Even in een kluisje op Utrecht CS gooien. Kost je 5 euro geloof ik (PIN).quote:Op woensdag 1 september 2010 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima.... ik wil alleen mijn slaapspullen ergens kwijt zonder dat ik daar de hele tijd mee hoef te sjouwen... of ik laat dat mooi thuis....![]()
Verders.... count me in >>>>![]()
Ik ben te herkennen aan deze tas, aapje of allebei....
[ afbeelding ]
Dat is eventueel nog een optie... lierver niet... (heen en weer lopen in mijn uppie vind ik niet zo)quote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Even in een kluisje op Utrecht CS gooien. Kost je 5 euro geloof ik (PIN).
Daar kan ik me iets van herinnerenquote:Op woensdag 1 september 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb daar nog nooit moeite met het personeel gahad hoor. Hoeveel bier ik ook op had.
Ja. Gelukkig.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Juicyhil het volgende:
helaas ken ik een paar komers niet, maar gelukkig kent iedereen mij
Iedereen herkent je.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef Juicyhil het volgende:
helaas ken ik een paar komers niet, maar gelukkig kent iedereen mij
Het is niet zo ver, misschien 5 minuutjes. Bovendien is dat in het daglicht niet zo erg, toch? En als je weggaat om de spullen weer op te halen wil er vast wel iemand mee lopen. Ian en ik gaan denk ik rond half 12 terug voor de laatste trein iig. Weet niet hoe laat je weg wilt?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is eventueel nog een optie... lierver niet... (heen en weer lopen in mijn uppie vind ik niet zo)
Waar moet je naartoe met de trein? Ik moet ook rond die tijd weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende: ik gaan denk ik rond half 12 terug voor de laatste trein iig. Weet niet hoe laat je weg wilt?
Andere kant op, west brabant. Moet nog even opzoeken hoe laat precies we weg moeten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe met de trein? Ik moet ook rond die tijd weg.
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierquote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets van herinneren
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierEN dat jij een rare bek trok en yvonne haar tieten bij elkaar raapte. Dat weet ik nog wel hoor
Dan geeft die foto toch wel de doorslag zeker?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel wil.
Note to myself: Goed veel drinken. Dan kan ik het wel aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan geeft die foto toch wel de doorslag zeker?
Doe jij een truenootje voor een breezer?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu nog wel wil.
Ow, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 1 september 2010 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat we in Mick O Connells verder gegaan zijn. En dat Nanking ineens erg vrijgevig werd met bierEN dat jij een rare bek trok en yvonne haar tieten bij elkaar raapte. Dat weet ik nog wel hoor
[ afbeelding ]
ha ha ha blufquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is het wel een idee om deze keer eens gewoon de hele avond nuchter te blijven.
Idee afgewezen.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is het wel een idee om deze keer eens gewoon de hele avond nuchter te blijven.
Ik hoop maar dat je dronken was toen je dit bedachtquote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie neemt z'n kinderen mee dan?quote:Op donderdag 2 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
hij kwam net van de kotsbak afquote:Op donderdag 2 september 2010 08:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je dronken was toen je dit bedacht
Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van hoe laat tot hoe laat is dit eigenlijk?
De helft is zelf nog kind.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie neemt z'n kinderen mee dan?
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?
Ah, omdat ik her en der "een uur of drie" zag staan. Das wel vroegquote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 6 tot de laatste Fok!ker oprot?
Ik heb toestemming aan mijn mama gevraagd en ik mag ook komen als iemand op me let. Oh, en geen alcohol natuurlijk.quote:
Mag jij komen van je mama?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb toestemming aan mijn mama gevraagd en ik mag ook komen als iemand op me let. Oh, en geen alcohol natuurlijk.
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neitquote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
Zet me maar uit het Misschien-lijstje, ik kan definitief niet komen.
Gokte zoiets, maar ik denk: "Laat ik het iig maar zeggen". Ge weet het nooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neit
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het lijstje neit meer bijgehouden en is het gewoon... of je komt, of je komt neit
Waar moet je naartoe met de trein? Als er om 01.45u nog een trein vertrekt, goede kans dat er op dat traject de hele nacht treinen rijden. Of je moet richting Arnhem/ NIjmegen. Dan laatste trein om 01.53u.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef remlof het volgende:
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.
Naar Arnhem dusquote:Op donderdag 2 september 2010 11:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe met de trein? Als er om 01.45u nog een trein vertrekt, goede kans dat er op dat traject de hele nacht treinen rijden. Of je moet richting Arnhem/ NIjmegen. Dan laatste trein om 01.53u.
Je kan beter een fles apfelkorn drinken vantevoren.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel bier hebben jullie al op als ik daar rond 8 uur aankom? Dan drink ik van te voren even bij.
Huh, wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
Mijn trein gaat om half 4 ofzo.Ik neem er wel wat eerder.
Oh, op 9292ov zei die half 4. Misschien omdat het daarna de volgende ochtend is.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat?![]()
Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal gaat de hele nacht door.Kwart over het hele uur.
Kom er net achter dat ik jou ook volg op Twitterquote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, op 9292ov zei die half 4. Misschien omdat het daarna de volgende ochtend is.
Ik twitter alleen haast nooit.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik jou ook volg op Twitter
Slecht nieuws: er zijn werkzaamheden.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh, wat?![]()
Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal gaat de hele nacht door.Kwart over het hele uur.
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.quote:Rotterdam Centraal-Utrecht Centraal
in de nacht van zaterdag 4 op zondag 5 september van 00.50 uur tot 07.15 uur
Oorzaak
diverse onderhoudswerkzaamheden
Reisadvies
Maak gebruik van de bus:
reis tussen Rotterdam Centraal-Gouda-Utrecht Centraal met de NS-bus in plaats van de Nachtnettrein
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur
Seriously. Ik heb geen zin in bussen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Slecht nieuws: er zijn werkzaamheden.
[..]
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.
De tijden vanuit Utrecht zijn iig 00.25, 01.20, 02.20, 03.20 etc
Ahw crap.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
NS reisplanner geeft aan dat als je om 2 uur wil vertrekken uit Utrecht, je om 02:20 de snelbus neemt, via Gouda en om 03:26 in Rotterdam bent.
De tijden vanuit Utrecht zijn iig 00.25, 01.20, 02.20, 03.20 etc
Hmmz, dat is jammer.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Breuls het volgende:
Nogmaals vanaf een uur of 6quote:Op donderdag 2 september 2010 11:52 schreef MissHobje het volgende:
Vanaf hoe laat begint het enzo?? just in case
Volgens mij al vanaf 15.00 uurquote:
Ik ben er ook wel eerder dan dat jaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef Stranger het volgende:
Tss, mijn laatste trein gaat al om kwart voor 1, ik zit er dus echt wel eerder dan 6 uur
idemquote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eerder dan dat ja.
Voor het echt helemaal volstroomt vind ik het altijd wel leuk om rustig met wat mensen te kunnen kleppen.
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.quote:
Wat een confronterende uitspraakquote:Op donderdag 2 september 2010 12:02 schreef Stranger het volgende:
Sowieso ben ik in Utrecht nog nooit niet-dronken uit eten gegaan en ik was niet van plan zaterdag te beginnen.
Ah kom op, slapen kan altijd nogquote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.
We zijn niet allemaal nog twintiger hequote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah kom op, slapen kan altijd nog
Hoe oud ben je dan inmiddels?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal nog twintiger he
Over 10 jaar piep je wel anders!
30+quote:Op donderdag 2 september 2010 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan inmiddels?.
Indd. twintigers.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bij deze de belofte:quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
hoeveel eerder is 'eerder dan dat", als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eerder dan dat ja.
Voor het echt helemaal volstroomt vind ik het altijd wel leuk om rustig met wat mensen te kunnen kleppen.
die zit in portugal ergens nuquote:Op donderdag 2 september 2010 12:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ah kom op, slapen kan altijd nog
En trommel Defender op, die wil vast wel weer een keer naar Utrecht komen for old times sake.
In één keer door dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dunno, moet eerst werken tot 15 enzo en volgende dag ook weer knetter vroeg eruit (4.30) voor werk.
Je doet je username eer aanquote:Op donderdag 2 september 2010 18:35 schreef Stranger het volgende:
Trouwens bijna alle mensen in de openingspost vallen bij mij in de 'Wie? Nooit van gehoord'-categorie en dat zal andersom ook wel zo zijn. Ben benieuwd
Die OP moet je niet op letten, wordt niet meer bijgehouden.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:35 schreef Stranger het volgende:
Trouwens bijna alle mensen in de openingspost vallen bij mij in de 'Wie? Nooit van gehoord'-categorie en dat zal andersom ook wel zo zijn. Ben benieuwd
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedachtquote:Op woensdag 1 september 2010 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal, maar zijn die ook zo groot, zo makkelijk te vinden, zo makkelijk met grote groepen?
Er is gewoon een reden waarom FOK!meets al sinds jaar en dag in de Stairway zijn. Er wordt echt al jaren "krampachtig" naar een alternatief gezocht, maar dat is tot nog toe vruchteloos gebleken.
kom je ook?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedacht![]()
adoreer mij hier
bij dezen is ook je moeder uitgenodigd.quote:
Hoezo? Yvonne is er toch niet?quote:
Dat wordt je niet door iedereen in dank afgenomenquote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel en ik heb ooit deze locatie bedacht![]()
Ik weiger.quote:adoreer mij hier
Jij komt wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo? Yvonne is er toch niet?
[..]
Dat wordt je niet door iedereen in dank afgenomenOooh daarom durf je niet.
[..]
Ik weiger.
En anders kun je ook nog de nachttrein via Amsterdam pakken vanaf Utrecht... je doet er alleen een uurtje langer overquote:Op donderdag 2 september 2010 11:47 schreef Breuls het volgende:
Gouda-Rdam is nog maar 25 minuten. Dat laatste stukje zit ik dan ook nog wel uit.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:41 schreef Stefan het volgende:
Game on
Zaterdag 4 september in de Stairway te Utrecht
Roept u maar!
DE LIJST KLOPT NIET MEER. KOM GEWOON ALS JE DURFT!
Rightquote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef remlof het volgende:
Ik tot m'n laatste trein, die gaat om 01:45 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |