Logisch, dat moet wel bij zoiets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:05 schreef pberends het volgende:
uitzending aangepast... ik zei toch.
Yvonne Doorduyn, plaatsvervangend Chef Haagse redactie Volkskrant.quote:
31 pas? Dacht 41quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef pberends het volgende:
http://yvonnedoorduyn.hyves.nl/
Hier is ze minder. Zeker die verdomde EO-makeup.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Yvonne Doorduyn, plaatsvervangend Chef Haagse redactie Volkskrant.
Maar ze had net zo goed in de FHM kunnen staan.
Ik dacht MILF, maar van de politiek krijg je snel een ouwe kop.quote:
best een mooie vrouw, maar ik zou haar minstens 36 schattenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:12 schreef pberends het volgende:
http://yvonnedoorduyn.hyves.nl/
Hier is ze minder. Zeker die verdomde EO-makeup.
Wilders lacht zich idd een ongeluk bij dit hele gebeuren. Voor Wilders is dit electoraal gezien supergunstig.quote:
Ik vind Tijs ook best een mooie man, maar ik zou 'm minstens 55 schatten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
best een mooie vrouw, maar ik zou haar minstens 36 schatten
Ja, maar op deze manier regeert ie zéker niet mee. Samen met Cohen aan tafel zie ik niet gebeuren....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wilders lacht zich idd een ongeluk bij dit hele gebeuren. Voor Wilders is dit electoraal gezien supergunstig.
Zo zit hij:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wilders lacht zich idd een ongeluk bij dit hele gebeuren. Voor Wilders is dit electoraal gezien supergunstig.
Dus speelt hij de demonisatie-kaart. Win-win voor Wilders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier regeert ie zéker niet mee. Samen met Cohen aan tafel zie ik niet gebeuren....
Ik ook niet, dan is de splitsing van de partij echt een feit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Klink eruit stapt...
Lijkt me ook niet, ik neem aan dat het CDA gewoon niet met de PVV wil en that's it. Gewoon omdat er teveel bezwaren zijn. De vraag is nu: hoe gaat het CDA dit uitleggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Klink eruit stapt...
Frits Wester weet het ook niet meerquote:# Late Nieuws RTL om 23.40 uur. Ik hoop oprecht dat er dan wat meer duidelijkheid is. 4 minutes ago via web
Who is the weakest Klink?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
De Nacht van Ab Klink Klinkt ook niet echt
De nacht van Ab(normaal)quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zal die Bef daar ook tappen bij CDA
Yes, het fragmentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee het komt door Anny de vuile sloerie!
Die krijgt sowieso geen woord van mequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee het komt door Anny de vuile sloerie!
idem.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef venomsnake het volgende:
Vanavond maar eens kijken ivm met het gedoe binnen de CDA
Ja hoor, volgende week.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komt P&W nog eens terug?
Vanaf a.s. maandag weer.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
.
Komt P&W nog eens terug?
Nee die blijven er gewoon bij zitten. 4 interviewers.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tof!
K&B gaan dan weg neem ik aan?
Plaatsvervangend chef.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee die blijven er gewoon bij zitten. 4 interviewers.
Inderdaad, scheer het dan kaalquote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef pberends het volgende:
Die man heeft wel erg dun haar trouwens.
het is maar goed dat het geen HDtv is.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad, scheer het dan kaal
iddquote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef pberends het volgende:
Die man heeft wel erg dun haar trouwens.
Geen enkele CDA'er heeft een spiegel thuis. Waarom denk je dat Lubbers van die mooie wenkbrauwen heeft?quote:
tenenkrommend iddquote:Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Typische CDA reactie weer om te vallen over de manier waarop Ab Klink informatie openbaar maakt maar het wel moreel vindt te verantwoorden om met steun van Wilders te regeren.![]()
Ah dat is nieuw danquote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Diederik Samson heeft stoppels
quote:Op woensdag 1 september 2010 23:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Geen enkele CDA'er heeft een spiegel thuis. Waarom denk je dat Lubbers van die mooie wenkbrauwen heeft?
Ach, zo ging het met verlenging Afghanistan-missie ookquote:Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Typische CDA reactie weer om te vallen over de manier waarop Ab Klink informatie openbaar maakt maar het wel moreel vindt te verantwoorden om met steun van Wilders te regeren.![]()
Inderdaad. Hij is van 1923.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Aantjes is nog scherp op z'n ouwe dag.
Echt wel. Hij reageerde op dat er wel over dissidenten gesproken mag worden: "Er zijn 18 dissidenten".quote:Op woensdag 1 september 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Aantjes is nog scherp op z'n ouwe dag.
Ja, die rotzooi krijgen we vanaf volgende week ook over ons heen.quote:
quote:
Die pilot voorspelde niet veel goedsquote:Op woensdag 1 september 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die rotzooi krijgen we vanaf volgende week ook over ons heen.
Ik hoop dat Kustaw Bessems van De Pers weer komt!quote:
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog 2 avondjes doorbijten. Dan weer Pauw en Witteman.
Interessant, not.quote:Vanavond in 'Knevel & Van den Brink': Holland Sport-presentator Wilfried de Jong en fotografe Marielle van Uitert.
Wilfriedquote:Op donderdag 2 september 2010 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant, not.
Ik smacht bijna naar de flauwe grappen van Jeroen Pauw.
yep..prima kerel...die gaat over 5 jaar wanneer die dikke pad ermee is gestopt De Avondetappe presenteren.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Louis22 het volgende:
Tijs 'men zegt dat ik een pittige interviewer ben' van den Brink"Maar je zei dat het ee geheime plek was". Scherpzinnig mannetje, hoor.
tragisch iddquote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Louis22 het volgende:
Tijs 'men zegt dat ik een pittige interviewer ben' van den Brink"Maar je zei dat het ee geheime plek was". Scherpzinnig mannetje, hoor.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zit weer een lekker blondje op de achtergrond.
Fapze knul.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Blondje achter Frits Wester.
Dat heeft ongeveer iedereen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, wel waar dat Wilfried een betere kennis van voetbal heeft dan Andries
Dat was een (mislukt) grapje.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, wel waar dat Wilfried een betere kennis van voetbal heeft dan Andries 'dat was die coach van Ajax hè?' Knevel.
Afghanistanquote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef kataton het volgende:
Die prachtige dame is de dapperste journalist aan tafel en HOOR DIE MANNEN STOER DOEN OVER "HUN" VAK.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Afghanistan![]()
Wilfried de Jong heeft 24 uur in een kamer gezeten met Marijke Helwegen
Jij zit al 24 jaar lang in een kamer met je computerquote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Afghanistan![]()
Touché.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:37 schreef kataton het volgende:
[..]
Jij zit al 24 jaar lang in een kamer met je computer
Zo is het.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende verhalen en mooie foto's van haar.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende verhalen en mooie foto's van haar.
of nog erger 24 uur met Gordonquote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Afghanistan![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft ongeveer iedereen.
Slaat over, behalve als nog interessante gast bij komt.quote:Vanavond in Knevel & Van den Brink
Kees van der Staay, partijleider van de SGP, en de zussen Ilse en Femke van Velzen, die een aantal spraakmakende documentaires gemaakt hebben over daders en slachtoffers van de massale verkrachtingen in Oost-Congo.
LOLquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:11 schreef Aloulou het volgende:
Wat heeft die Spruyt een boevenkop met die schuwe look van hem. Doet mij altijd aan Donald Rumsfeld denken.
Rutte, Wilders, Verhagen en Klink uitnodigen voor een nabeschouwing.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef pberends het volgende:
Dat wordt gezellig bij Knevel vanavond.
Ik zou Wilders, Aantjes, Lubbers en Van Agt uitnodigen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Rutte, Wilders, Verhagen en Klink uitnodigen voor een nabeschouwing.
Dat mogen Jeroen en Paul doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef jeroen25 het volgende:
Rutte, Wilders, Verhagen en Klink uitnodigen voor een nabeschouwing.
quote:Defenitieve line-up: Donner, Rouvoet, Koenders, Roemer (SP) en Boekesteijn. Dat wordt een mooi slotakkoord, denk ik maar zo... #KvdB
Yep, leest het ook net op Twitter:quote:
Roemer en Boekesteijn worden lachen... de rest is saai en nietszeggendquote:
Richard de Mos heeft ook een eigen kijk op de zaak, hij wil een viespeukenregister instellen en viespeuken snoeihard aanpakken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is maar één PVVer en dat is Wilders. De rest wordt door hem gedoogd
Staat Brinkman er ook in?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Richard de Mos heeft ook een eigen kijk op de zaak, hij wil een viespeukenregister instellen en viespeuken snoeihard aanpakken.
Vind hem altijd wel leuk, vond hem ook goed als minister. Had het idee dat hij altijd goed op de hoogte was van alles waar hij ook van op de hoogte moest zijn om geloofwaardig over te komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Koenders zo'n vreselijk figuur. Walgelijk
Dat niet alleen. Walgelijk gedachtegoed. Een van de meest rechtsconservatieve politici die we in NL hebben gehad. Goed dat 'ie weggeschopt is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat accent van hem. Met z'n tennissen
Lispel..lispel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geloof die Donner voor geen meter...die vind dit volgens mij prima. Dat pleit voor hem.
Kun je een voorbeeld noemen van een van zijn standpunten die jou tegen de borst stuit?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Walgelijk gedachtegoed. Een van de meest rechtsconservatieve politici die we in NL hebben gehad. Goed dat 'ie weggeschopt is.
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef megamandy het volgende:
aaah gadver! Ik kan niet meer dan een zin naar die man luisteren! Zo slinks.
Poeh, op dit tijdstip even niet meer. Het is echter grotendeels gebaseerd op z'n gebrabbel in Business Class (Harry Mens).quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld noemen van een van zijn standpunten die jou tegen de borst stuit?
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Poeh, op dit tijdstip even niet meer. Het is echter grotendeels gebaseerd op z'n gebrabbel in Business Class (Harry Mens).
Inderdaad...voor de stabiliteit van het land is Piet-Hein heel belangrijk. Maar ik betwijfel of veel Nederlanders een poster van hem boven hun bed hebben te hangen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Lispel..lispel.
Gevouwen handjes.
Altijd hetzelfde 3-delige krijtstreeppak...maar intussen 1 van de meest invloedrijke politici in Den Haag en grote vertrouweling (vriend ook) van Beatrix.
Laat Donner maar konkelen. ;0
Ik heb altijd het idee dat hij typisch iemand is die binnen een partij ontzettend belangrijk is, maar ook iemand waar de kiezer helemaaaaal niks mee heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad...voor de stabiliteit van het land is Piet-Hein heel belangrijk. Maar ik betwijfel of veel Nederlanders een poster van hem boven hun bed hebben te hangen.
Oh, ik wil er morgen best wat verder over uitwijden hoor. Boekesteijn is het schoolvoorbeeld van een Rechtsconservatieve bal. Als je dat al niet wilt beamen, dan ga ik er helemaal niet aan beginnen om het uit te leggen.quote:
Je kunt wel doen alsof je een gepeperde mening hebt, maar je kunt hem niet eens onderbouwen. Doe dus vooral geen moeite om Wikipedia te openen en daarna mij lastig te vallen met je open deuren. Boekestijn is rechts en op sommige punten conservatief, op andere juist liberaal. Als jij hem een bal wil vinden moet je dat lekker doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh, ik wil er morgen best wat verder over uitwijden hoor. Boekesteijn is het schoolvoorbeeld van een Rechtsconservatieve bal. Als je dat al niet wilt beamen, dan ga ik er helemaal niet aan beginnen om het uit te leggen.
Waarom vind jij dat hij weinig inhoud heeft? Ik vind hem zeer belezen. Mooie carriere, flink gestudeerd, gepubliceerd, etc.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Boekesteijn is een leuke parodie p de rechtse korpsbal die vooral erg weinig inhoud heeft.
Politiek gezien weinig inhoud. Je kunt nog zo belezen en gestudeerd hebben, maar als je geen gevoel voor politiek en verhoudingen hebt heb je niets in de politiek te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:24 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom vind jij dat hij weinig inhoud heeft? Ik vind hem zeer belezen. Mooie carriere, flink gestudeerd, gepubliceerd, etc.
Ik vind het sowieso vrij hilarisch hoeveel politici naar de pijpen van Wilders dansen en hem groter maken dan hij is omdat ze bang zijn om kiezers aan hem kwijt te raken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:28 schreef IHVK het volgende:
Die Wilders adepten bij de VVD zijn echt hilarisch.
Ja dat bedoel ik. Laf vooral..quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij hilarisch hoeveel politici naar de pijpen van Wilders dansen en hem groter maken dan hij is omdat ze bang zijn om kiezers aan hem kwijt te raken.
Ben je gek, joh. Hij heeft een handeltje in dagvoorzitterschappen, gastoptredens, speeches, etc. Dit is voor hem weer een manier om zich in de kijker te spelen. Hij is van rechtse signatuur, dus ligt zijn primaat eerder bij de PVV en VVD dan bij CDA. Ik vind hem verder wel behoorlijk scherp als het gaat om politieke verhoudingen, al maakte hij wel een behoorlijke blunder toen met de koningin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Politiek gezien weinig inhoud. Je kunt nog zo belezen en gestudeerd hebben, maar als je geen gevoel voor politiek en verhoudingen hebt heb je niet in de politiek te maken.
Niet voor niets is hij na z'n zoveelste blunder gedwongen geweest te fractie te verlaten.
Wat mij nu vooral opvalt is dat ie vooral de PVV en niet langer de VVD verdedigd, dus misschien is dit wel een opens sollicitatie bij Wilders
Z´n opvattingen over de Irak- en Afghanistanoorlog, de verzorgingsstaat, onderwijsbeleid (privatisering Universiteiten, Amerika much?), ontwikkelingshulp (al moet ik zeggen dat hij dit redelijk onderbouwd, ik het het hier echter fundamenteel mee oneens), z'n rigoreuze plannen mbt het subsidiebeleid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je kunt wel doen alsof je een gepeperde mening hebt, maar je kunt hem niet eens onderbouwen. Doe dus vooral geen moeite om Wikipedia te openen en daarna mij lastig te vallen met je open deuren. Boekestijn is rechts en op sommige punten conservatief, op andere juist liberaal. Als jij hem een bal wil vinden moet je dat lekker doen.
Ja, dat noemen we dus een rechtsconservatieve bal.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
Boekestijn is rechts en op sommige punten conservatief, op andere juist liberaal.
Net wist je nog geen voorbeelden en nu strooi je ermee. Roep je maar gewoon wat termen? Of heb je snel je huiswerk gedaan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Z´n opvattingen over de Irak- en Afghanistanoorlog, de verzorgingsstaat, onderwijsbeleid (privatisering Universiteiten, Amerika much?), ontwikkelingshulp (al moet ik zeggen dat hij dit redelijk onderbouwd, ik het het hier echter fundamenteel mee oneens), z'n rigoreuze plannen mbt het subsidiebeleid.
Om er maar een paar te noemen. Die gozer moet naar Amerika gaan in plaats van Amerika naar hier te halen.
Je drong er zo op aan.... En ja, ik heb m'n geheugen even wat op moeten frissen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Net wist je nog geen voorbeelden en nu strooi je ermee. Roep je maar gewoon wat termen? Of heb je snel je huiswerk gedaan?
Hilaaaaarische vergelijking.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, dat noemen we dus een rechtsconservatieve bal.. Boekestijn is net zo liberaal als Roemer's navel.
Ik drong er niet op aan, jij riep wat en ik vroeg onderbouwing die je eerst niet kon geven (en daarna strooide je met wat algemeenheden).quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je drong er zo op aan....
Hij zit nog altijd op de bank en is nog niet ontslagen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef megamandy het volgende:
Ik ben het eens met Roemer, Rutten heeft het nu wel lang genoeg geprobeerd. Waarom zou de PvdA niet ook mogen proberen als eerste partij.
Je drong er wel op aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik drong er niet op aan, jij riep wat en ik vroeg onderbouwing die je eerst niet kon geven (en daarna strooide je met wat algemeenheden).
Wie zegt dat ik ze eerst niet kon geven? Moet ik hier een heel pleidooi houden over waarom ik Arend Jan Boekesteijn een Rechtsconservatieve bal vind? Kom op, dat kan toch niemand ontkennen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik drong er niet op aan, jij riep wat en ik vroeg onderbouwing die je eerst niet kon geven (en daarna strooide je met wat algemeenheden).
Ja sorry hoor maar privatiseringen steunen ten goede van een uiteindelijk monopolistisch grootbedrijf kan ik weinig liberaal noemen. Maar geeft niks, die fout maken meer mensen, om privatisering te verwarren met liberalisme. Boekesteijn is geen, ik herhaal, GEEN man van minder regels, van minder controle. Van respect voor het individu. Zijn opstelling, stemgedrag en open sollicitatie bij de PVV van vanavond onderstrepen dat. Blijven alleen de termen rechts en conservatief over. Enja, dan mag je in het geval van Boekesteijn met recht spreken van een rechtsconservatieve bal. If it walks like one, it talks like one, it probably is one.quote:
jaja Ruttequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zit nog altijd op de bank en is nog niet ontslagen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze eerst niet kon geven?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Poeh, op dit tijdstip even niet meer. Het is echter grotendeels gebaseerd op z'n gebrabbel in Business Class (Harry Mens).
Hij is idd rechts en soms conservatief, maar waarom 'bal'? Dat zegt niks over zijn kwaliteiten maar je speelt puur op de man.quote:Moet ik hier een heel pleidooi houden over waarom ik Arend Jan Boekesteijn een Rechtsconservatieve bal vind? Kom op, dat kan toch niemand ontkennen?
Het is ook heel lastig.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
jaja RutteBen een beetje moe, en al die namen met of zonder n
Een SP'er in een VVD kostuum. Ik blijf het mooi vinden. Net als die andere SP gozer, Ewout Irrgang.quote:
Opstelten moet zijn eindverslag gaan aanbieden en dan is het aan de koningin om de volgende stap te zetten. Niet aan Rutte om daar een voorschot op te nemen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
Rutte zei alleen dat 'ie dat ging voorstellen aan de Koningin. Hoezo te snel?
Gelukkig doen rechtse kiezertjes dat nou helemaal nooit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
Dat zegt niks over zijn kwaliteiten maar je speelt puur op de man.
Ja, sorry dat ik die kwalificering op een type als Boekesteijn toepas. Als je het wil, laat ik dat in vervolg weg. Het blijft een Rechtsconservatieve politicus die mijns inziens Nederland onwaardig is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is idd rechts en soms conservatief, maar waarom 'bal'? Dat zegt niks over zijn kwaliteiten maar je speelt puur op de man.
Met beide vetgedrukte dingen ben ik het oneens. Dit is ook geen open sollicitatie, zoals eerder gezegd. Dat jullie er zo op willen hameren dat het een rechtse bal is vind ik een beetje makkelijk. Hij zegt hier gewoon hele zinnige dingen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar privatiseringen steunen ten goede van een uiteindelijk monopolistisch grootbedrijf kan ik weinig liberaal noemen. Maar geeft niks, die fout maken meer mensen, om privatisering te verwarren met liberalisme. Boekesteijn is geen, ik herhaal, GEEN man van minder regels, van minder controle. Van respect voor het individu. Zijn opstelling, stemgedrag en open sollicitatie bij de PVV van vanavond onderstrepen dat. Blijven alleen de termen rechts en conservatief over. Enja, dan mag je in het geval van Boekesteijn met recht spreken van een rechtsconservatieve bal. If it walks like one, it talks like one, it probably is one.
En dan ben jij de eerste om je daartegen uit te spreken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig doen rechtse kiezertjes dat nou helemaal nooit.
Zoals gewoon verder op de weg voortgaan die net mislukt is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Hij zegt hier gewoon hele zinnige dingen.
Ach kom. De man is verblind door zijn liefde voor de PVV. Mag hoor, maar dit ontkennen is een beetje naief. Hij toont bijna nog minder realisme dan Roemer op het moment.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Met beide vetgedrukte dingen ben ik het oneens. Dit is ook geen open sollicitatie, zoals eerder gezegd. Dat jullie er zo op willen hameren dat het een rechtse bal is vind ik een beetje makkelijk. Hij zegt hier gewoon hele zinnige dingen.
Waarom niet? Akkoord was dichtbij, alleen het ging fout intern bij CDA, en niet inhoudelijk tussen de onderhandelaars. WIl je dan weer middenkabinet proberen? Of Paars+? Da's ook allebei faliekant mislukt, en wel op inhoudelijke gronden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals gewoon verder op de weg voortgaan die net mislukt is?
Dat vind jij een zinnige opmerking?
Dan wordt Wilders premier van het kabinet PVV/VVD.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Al zou ik het liefst zien dat er opnieuw gestemd wordt.
Ah, we zijn weer bij de persoonlijke verwijten. Wat jij zegt klopt en wie het hiermee oneens is, is naief. Prima.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach kom. De man is verblind door zijn liefde voor de PVV. Mag hoor, maar dit ontkennen is een beetje naief. Hij toont bijna nog minder realisme dan Roemer op het moment.
Zou kunnen, zou ook kunnen van niet. De huidige uitslag is onwerkbaar, zo blijkt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wordt Wilders premier van het kabinet PVV/VVD.
Mwoah.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan wordt Wilders premier van het kabinet PVV/VVD.
Namen in ieder geval wel, al helemaal als ik meninkjes ga poneren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee jij typt alles perfect als je moe bent.
Doe niet zo Calimero joh. Boekesteijn zit haast voor spek en bonen aan tafel. Iets kritischer mág hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer bij de persoonlijke verwijten. Wat jij zegt klopt en wie het hiermee oneens is, is naief. Prima.
De onderhandelingen met Paars+ zijn volgens mij stukgelopen omdat de PvdA niet aan de 18mrd bezuinigingen wilde. Gezien de uitspraken van Cohen vandaag in de media, lijkt me dit overkomelijk (De PvdA zal moet moeten inleveren op dit punt).quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waarom niet? Akkoord was dichtbij, alleen het ging fout intern bij CDA, en niet inhoudelijk tussen de onderhandelaars. WIl je dan weer middenkabinet proberen? Of Paars+? Da's ook allebei faliekant mislukt, en wel op inhoudelijke gronden.
Je moet dan minstens 3 maanden wachten weer. En hoogstwaarschijnlijk krijg je ongeveer dezelfde uitslag.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook kunnen van niet. De huidige uitslag is onwerkbaar, zo blijkt.
Hadden we het niet over. Ik vind het gewoon bullshit dat dit een open sollicitatie bij de PVV zou zijn. Dat slaat nergens op. Heeft niks met Calimero te maken. Wel een leuk cliche, tho.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doe niet zo Calimero joh. Boekesteijn zit haast voor spek en bonen aan tafel. Iets kritischer mág hoor.
Verwacht jij dat het beter wordt met nieuwe verkiezingen? De PVV zal groter worden. Na de gebeurtenissen de afgelopen weken is de VVD de enige realistische coalitiepartner die over is gebleven. Die gaan never nooit op 76 zetels uitkomen met z'n tweeen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Zou kunnen, zou ook kunnen van niet. De huidige uitslag is onwerkbaar, zo blijkt.
Liever niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Arend Jan Boekesteijn heeft nooit veel realiteitszin getoond. Hij was bijvoorbeeld één van de grootste pleitbezorgers voor het steunen van de Amerikanen wat betreft de inval in Afghanistan en Irak, en staat nog altijd achter die mening, ondanks dat de realiteit hem allang achterhaald heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach kom. De man is verblind door zijn liefde voor de PVV. Mag hoor, maar dit ontkennen is een beetje naief. Hij toont bijna nog minder realisme dan Roemer op het moment.
Jaja, je kunt wel in de slachtofferrol kruipen continue en doen alsof de rest van de wereld gek is maar Boekesteijn wordt na zijn laatste relaas door helemaal niemand meer aan tafel serieus genomen en doet het centrum rechtse kabinet wat hij zo graag wenst meer kwaad dan goed op deze manier.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hadden we het niet over. Ik vind het gewoon bullshit dat dit een open sollicitatie bij de PVV zou zijn. Dat slaat nergens op. Heeft niks met Calimero te maken. Wel een leuk cliche, tho.
Boekesteijn blijft denken dat dat nog mogelijk is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
Boekestijn draaft door als een kind over centrum-rechts.
Aangezien Donner nu hetzelfde zegt als ik hierboven zie ik het niet echt gebeuren. PvdA en CDA zijn gebrouilleerd. Rouvoet zegt het nu ook: Paars+ is gewoon van de baan, klaar. Same goes voor de rechtse variant, al kwamen zij inhoudelijk wel het verst samen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De onderhandelingen met Paars+ zijn volgens mij stukgelopen omdat de PvdA niet aan de 18mrd bezuinigingen wilde. Gezien de uitspraken van Cohen vandaag in de media, lijkt me dit overkomelijk (De PvdA zal moet moeten inleveren op dit punt).
Idd. En hoeveel zetels had de SP ook alweer verloren?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:55 schreef KingOfMars het volgende:
Roemer blijft ook maar proberen he. Nog zo'n hangende plaat.
Dat het hier op uit gaat draaien wil niet zeggen dat het er werkbaarder op wordt. Juist niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Aangezien Donner nu hetzelfde zegt als ik hierboven zie ik het niet echt gebeuren. PvdA en CDA zijn gebrouilleerd. Rouvoet zegt het nu ook: Paars+ is gewoon van de baan, klaar. Same goes voor de rechtse variant, al kwamen zij inhoudelijk wel het verst samen.
Hmmmz, ze zijn wel negatief over nieuwe verkiezingen. Ik blijf er toch bij dat het hier best eens op uit zou kunnen draaien.
Je hebt het nu over Boekesteijn en de PVV?quote:
Ik kruip niet in een slachtofferrol, ik vind die zgn. PVV-sollicitatie gewoon dikke onzin. Daar hadden we het over. Haal jij er maar weer allerlei andere dingen bij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jaja, je kunt wel in de slachtofferrol kruipen continue en doen alsof de rest van de wereld gek is maar Boekesteijn wordt na zijn laatste relaas door helemaal niemand meer aan tafel serieus genomen en doet het centrum rechtse kabinet wat hij zo graag wenst meer kwaad dan goed op deze manier.
Wat hebben nieuwe verkiezingen voor zin? De uitslag zal totaal niet realistisch zijn en alleen maar op sentiment van nu gebaseerd zijn. Niet op programmainhoud.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Aangezien Donner nu hetzelfde zegt als ik hierboven zie ik het niet echt gebeuren. PvdA en CDA zijn gebrouilleerd. Rouvoet zegt het nu ook: Paars+ is gewoon van de baan, klaar. Same goes voor de rechtse variant, al kwamen zij inhoudelijk wel het verst samen.
Hmmmz, ze zijn wel negatief over nieuwe verkiezingen. Ik blijf er toch bij dat het hier best eens op uit zou kunnen draaien.
Mwoch. Als de winnaars er niet uitkomen vind ik niet dat de verliezers per definitie niet zouden mogen regeren hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En hoeveel zetels had de SP ook alweer verloren?
Ik 'hoef' hem niet, ik heb alleen een andere mening over hem, en die is iets positiever.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef KingOfMars het volgende:
My dear God! In de laatste minuut moét Boekesteijn er zelfs nog iets infrommelen over de Linkse Kerk. Wát een sneu figuur. Omnifacer, je mag 'm hebben hoor..
Wat wil je dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:57 schreef Manono het volgende:
. afgezien van mijn persoonlijke voorkeur,maar ongelofelijk toch dat linksvindt dat ze nu gewoon moet kunnen reageren, totaal negerend dat Nederland duidelijk rechts (en pvv) heeft gekozen - dat men het zonder blikken of blozen zijn strot uit krijgt..
de kiezer heeft gesproken,klaar
De PvdA heeft meer zetels dan de PVV anders. Onzin dus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:57 schreef Manono het volgende:
. afgezien van mijn persoonlijke voorkeur,maar ongelofelijk toch dat linksvindt dat ze nu gewoon moet kunnen reageren, totaal negerend dat Nederland duidelijk rechts (en pvv) heeft gekozen - dat men het zonder blikken of blozen zijn strot uit krijgt..
Zat er een PVV'er aan tafel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Boekesteijn en de PVV?
Ja, inderdaad.
Een stuk minder dan het CDA dat zo nodig van de rechtse clubjes moet meeregeren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. En hoeveel zetels had de SP ook alweer verloren?
ja echte slechte promoquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is dit voor een promo? Ik dacht dat we eindelijk een tijdje van Knevel en Inteelthoofd af waren.
Onzin. Nederland heeft helemaal niet per definitie voor rechts gekozen, er zijn genoeg linkse meerderheden te maken in de kamer. Net als rechtse, ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:57 schreef Manono het volgende:
Dat wel. Da's het sneue van dit gebeuren. De partij die zich het meest koest had moeten houden blaast de boel op...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Een stuk minder dan het CDA dat zo nodig van de rechtse clubjes moet meeregeren.
Wij hebben de laatste 3 pagina's een poging gedaan om jou te overtuigen waarom we Arend Jan Boekesteijn een fladrol is. Doe jij nu eens een poging om een goed woordje voor hem te doen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik 'hoef' hem niet, ik heb alleen een andere mening over hem, en die is iets positiever.
"Ons past terughoudendheid" (of woorden van die strekking). Ik hoor het die Verhagen nog zeggen he.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat wel. Da's het sneue van dit gebeuren. De partij die zich het meest koest had moeten houden blaast de boel op...
Psies jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
"Ons past terughoudendheid" (of woorden van die strekking). Ik hoor het die Verhagen nog zeggen he.
Het CDA blijft de macht houden in dit land als Paars+ niet doorgaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wel. Da's het sneue van dit gebeuren. De partij die zich het meest koest had moeten houden blaast de boel op...
over het geheel heeft de kiezer rechts gekozen dus een geheel links kabinet, dat is onzin.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
De PvdA heeft meer zetels dan de PVV anders. Onzin dus.
nee hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef Manono het volgende:
over het geheel heeft de kiezer rechts gekozen dus een geheel links kabinet, dat is onzin.
Maarja, rechts komt er niet uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef Manono het volgende:
[..]
over het geheel heeft de kiezer rechts gekozen dus een geheel links kabinet, dat is onzin.
Een geheel links kabinet zou de SP, GL, PvDA en ach, D66 ofzo moeten zijn en dat zien er maar weinig zitten hoor. Waar jij het over hebt is centrumlinks maar goed, nuance, wat heb je er ook aan.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:01 schreef Manono het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |