oh, maar 80 dollar incl verzendenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ we kunnen altijd hier nog winkelen!
http://cgi.ebay.nl/Opi-MY(...)t=LH_DefaultDomain_0
+ nog 40 dollar aan fake opi lakjes!!111!1!1einz!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar 80 dollar incl verzenden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+ nog 40 dollar aan fake opi lakjes!!111!1!1einz!
Welkom in de wondere wereld der werkloosheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vraag aan uwv-mens hoe het zit met mn uitkering vraagt ze of ze me al aangemeld had bij de gemeente voor intake? EH NEE. Dankje, kan ik weer een maand wachten
Ja toen ik me 2 jaar geleden aanmeldde was dat binnen 2 dagen geregeld maar ik val nu in de WIJ dus werk/leren en gezeur enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld der werkloosheid.
Awww!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepgeloof niet dat ik aan deze kies eerder zoveel pijn had
ik ben niet nieuw bij het CWI/UWV/Gemeente dus ik vind dat ze mij wel ff sneller kunnen helpen als nieuwelingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is klote, maar vind het ook wel goed dat het niet zomaar ff gaat.
Ach, gewoon snel leuk werk vinden
Maar het is volgens mij bedoeld als één groot ontmoedigingstafereel... niet leuk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik ben niet nieuw bij het CWI/UWV/Gemeente dus ik vind dat ze mij wel ff sneller kunnen helpen als nieuwelingen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepgeloof niet dat ik aan deze kies eerder zoveel pijn had
Da's PRECIES de reden dat ik zo blij ben dat ik klaaaaaaar ben met school!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
Lakjes die sjaan t weekend heeft gepost, wielen volgens mij nog niet bij dico? TNT![]()
Verder een heerlijk middelbareschooltafereel meegemaakt op de uni. We zaten met een groepje buiten, ik ging met 1 meisje even een foto laten maken voor pasje, ik wilde nog iets te eten halen (nee, ik neem geen boterhammen in een zakje mee). Zij zou vast terug lopen naar het groepje. Prima, zie ik je zo.
Kom ik terug: groepje gewoon compleet weg![]()
![]()
(we zaten ook pas een uur bij elkaar, dus zo raar is het dan toch niet dat ik verwacht dat ze er nog zijn en me niet moederziel alleen op een onbekend universiteitsterrein laten staan??)
Kwam verder wel goed hoor, heb de rest van mijn 'tussenblok' gespendeerd met gezelligere mensen
Da's snel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is volgens mij bedoeld als één groot ontmoedigingstafereel... niet leuk...
TD is binnen
Nope, het pakketje dat al een poos in de wacht stond, met cosmicjes. Heeft net geen drie weken geduurd vanaf de betaling (vorige week pas verzonden).quote:
Ja, snap ik!! Dat is ook 1 van de dingen waar ik me zo druk over maakte voordat ik begon... Maar goed, ik red me tegenwoordig ook wel prima alleen. Maar leuk is anders, zegmaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's PRECIES de reden dat ik zo blij ben dat ik klaaaaaaar ben met school!
Dang, da's lang idd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nope, het pakketje dat al een poos in de wacht stond, met cosmicjes. Heeft net geen drie weken geduurd vanaf de betaling (vorige week pas verzonden).
Welke?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
Jeetje, da's traag miss dynastie! Maar gelukkig heb je ze nu!!
Ik heb vandaag Cherry Culture binnen gehad. En had voor Linnie een lakje meebesteld waarvan ik nu baal dat ik 'm zelf niet besteld had, hahaha. En er is een klein pakketje binnen. Het begint op te schieten, nog maar een paar pakketjes te gaan
Ik wacht ook nog op een lakje dat vrijdag al verstuurd isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lakjes die sjaan t weekend heeft gepost, wielen volgens mij nog niet bij dico? TNT![]()
NYX jungle!! Ziet er echt super cool uit in het flesje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dang, da's lang idd!
[..]
Welke?
Ik wil nog steeds 1 lakje van CC, en elke keer als iemand daar gaat bestellen mis ik het
veel zomerkrachten en massa-ontslagen werken idd niet echt mee aan de kwaliteitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op een lakje dat vrijdag al verstuurd is![]()
Maar gelukkig is 1 van de 2 pakjes die ik gisteren zelf gepost heb wel al aangekomen, dus soms kan het toch nog wel snel.
Toch heb ik zelf echt het idee dat TNT achteruit aan het gaan is. Ze worden trager en er verdwijnen pakjes
Stomme wijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
Verder een heerlijk middelbareschooltafereel meegemaakt op de uni. We zaten met een groepje buiten, ik ging met 1 meisje even een foto laten maken voor pasje, ik wilde nog iets te eten halen (nee, ik neem geen boterhammen in een zakje mee). Zij zou vast terug lopen naar het groepje. Prima, zie ik je zo.
![]()
(we zaten ook pas een uur bij elkaar, dus zo raar is het dan toch niet dat ik verwacht dat ze er nog zijn en me niet moederziel alleen op een onbekend universiteitsterrein laten staan??)
Kwam verder wel goed hoor, heb de rest van mijn 'tussenblok' gespendeerd met gezelligere mensen
Wat een takkewijven!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Wat een faalgevallen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
hmpf, ik had ook allemaal dingen verwacht die er nog niet zijn, mijn mams had het magazine waar ik in stond ook nog niet gekregen, die had er ook al moeten zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gehoopt mijnplates van Sjaan vandaag binnen te hebben maar helaasch
stomme bezorger van TNT vond het ook teveel moeite om even op een briefje te schrijven dat onze plafondventilator bj de buren was bezorgd. Het is dat ik op T&T keek
Noujaaa, wat een wijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |