oh, maar 80 dollar incl verzendenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ we kunnen altijd hier nog winkelen!
http://cgi.ebay.nl/Opi-MY(...)t=LH_DefaultDomain_0
+ nog 40 dollar aan fake opi lakjes!!111!1!1einz!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar 80 dollar incl verzenden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+ nog 40 dollar aan fake opi lakjes!!111!1!1einz!
Welkom in de wondere wereld der werkloosheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vraag aan uwv-mens hoe het zit met mn uitkering vraagt ze of ze me al aangemeld had bij de gemeente voor intake? EH NEE. Dankje, kan ik weer een maand wachten
Ja toen ik me 2 jaar geleden aanmeldde was dat binnen 2 dagen geregeld maar ik val nu in de WIJ dus werk/leren en gezeur enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld der werkloosheid.
Awww!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepgeloof niet dat ik aan deze kies eerder zoveel pijn had
ik ben niet nieuw bij het CWI/UWV/Gemeente dus ik vind dat ze mij wel ff sneller kunnen helpen als nieuwelingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is klote, maar vind het ook wel goed dat het niet zomaar ff gaat.
Ach, gewoon snel leuk werk vinden
Maar het is volgens mij bedoeld als één groot ontmoedigingstafereel... niet leuk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik ben niet nieuw bij het CWI/UWV/Gemeente dus ik vind dat ze mij wel ff sneller kunnen helpen als nieuwelingen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepgeloof niet dat ik aan deze kies eerder zoveel pijn had
Da's PRECIES de reden dat ik zo blij ben dat ik klaaaaaaar ben met school!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
Lakjes die sjaan t weekend heeft gepost, wielen volgens mij nog niet bij dico? TNT![]()
Verder een heerlijk middelbareschooltafereel meegemaakt op de uni. We zaten met een groepje buiten, ik ging met 1 meisje even een foto laten maken voor pasje, ik wilde nog iets te eten halen (nee, ik neem geen boterhammen in een zakje mee). Zij zou vast terug lopen naar het groepje. Prima, zie ik je zo.
Kom ik terug: groepje gewoon compleet weg![]()
![]()
(we zaten ook pas een uur bij elkaar, dus zo raar is het dan toch niet dat ik verwacht dat ze er nog zijn en me niet moederziel alleen op een onbekend universiteitsterrein laten staan??)
Kwam verder wel goed hoor, heb de rest van mijn 'tussenblok' gespendeerd met gezelligere mensen
Da's snel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is volgens mij bedoeld als één groot ontmoedigingstafereel... niet leuk...
TD is binnen
Nope, het pakketje dat al een poos in de wacht stond, met cosmicjes. Heeft net geen drie weken geduurd vanaf de betaling (vorige week pas verzonden).quote:
Ja, snap ik!! Dat is ook 1 van de dingen waar ik me zo druk over maakte voordat ik begon... Maar goed, ik red me tegenwoordig ook wel prima alleen. Maar leuk is anders, zegmaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's PRECIES de reden dat ik zo blij ben dat ik klaaaaaaar ben met school!
Dang, da's lang idd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nope, het pakketje dat al een poos in de wacht stond, met cosmicjes. Heeft net geen drie weken geduurd vanaf de betaling (vorige week pas verzonden).
Welke?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
Jeetje, da's traag miss dynastie! Maar gelukkig heb je ze nu!!
Ik heb vandaag Cherry Culture binnen gehad. En had voor Linnie een lakje meebesteld waarvan ik nu baal dat ik 'm zelf niet besteld had, hahaha. En er is een klein pakketje binnen. Het begint op te schieten, nog maar een paar pakketjes te gaan
Ik wacht ook nog op een lakje dat vrijdag al verstuurd isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lakjes die sjaan t weekend heeft gepost, wielen volgens mij nog niet bij dico? TNT![]()
NYX jungle!! Ziet er echt super cool uit in het flesje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dang, da's lang idd!
[..]
Welke?
Ik wil nog steeds 1 lakje van CC, en elke keer als iemand daar gaat bestellen mis ik het
veel zomerkrachten en massa-ontslagen werken idd niet echt mee aan de kwaliteitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op een lakje dat vrijdag al verstuurd is![]()
Maar gelukkig is 1 van de 2 pakjes die ik gisteren zelf gepost heb wel al aangekomen, dus soms kan het toch nog wel snel.
Toch heb ik zelf echt het idee dat TNT achteruit aan het gaan is. Ze worden trager en er verdwijnen pakjes
Stomme wijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
Verder een heerlijk middelbareschooltafereel meegemaakt op de uni. We zaten met een groepje buiten, ik ging met 1 meisje even een foto laten maken voor pasje, ik wilde nog iets te eten halen (nee, ik neem geen boterhammen in een zakje mee). Zij zou vast terug lopen naar het groepje. Prima, zie ik je zo.
![]()
(we zaten ook pas een uur bij elkaar, dus zo raar is het dan toch niet dat ik verwacht dat ze er nog zijn en me niet moederziel alleen op een onbekend universiteitsterrein laten staan??)
Kwam verder wel goed hoor, heb de rest van mijn 'tussenblok' gespendeerd met gezelligere mensen
Wat een takkewijven!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Wat een faalgevallen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
hmpf, ik had ook allemaal dingen verwacht die er nog niet zijn, mijn mams had het magazine waar ik in stond ook nog niet gekregen, die had er ook al moeten zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gehoopt mijnplates van Sjaan vandaag binnen te hebben maar helaasch
stomme bezorger van TNT vond het ook teveel moeite om even op een briefje te schrijven dat onze plafondventilator bj de buren was bezorgd. Het is dat ik op T&T keek
Noujaaa, wat een wijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
![]()
Wavvoor magazine?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hmpf, ik had ook allemaal dingen verwacht die er nog niet zijn, mijn mams had het magazine waar ik in stond ook nog niet gekregen, die had er ook al moeten zijn
Nieuwe semester begint volgende week. Erg handig ook, want als ik dit vak niet haal, kan ik de eerste periode een aantal vakken niet volgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ijsdraakje, wat spannend! Wat laat ook, die herkansing. Begint bij jullie het nieuwe semester nog niet?
Ik mag donderdag weer.
Alvast veel succes, voor als ik het morgen vergeet!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe semester begint volgende week. Erg handig ook, want als ik dit vak niet haal, kan ik de eerste periode een aantal vakken niet volgen.
Thanksquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alvast veel succes, voor als ik het morgen vergeet!
Succes!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben bang voor morgen. Hertentamen filosofie. Waar ik heul slecht in ben.
doet die van ons ook nooit neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gehoopt mijnplates van Sjaan vandaag binnen te hebben maar helaasch
stomme bezorger van TNT vond het ook teveel moeite om even op een briefje te schrijven dat onze plafondventilator bj de buren was bezorgd. Het is dat ik op T&T keek
Spannenddd! Succes! Zo vervelend is dat, als je door het niet halen van een vak niet verder kunt. Maar we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat je het vak haaltquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe semester begint volgende week. Erg handig ook, want als ik dit vak niet haal, kan ik de eerste periode een aantal vakken niet volgen.
ik heb geen nagellakblogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
@Lindytje, lekker is dat...van die meiden. Dat vond ik ook altijd zo'n gedoe. Nu sta ik erbovenEn ik neem wel altijd boterhammen in een zakje mee. Misschien ligt daar het probleem..
And I failed. Ook maar aan de blog: http://the-polished-perfectionist.blogspot.com/.
Oh ja, SQ, t'is jouw schuld. Jij was altijd mijn grote voorbeeld en toen begon je met een blog![]()
Nee hoor! 1 keer in de 2 dagen is ook goed..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:45 schreef Joysa het volgende:
Als jullie maar niet seriously denken dat ik al die nage blogs nog ga lezen elke dag![]()
liek, why?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef DeltaCephei het volgende:
JA FIJN nu ben ik mijn stageplaats kwijt
Dat zal het zijn ja, mijn bammetjes niet meenemen was het punt, dat ik dat nou niet had kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
@Lindytje, lekker is dat...van die meiden. Dat vond ik ook altijd zo'n gedoe. Nu sta ik erbovenEn ik neem wel altijd boterhammen in een zakje mee. Misschien ligt daar het probleem..
And I failed. Ook maar aan de blog: http://the-polished-perfectionist.blogspot.com/.
Oh ja, SQ, t'is jouw schuld. Jij was altijd mijn grote voorbeeld en toen begon je met een blog![]()
Oeh! Waarom dat dan ineens??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef DeltaCephei het volgende:
JA FIJN nu ben ik mijn stageplaats kwijt
Pics!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:45 schreef princess-a het volgende:
Even hyperenIk heb alles uitgepakt, banken nieuwe hoezen omgedaan, kabels weggewerkt en nu is mn kamer echt superleuk geworden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:45 schreef princess-a het volgende:
Even hyperenIk heb alles uitgepakt, banken nieuwe hoezen omgedaan, kabels weggewerkt en nu is mn kamer echt superleuk geworden
Ik mag je gewoon niet volgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
Jaa na het afwassen, daar ben ik nog mee bezigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics!Is je tas al binnen trouwens?
Jeetje wat balen Daphquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
Wat is het beste moment om je dochter te vertellen dat ze vanaf nu kostgeld moet betalen? Juist, als ze werkloos thuis zit en nét haar vaste lasten kan betalen van de 'uitkering' die ze ontvangt
Bij mij lukt het ook al nietquote:
en dan neem je een dure iphone 4?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
Wat is het beste moment om je dochter te vertellen dat ze vanaf nu kostgeld moet betalen? Juist, als ze werkloos thuis zit en nét haar vaste lasten kan betalen van de 'uitkering' die ze ontvangt
50 euro is best veel als je werkloos bent *ervaring heeft*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij lukt het ook al niet
@ Daph
Kun je niet voorstellen om eerst 50 euro per maand te betalen en zodra je weer werk hebt dat op te schroeven?
Ik denk dat als ze had geweten dat ze kostgeld moest betalen ze die iPhone niet had besteld..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan neem je een dure iphone 4?of was dat iemand anders?
maar... wel echt super balen zeg
Als ik 50 euro hád dan had ik dat wel willen doen, maar ik zit echt onwijs krap. Ik krijg misschien net 40% van wat ik verdiende toen ik werk had, en daarvan kan ik net mijn ziektekostenverzekering, autoverzekering, telefoonkosten en andere vaste lasten van betalen. Ik heb gezegd dat ik best kostgeld wil betalen, maar dat het op dit moment gewoon écht even niet gaat werken..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij lukt het ook al niet
@ Daph
Kun je niet voorstellen om eerst 50 euro per maand te betalen en zodra je weer werk hebt dat op te schroeven?
Nee, dat was ik. Dat was een kadootje voor mezelf omdat ik nogal een kut half jaar achter de rug heb en echt alles me tegen zat. Ik heb voor dat ding gespaard sinds ik hoorde dat de iPhone 4 eraan kwam, dus dat geld had ik apart gezet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan neem je een dure iphone 4?of was dat iemand anders?
maar... wel echt super balen zeg
Ik heb nergens last van heur atmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Wij zijn ook een stel zeg met zijn allen
nicequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, dat was ik. Dat was een kadootje voor mezelf omdat ik nogal een kut half jaar achter de rug heb en echt alles me tegen zat. Ik heb voor dat ding gespaard sinds ik hoorde dat de iPhone 4 eraan kwam, dus dat geld had ik apart gezet.
vertel! onze lakjes komen eraan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Willen alle dames die iets hebben geblogd over mbeautylounge, het bericht verwijderen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Willen alle dames die iets hebben geblogd over mbeautylounge, het bericht verwijderen?
PRETTY.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon, een echte. Ik schaam me diep.
Maar waarom, WAAROM heb ik gisteren een fake Santa Fe dinges gehad? Waarom doen hun mailadressen het niet? Waarom heb ik maar 1 T&T gehad?
Wat vaaaaaaaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom, WAAROM heb ik gisteren een fake Santa Fe dinges gehad? Waarom doen hun mailadressen het niet? Waarom heb ik maar 1 T&T gehad?
OOOOOOOMG MINE!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft je niet te schamen, ze hebben je fout geinformeerd en het ging over toch vrij veel geld. Ik snap dat je je opgelicht voelde. Niet schuldig of schaamtevol of wat dan ook voelen. Ze hebben misschien gewoon een foutje gemaakt met dat lakje en konden het niet maken je te vragen het terug te sturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat niet. Ze begreep het toen ik zei dat ik nauwelijks mijn vaste lasten kon betalen, maar ik zal wel even kijken of ik ergens alsnog een paar tientjes vandaan kan schrapenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niceheeft je mams een bedrag genoemd wat je moet betalen dan?
ja das idd lekkere timing weerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ze begreep het toen ik zei dat ik nauwelijks mijn vaste lasten kon betalen, maar ik zal wel even kijken of ik ergens alsnog een paar tientjes vandaan kan schrapen. Baal er alleen van dat ze ermee komt als ik geen werk heb, terwijl toen ik wél werk had, het niet eens genoemd werd
Whoa, lucky bastard!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nou ja ze begreep het wel, ze hoopte alleen wel dat ik binnenkort weer aan het werk ging omdat ze het maar niks vond dat ik thuis zit, maarja. Ik ga komende twee weken wel even kijken hoe of wat, moet donderdag naar het UWV dus dan zal ik het wel merkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das idd lekkere timing weer
Echt niet doen, het was ook heel raarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
en ik voel me zo schuldig
maar het waren teveel rare dingen zo bij elkaar!
Das wel heul laf zeg!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
Dat!quote:
Ja, die zoya's heb ik ook!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!
En SQ: wat heb je nu? 1 MPJ? En de rest? je had toch ook zoya's besteld?
Backupflesjes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit straks dus wel met een dubbele Zoya Kelly en Zoya Shawn
Want die heb je inmiddels ergens anders besteld??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit straks dus wel met een dubbele Zoya Kelly en Zoya Shawn
Quote mezelf evenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Want die heb je inmiddels ergens anders besteld??![]()
Misschien wil ik ze wel van je overnemen, even kijken welke kleurtjes het zijn
ik heb er wel 8,50 dollar per flesje voor betaald. Anders doen we dat wel even via pmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Quote mezelf even
Ligt er aan of je ze kwijt wilt en wat je er voor betaald hebt, anders wil ik ze wel overnemen. Zijn toffe kleurtjes
nou ja, ik was gister zķ boos, maar wilde ze ook graag hebben. Ik dacht dat ik was opgelicht dus toen heb ik ze meteen ergens anders besteldquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, ik was gister zķ boos, maar wilde ze ook graag hebben. Ik dacht dat ik was opgelicht dus toen heb ik ze meteen ergens anders besteld![]()
tutjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, ik was gister zķ boos, maar wilde ze ook graag hebben. Ik dacht dat ik was opgelicht dus toen heb ik ze meteen ergens anders besteld![]()
Ik denk er even over, en als ik ze wil, PM ik je, goed?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er wel 8,50 dollar per flesje voor betaald. Anders doen we dat wel even via pm
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
http://sieraden-tassen-ui(...)A%3D&fta_ind=31&fs=1
Bwhehehehehe
Zit vast heel lekker! Praktisch ook
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
http://sieraden-tassen-ui(...)A%3D&fta_ind=31&fs=1
Bwhehehehehe
Zit vast heel lekker! Praktisch ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor wie de spoiler irritant vindt staat ie ook hier
Studentenkamers #12Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef princess-a het volgende:
Oeii SQ dat is balen![]()
Maar het is echt heeel begrijpelijk hoor, ik zou ook flippen![]()
Mijn kamerdoe ik even in een spoiler want 5/6 foto's. Ben wel heeeel blij
IKEA galore!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supertof plekkie meid!disclaimer
Best wel hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IKEA galore!
Supertof plekkie meid!
't is een keisnoezige kamer!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Best wel heMaar wel lekker alles nieuw, precies hoe ik het wil en helemaal van mij alleen
dat neemt niemand me af
Hij is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor wie de spoiler irritant vindt staat ie ook hier
Studentenkamers #12
En FUUUUUU:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zand?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is leuk!
En FUUUUUU:
[ afbeelding ]
Toffe kamer joh! Ziet er echt heel gezellig uit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor wie de spoiler irritant vindt staat ie ook hier
Studentenkamers #12Don't come closer, I might hurt you
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is leuk!
En FUUUUUU:
[ afbeelding ]
Glittah?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is leuk!
En FUUUUUU:
[ afbeelding ]
Dan had je VEUL gehad!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
glittaah
even geteld wat ik in de afgelopen maanden aan lakken geruild, verkocht of weggegooid heb...
105!!!
stel je voor dat ik die OOK nog allemaal had gehad!
De DUDEROquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Joysa het volgende:
En princess, je kamer![]()
![]()
![]()
Die witte lamp staat hier ooken bij Spaceinvaders ook
oh ik haal je opi go goth wel even terug uit de post!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan had je VEUL gehad!!
Ik sta momenteel een beetje stil. Als ik toch bijna niet kan lakken (werk), heb ik ook ineens veel minder zin om lakjes te kopen...
Heul veul glittahquote:
Lushquote:
Wat een ontzettend leuke kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor wie de spoiler irritant vindt staat ie ook hier
Studentenkamers #12![]()
Lush isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lush
Ze flikkeren in wel meer meuk glitter, maar dit was wel heul veul glitter. (Voor de geīnteresseerden: het was Dragon's Egg. Ruikt lekker, maar GLITTAH!)
Ik moet zeggen dat deze nog aardig weg te krijgen was. Moet alleen wel even een ander sponsje regelen, want da's nu GLITTAHspons.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:44 schreef Juud- het volgende:
[..]
Lush isMaar die glitterbruisballen.. ik heb er ook een keer 1 gekocht en in bad gegooid. Heerlijk heerlijk maar jeeeezus dat krijg je bijna niet meer uit je badkuip gepoetst. Ik niet iig en ik gooi er toch iedere week een lading cillit-bang doorheen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik haal je opi go goth wel even terug uit de post!!!
Same here!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
LOL @ ijsdraakje!
ik ga douchen en tukken!
Wat moet ik hier nou mee?quote:You need to remove the negative feedfack or else I'm forced to issue 3 unpaid item strikes against you. I really do not want to do that but I will if you do not agree to remove the negative feedback you have left for me.
- ttluvspolish
de feedback weghalen. Want je wilde niet bestellen door moeilijke communicatie toch?quote:
Nee, ik wou een combined order doen, en kwam er na 3 objecten achter dat ik niet meer kon bestellen. Toen zei ze dat ze die restrictie had opgeheven, en vervolgens kon ik nogsteeds niets, en zat ik met die drie objecten. Toen heb ik haar verteld dat het niet mijn bedoeling was om te gaan betalen want de communicatie ging slecht (ik hoorde gewoon helemaal niets meer van haar, een AANTAL keer niets van haar gehoord). Toen zei ze dat het de verjaardag was van haar dochter (Al voor een week dus, want zo lang probeerde ik contact met haar op te nemen) en vroeg ze "Wat ik wou". Ik zei dat de verkoop dus niet doorging.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de feedback weghalen. Want je wilde niet bestellen door moeilijke communicatie toch?
oh okee, sorry, ik had niet het hele verhaal meegekregen. Nee dan snap ik het wel...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik wou een combined order doen, en kwam er na 3 objecten achter dat ik niet meer kon bestellen. Toen zei ze dat ze die restrictie had opgeheven, en vervolgens kon ik nogsteeds niets, en zat ik met die drie objecten. Toen heb ik haar verteld dat het niet mijn bedoeling was om te gaan betalen want de communicatie ging slecht (ik hoorde gewoon helemaal niets meer van haar, een AANTAL keer niets van haar gehoord). Toen zei ze dat het de verjaardag was van haar dochter (Al voor een week dus, want zo lang probeerde ik contact met haar op te nemen) en vroeg ze "Wat ik wou". Ik zei dat de verkoop dus niet doorging.
Krijg ik 3 geschillen van ebay. Wat moet ik dan, geen feedback achterlaten?
Is geen boosheid gericht op jou trouwens, maar op dat wijfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh okee, sorry, ik had niet het hele verhaal meegekregen. Nee dan snap ik het wel...
de tyfus kan ze krijgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is geen boosheid gericht op jou trouwens, maar op dat wijfIk ben zo pissig. Het begon echt met hoe ze me durft te vragen wat ik moet.
"It was my daughters birthday, what do you want"
refresh skillz, I haz demquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:14 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm..maar SQ kan m'n blog wel volgen. Ik niet snap![]()
Leuk studentenkamer zag ik voorbij komen
En hard ook. En dat mailtje ook van haarquote:
Wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik wou een combined order doen, en kwam er na 3 objecten achter dat ik niet meer kon bestellen. Toen zei ze dat ze die restrictie had opgeheven, en vervolgens kon ik nogsteeds niets, en zat ik met die drie objecten. Toen heb ik haar verteld dat het niet mijn bedoeling was om te gaan betalen want de communicatie ging slecht (ik hoorde gewoon helemaal niets meer van haar, een AANTAL keer niets van haar gehoord). Toen zei ze dat het de verjaardag was van haar dochter (Al voor een week dus, want zo lang probeerde ik contact met haar op te nemen) en vroeg ze "Wat ik wou". Ik zei dat de verkoop dus niet doorging.
Krijg ik 3 geschillen van ebay. Wat moet ik dan, geen feedback achterlaten?
Zij is tof. Wij niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:14 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm..maar SQ kan m'n blog wel volgen. Ik niet snap![]()
Leuk studentenkamer zag ik voorbij komen
quote:Onze excuses...
Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw of kom later weer terug.
?quote:
Ja, SQ heeft het alleenrecht om me te volgenquote:
Stom hč? Ik ben het zķ zat, maar ben ook bang dat ik er veel gezeik mee ga krijgen.quote:
Heb je wel een heel exclusieve blogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, SQ heeft het alleenrecht om me te volgen![]()
Die melding krijg ik ook als ik iemand probeer te volgen...
Kan ik me goed voorstellen. Heeft zij jou ook neg. feedback gegeven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stom hč? Ik ben het zķ zat, maar ben ook bang dat ik er veel gezeik mee ga krijgen.
Ik heb het bij jou ook al minstens 10x geprobeerd vandaag en ook nog bij iemand anders. Beide lukt gewoon niet, dus zal idd google friends wel zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
?
Volgens mij is er een probleempje met google friend connect. Ik kan mirannie bijv ook niet volgen
Nee, alleen dat mailtje. Zal nog wel komen, maar als zij alsnog wat achterlaat als ik mijn feedback verwijder, krijgt ze hem weer even hard op haar dakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Heeft zij jou ook neg. feedback gegeven?
Hmm, zo irritant. Vooral omdat je niet even face-to-face kunt zeggen waar het op staatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, alleen dat mailtje. Zal nog wel komen, maar als zij alsnog wat achterlaat als ik mijn feedback verwijder, krijgt ze hem weer even hard op haar dak
Nou ja, ik zie het vanzelf wel. Dan ga ik jullie allemaal ook volgen natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb het bij jou ook al minstens 10x geprobeerd vandaag en ook nog bij iemand anders. Beide lukt gewoon niet, dus zal idd google friends wel zijn
Ookal denk ik dat als ik voor haar neus stond en ik wat zou zeggen, ze me ook zou negeren, net als mijn mailsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, zo irritant. Vooral omdat je niet even face-to-face kunt zeggen waar het op staat
Misschien is er vandaag wat mis met servers ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het vanzelf wel. Dan ga ik jullie allemaal ook volgen natuurlijk![]()
Dan:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ookal denk ik dat als ik voor haar neus stond en ik wat zou zeggen, ze me ook zou negeren, net als mijn mails
Ja toch?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dan:Kijken wat ze dan doet. Wie niet horen wil...
Ik denk dat ik hem heel leuk vindquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Hayzie hier mijn nieuwe jas
![]()
[ afbeelding ]
Wel beetje onduidelijk, zal morgen eens een goede foto maken
Jas ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Diconnected het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Primark?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Diconnected het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die wil ijsdraakje heel graag!quote:Op woensdag 1 september 2010 08:46 schreef mirannie het volgende:
Blijkt dat mijn Australische swappakket pas vandaag de deur uit gaat... ze heeft toch gewacht op mijn pakket. Beetje jammer...
Voordeel: nu kan ze Bloom Bianca er nog bij stoppen![]()
Leuke jas DicoNiet mijn smaak, maar staat je goed!
quote:Op woensdag 1 september 2010 08:46 schreef mirannie het volgende:
Blijkt dat mijn Australische swappakket pas vandaag de deur uit gaat... ze heeft toch gewacht op mijn pakket. Beetje jammer...
Voordeel: nu kan ze Bloom Bianca er nog bij stoppen![]()
Leuke jas DicoNiet mijn smaak, maar staat je goed!
Maakt niet uit, lief dat je dat had willen doenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:16 schreef mirannie het volgende:
Shit, als ik dat geweten had, had ik er 1 extra gevraad
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:17 schreef mirannie het volgende:
Maar misschien valt ie alsnog wel tegen... dan weet ik waar ik moet zijn
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Weer mail terug van mbeautylounge, ik krijg een nieuwe MPJ, mijn fakert mag ik op hun kosten terugsturen en ze stoppen er een gratis troostlak bij
quote:I will mail out another bottle of MPJ right away. I apologize , someone in shipping department made an error. If you have not discarded the first envelope please mark return to sender on it ( or scratch off your address and tape over with return to sender ) and you can return the wrong polish for free. I will include another free polish with your MPJ which will send out tomorrow
Zij moet een geschil indienen zodast jij de feedback kan veranderen. Dat kan je zelf niet.quote:
Hahaha, dat meen je nietquote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Retour Afzender doen ze niet meer bij 't postkantoor, dat heb ik ook eens geprobeerd met een pakket wat verkeerd gestuurd was.. Moest ik zelf de porto betalenDikke pik!
[..]
Zij moet een geschil indienen zodast jij de feedback kan veranderen. Dat kan je zelf niet.
quote:im very confused. u were supposed to respond those messages so i can close them.
did you ever wonder that those messages you receieved were automated and not sent by me.
I dont understand what was wrong with your order & do not wish to understand at this point. I need to close the orders you have not paid for and end this mess. I've submitted the neg fb removal - Please remove and I'll cancel all transactions.
ik krijg het ik-heb-een-shop-maar-ik-weet-niet-hoe-ik-die-moet-runnen gevoel bij haarquote:
Het suffe is dat ik echt supergoeie ervaringen heb met haar!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik krijg het ik-heb-een-shop-maar-ik-weet-niet-hoe-ik-die-moet-runnen gevoel bij haar
En dat is dus het frustrerende, want volgens mij is het ook wel een goede verkoopster, maar voelt ze zich te goed voor een aantal zakenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het suffe is dat ik echt supergoeie ervaringen heb met haar!
En dit, ik doe moeite om in mijn beste engels een mail te schrijven en dan krijg ik dat terug _o-quote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef Dwyn het volgende:
Sowieso die taal van haar. Ik word altijd een beetje kriebelig van chatspeak.
Ja precies.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dit, ik doe moeite om in mijn beste engels een mail te schrijven en dan krijg ik dat terug _o-
Vrijwel alle ebay nagellakverkopers zijn aziaten, zo ook deze. Dat verklaart misschien waarom ze zo krom typenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef Dwyn het volgende:
Sowieso die taal van haar. Ik word altijd een beetje kriebelig van chatspeak.
Ik ook! ik heb al eens een lakje besteld bij haar en nu nog eentje in bestelling (shootout at the O.K) Dus het is zo raar dat ze bij RenRen- zo totaal debiel doetquote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het suffe is dat ik echt supergoeie ervaringen heb met haar!
You are Ren's supplier?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ook! ik heb al eens een lakje besteld bij haar en nu nog eentje in bestelling (shootout at the O.K) Dus het is zo raar dat ze bij RenRen- zo totaal debiel doet
Mjah dan nog. Dit is ook gewoon een gedeelte chatspeak, niet alleen slecht engels. Ik vind het gewoon niet professioneel over komen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrijwel alle ebay nagellakverkopers zijn aziaten, zo ook deze. Dat verklaart misschien waarom ze zo krom typen
Nou, ik ga en kan denk ik geen zaken meer met haar doenquote:
Zo zat.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
@ RenRen; jezus wat een takkewijf zeg
Goedemorgen allemaal
Pennen?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef RenRen- het volgende:
Wat zijn van die stomme dingen die scholieren kwijt kunnen raken, buiten de overduidelijke dingen? (Zoals jas, sleutels, USBsticks en boeken?)
Maagdelijkheidquote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, ik ga en kan denk ik geen zaken meer met haar doenDus ik heb een dealer nodig om mijn verslaving te voeden.
[..]
Zo zat.Echt, ikben het zo zat.
Goedemorgen!
Wat zijn van die stomme dingen die scholieren kwijt kunnen raken, buiten de overduidelijke dingen? (Zoals jas, sleutels, USBsticks en boeken?)
Mja, op een school krijg je die eigenlijk nooit terug heb ik het idee. Ik kan het proberen, maar ben bang dat het de database bevuiltquote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pennen?
En slechte communicatie is meh.
quote:
Oh zo. Portemonnee's, tassen, zonnebrillen, telefoons.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, op een school krijg je die eigenlijk nooit terug heb ik het idee. Ik kan het proberen, maar ben bang dat het de database bevuilt![]()
De eerste keer niet in opdracht van,,, deze tweede welquote:
Ik miste je alquote:Op woensdag 1 september 2010 10:14 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Even een mindere week gehad, weinig zin om te fokken enzo en nu erg druk, maar even hai zeggen![]()
Heb niet terug gelezen ofzo, dus hopelijk gaat alles goed met jullie hier!
En meteen een vraagje,komt zaterdag en de H&M's daar hebben 50% korting op alle lak, zijn er nog lakjes die ik moet hebben?
FUUUU, doet me eraan denken dat m'n koffiespaarkaart niet meer geldig is. Sinds vorig jaar.quote:
quote:
Sterkte!quote:
die van mij hebben ze toen gestolen.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
I don't get itna gaat Boozy ook Orly verkopen
![]()
Die doet het officieelquote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
I don't get itna gaat Boozy ook Orly verkopen
![]()
Dan klopt er echt niks vanquote:
Waarom klopt er niks van? Ze doet alles via de officiële kanalen dus ik zie niet in wat het probleem isquote:Op woensdag 1 september 2010 10:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan klopt er echt niks van
Met retail prijzen dan lijkt me, tegen ons is gezegd dat officieel alleen maar kan als je een fysieke winkel er achter zit![]()
Omdat er tegen ons gezegd is dat ze dat niet willenquote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom klopt er niks van? Ze doet alles via de officiële kanalen dus ik zie niet in wat het probleem is
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb keelpijn en voel me niet lekker
quote:
Ik las "mn broer heeft me aangesloten op BOOHOO" en zat me een hele tijd te bedenken wat BOOHOO is.. en toen las ik nog een keerquote:Op woensdag 1 september 2010 11:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Mijn broer heeft me aangestoken BOOHOO. Die kwam zaterdag terug van vakantie en voelde zich niet lekker dus is ziek thuis en nu ik dus ookAchja.
Dan pas?! Ontsteking nog nie weg?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Delta
14 september gaat ie getrokken worden
Tochquote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Delta
Noes!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
en toen ik weer buiten bij m'n fiets stond was m'n nagel verdwenen
Gepiep is kut.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:13 schreef princess-a het volgende:
@ ijsdraakje, ik vond die gouden glitters zo in je blauwe bad wel een mooi nagellakkleurtjeZag laatst ook een hele mooie duochrome
auto in Duitsland rijden en zo is alles nu een "oh mooi voor een lakkleurtje"
[..]
Ik las "mn broer heeft me aangesloten op BOOHOO" en zat me een hele tijd te bedenken wat BOOHOO is.. en toen las ik nog een keerrot wel DC, beterschap
![]()
Raaar Bubsel dat jij het niet 'mocht' verkopen? Kun je er niet nog eens met ze over contacten?
Er zijn hier bouwvakkers aan de winkel naast mn kamer bezig en dat gaat samen met een apparaatje wat piept.. Imagine; piep piep (langzaam) pieppieppieppieppiep (heel snel, héél vaak) en dan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppp (héél lang) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
Bluh..ik hoop dat je je snel wat beter voeltquote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb keelpijn en voel me niet lekker
Neen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dan pas?! Ontsteking nog nie weg?![]()
Hai allemaal!
Ah, toch wel trekken dus. Hopelijk zit 'ie niet al te ver naar achteren. Da's rot, je bakkes tijdens dat trekken opengesperd houden als 'ie ver naar achter zit.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Delta
Ah zo. 't Is anders wel een mooie manier om van je verjaarsvisite af te komenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen.
Het kon wel eerder maar ik ga nog naar Praag, en toen suggereerde hij 10 september en da's net voor mijn verjaardag. Mocht ik er last van krijgen zit ik dan wel mooi te balen met de kiet vol familie. En maandag heb ik een kater. Dus dinsdag op eigen verzoek
I knowz ze trouble, mijn verstandkiezen boven zijn ook al eens gewipt. 't Is de een na achterste (verstandskies niet meegerekend, want die zit er nog. En die hoeft er dan ook niet meer uitquote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, toch wel trekken dus. Hopelijk zit 'ie niet al te ver naar achteren. Da's rot, je bakkes tijdens dat trekken opengesperd houden als 'ie ver naar achter zit.
2 laagjes nagelverharder dan maarquote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, WEER mijn middelvinger. My middle finger haz failurez.
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ah zo. 't Is anders wel een mooie manier om van je verjaarsvisite af te komen
Ja maar pwezents!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ah zo. 't Is anders wel een mooie manier om van je verjaarsvisite af te komen
Nee hoor, gewoon keurig alleen het wit, net boven m'n hypo dinges!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:34 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
2 laagjes nagelverharder dan maarIs het een break met bloed enzeuw?
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, WEER mijn middelvinger. My middle finger haz failurez.
Giv' and leave, kthxbaiquote:
Ah, kutplek. Daar zat de mijne ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I knowz ze trouble, mijn verstandkiezen boven zijn ook al eens gewipt. 't Is de een na achterste (verstandskies niet meegerekend, want die zit er nog. En die hoeft er dan ook niet meer uit)
hebben ze jou gehecht?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je net zo veel last van het trekken als ik had.(Lees: Op de dag zelf een beetje zwabberen door de kracht die op je kaak gezet is, maar daarna eigenlijk alleen maar jezelf ergeren aan de draadjes in je bakkes)
True.quote:
Gelukkig maar. Dan past ie gauw genoeg weer in het rijtjequote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon keurig alleen het wit, net boven m'n hypo dinges!
vampierquote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, kutplek. Daar zat de mijne ook.(Toen nog bijna gestikt in m'n eigen bloed
)
ja maar die gaan niet zo hard. Mijn wijsvinger scheurde 4 weken eerder dan mijn pinkje en het wit van mijn pinkje is nu alweer dubbel zo lang dan die van mijn wijsvingerquote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
True.![]()
[..]
Gelukkig maar. Dan past ie gauw genoeg weer in het rijtje
Jep. Verschilt per gat. Of eigenlijk per wortel. Verstandskieswortels zien er vaak anders uit dacht ik. In ieder geval, bij die specifieke kies kwam er een monsterwortel achteraan, dus dat was wel zo handig ipv letterlijk een gat in je kaak.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben ze jou gehecht?
Bij mijn verstandskiezen kreeg ik alleen een tampon en de waarschuwing om een paar uur niks te kauwen
Het was stikken of over m'n nek.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vampierje mot ook slikken, niet inhaleren!
Ohquote:Op woensdag 1 september 2010 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Verschilt per gat. Of eigenlijk per wortel. Verstandskieswortels zien er vaak anders uit dacht ik. In ieder geval, bij die specifieke kies kwam er een monsterwortel achteraan, dus dat was wel zo handig ipv letterlijk een gat in je kaak.
en dan in je kots stikken nomnomnom!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was stikken of over m'n nek.
Och, het zijn er maar een paar.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh
nou ik heb al zes rontgenfoto's gezien van deze unit en volgens mij vat de wortel wel meeIk hoop er op! Draadjes in je bek
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan in je kots stikken nomnomnom!
It is all in ze name!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil m'n pakjes, potdomme! Waarom komen die postlui 's middags pas
Ik heb de mijne nooit opgemeten.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn worteldinges waren 22 en 23 mm geloof ik
Ik ook niet maar dat riep die tandarts dacht ikquote:Op woensdag 1 september 2010 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nooit opgemeten.
De mijne was te druk bezig met aan m'n piercing blijven haken denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat riep die tandarts dacht ik
Stinkerd!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:31 schreef Joysa het volgende:
On my way hoooome! Vrijdag pas weer werken
Je bent al zo oudquote:Op woensdag 1 september 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een blinde vlek voor m'n ogen. Ik kan dus nergens op fucussen
Ik denk echt dat ik gewoon langzaam aan het afsterven ben. Ik zie niet eens wat ik nu typ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |