Ja gelukkig welquote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog 2 avondjes doorbijten. Dan weer Pauw en Witteman.
Interessant, not.quote:Vanavond in 'Knevel & Van den Brink': Holland Sport-presentator Wilfried de Jong en fotografe Marielle van Uitert.
Wilfriedquote:Op donderdag 2 september 2010 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant, not.
Ik smacht bijna naar de flauwe grappen van Jeroen Pauw.
yep..prima kerel...die gaat over 5 jaar wanneer die dikke pad ermee is gestopt De Avondetappe presenteren.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Louis22 het volgende:
Tijs 'men zegt dat ik een pittige interviewer ben' van den Brink"Maar je zei dat het ee geheime plek was". Scherpzinnig mannetje, hoor.
tragisch iddquote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Louis22 het volgende:
Tijs 'men zegt dat ik een pittige interviewer ben' van den Brink"Maar je zei dat het ee geheime plek was". Scherpzinnig mannetje, hoor.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zit weer een lekker blondje op de achtergrond.
Fapze knul.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Blondje achter Frits Wester.
Dat heeft ongeveer iedereen.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, wel waar dat Wilfried een betere kennis van voetbal heeft dan Andries
Dat was een (mislukt) grapje.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, wel waar dat Wilfried een betere kennis van voetbal heeft dan Andries 'dat was die coach van Ajax hè?' Knevel.
Afghanistanquote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef kataton het volgende:
Die prachtige dame is de dapperste journalist aan tafel en HOOR DIE MANNEN STOER DOEN OVER "HUN" VAK.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Afghanistan![]()
Wilfried de Jong heeft 24 uur in een kamer gezeten met Marijke Helwegen
Jij zit al 24 jaar lang in een kamer met je computerquote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Afghanistan![]()
Touché.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:37 schreef kataton het volgende:
[..]
Jij zit al 24 jaar lang in een kamer met je computer
Zo is het.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende verhalen en mooie foto's van haar.
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Indrukwekkende verhalen en mooie foto's van haar.
of nog erger 24 uur met Gordonquote:Op donderdag 2 september 2010 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Afghanistan![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft ongeveer iedereen.
Slaat over, behalve als nog interessante gast bij komt.quote:Vanavond in Knevel & Van den Brink
Kees van der Staay, partijleider van de SGP, en de zussen Ilse en Femke van Velzen, die een aantal spraakmakende documentaires gemaakt hebben over daders en slachtoffers van de massale verkrachtingen in Oost-Congo.
LOLquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:11 schreef Aloulou het volgende:
Wat heeft die Spruyt een boevenkop met die schuwe look van hem. Doet mij altijd aan Donald Rumsfeld denken.
Rutte, Wilders, Verhagen en Klink uitnodigen voor een nabeschouwing.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef pberends het volgende:
Dat wordt gezellig bij Knevel vanavond.
Ik zou Wilders, Aantjes, Lubbers en Van Agt uitnodigen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Rutte, Wilders, Verhagen en Klink uitnodigen voor een nabeschouwing.
Dat mogen Jeroen en Paul doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef jeroen25 het volgende:
Rutte, Wilders, Verhagen en Klink uitnodigen voor een nabeschouwing.
quote:Defenitieve line-up: Donner, Rouvoet, Koenders, Roemer (SP) en Boekesteijn. Dat wordt een mooi slotakkoord, denk ik maar zo... #KvdB
Yep, leest het ook net op Twitter:quote:
Roemer en Boekesteijn worden lachen... de rest is saai en nietszeggendquote:
Richard de Mos heeft ook een eigen kijk op de zaak, hij wil een viespeukenregister instellen en viespeuken snoeihard aanpakken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is maar één PVVer en dat is Wilders. De rest wordt door hem gedoogd
Staat Brinkman er ook in?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Richard de Mos heeft ook een eigen kijk op de zaak, hij wil een viespeukenregister instellen en viespeuken snoeihard aanpakken.
Vind hem altijd wel leuk, vond hem ook goed als minister. Had het idee dat hij altijd goed op de hoogte was van alles waar hij ook van op de hoogte moest zijn om geloofwaardig over te komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Koenders zo'n vreselijk figuur. Walgelijk
Dat niet alleen. Walgelijk gedachtegoed. Een van de meest rechtsconservatieve politici die we in NL hebben gehad. Goed dat 'ie weggeschopt is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat accent van hem. Met z'n tennissen
Lispel..lispel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geloof die Donner voor geen meter...die vind dit volgens mij prima. Dat pleit voor hem.
Kun je een voorbeeld noemen van een van zijn standpunten die jou tegen de borst stuit?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Walgelijk gedachtegoed. Een van de meest rechtsconservatieve politici die we in NL hebben gehad. Goed dat 'ie weggeschopt is.
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:16 schreef megamandy het volgende:
aaah gadver! Ik kan niet meer dan een zin naar die man luisteren! Zo slinks.
Poeh, op dit tijdstip even niet meer. Het is echter grotendeels gebaseerd op z'n gebrabbel in Business Class (Harry Mens).quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld noemen van een van zijn standpunten die jou tegen de borst stuit?
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Poeh, op dit tijdstip even niet meer. Het is echter grotendeels gebaseerd op z'n gebrabbel in Business Class (Harry Mens).
Inderdaad...voor de stabiliteit van het land is Piet-Hein heel belangrijk. Maar ik betwijfel of veel Nederlanders een poster van hem boven hun bed hebben te hangen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Lispel..lispel.
Gevouwen handjes.
Altijd hetzelfde 3-delige krijtstreeppak...maar intussen 1 van de meest invloedrijke politici in Den Haag en grote vertrouweling (vriend ook) van Beatrix.
Laat Donner maar konkelen. ;0
Ik heb altijd het idee dat hij typisch iemand is die binnen een partij ontzettend belangrijk is, maar ook iemand waar de kiezer helemaaaaal niks mee heeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad...voor de stabiliteit van het land is Piet-Hein heel belangrijk. Maar ik betwijfel of veel Nederlanders een poster van hem boven hun bed hebben te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |