Tja. Anyway. Bierquote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet op te geven, je kan gewoon komen als je zin hebt
Iets met diehard meeters.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, heb je in elk geval je best gedaan mensen te trekken.
Maar goed, tis maar goed dat het komend weekend al is![]()
Want ik zou bij de aanblik van deze OP niet bepaald de neiging voelen ook te komen.![]()
Of zou het een soort van nieuwe poging tot sabotage zijn![]()
Gewoon kijken wie er morgen komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Elke meet hetzelfde gelazer met aanmelders die toch weer afzeggen, jantje die alleen komt als pietje niet komt, BLAAAA![]()
Graag of heul niet hoor
Oeh, daar ben ik goed in! Er is toch niemand die mij kent.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon aan de overkant bij de bij Wok staan toekijken en lachen enzo.
ik komquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef Jimbo het volgende:
Hmm misschien dat ik toch wel even mn neus laat zien. mn spa weekendje is gecancelled.
\
nogsteeds in de stairway zeker ?
en zijn dr mensen die ik ken ?
Wie ben jij toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik goed in! Er is toch niemand die mij kent.
Volgens mij issie best bekend, want ik hoor dag in dag uit "Q. is good for you!" op de radio.quote:
Ja hallo! Je komt gewoon hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:12 schreef Maanvis het volgende:
ik bepaal morgenmiddag wel of ik zin heb om te komen.
Jou mist niemand hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:12 schreef Maanvis het volgende:
ik bepaal morgenmiddag wel of ik zin heb om te komen.
Staat iedereen daar een beetje te kijken naar de rokende Fok!ersquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:54 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon aan de overkant bij de bij Wok staan toekijken en lachen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |