oh, maar 80 dollar incl verzendenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ we kunnen altijd hier nog winkelen!
http://cgi.ebay.nl/Opi-MY(...)t=LH_DefaultDomain_0
+ nog 40 dollar aan fake opi lakjes!!111!1!1einz!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar 80 dollar incl verzenden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+ nog 40 dollar aan fake opi lakjes!!111!1!1einz!
Welkom in de wondere wereld der werkloosheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vraag aan uwv-mens hoe het zit met mn uitkering vraagt ze of ze me al aangemeld had bij de gemeente voor intake? EH NEE. Dankje, kan ik weer een maand wachten
Ja toen ik me 2 jaar geleden aanmeldde was dat binnen 2 dagen geregeld maar ik val nu in de WIJ dus werk/leren en gezeur enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld der werkloosheid.
Awww!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepgeloof niet dat ik aan deze kies eerder zoveel pijn had
ik ben niet nieuw bij het CWI/UWV/Gemeente dus ik vind dat ze mij wel ff sneller kunnen helpen als nieuwelingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is klote, maar vind het ook wel goed dat het niet zomaar ff gaat.
Ach, gewoon snel leuk werk vinden
Maar het is volgens mij bedoeld als één groot ontmoedigingstafereel... niet leuk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik ben niet nieuw bij het CWI/UWV/Gemeente dus ik vind dat ze mij wel ff sneller kunnen helpen als nieuwelingen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepgeloof niet dat ik aan deze kies eerder zoveel pijn had
Da's PRECIES de reden dat ik zo blij ben dat ik klaaaaaaar ben met school!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
Lakjes die sjaan t weekend heeft gepost, wielen volgens mij nog niet bij dico? TNT![]()
Verder een heerlijk middelbareschooltafereel meegemaakt op de uni. We zaten met een groepje buiten, ik ging met 1 meisje even een foto laten maken voor pasje, ik wilde nog iets te eten halen (nee, ik neem geen boterhammen in een zakje mee). Zij zou vast terug lopen naar het groepje. Prima, zie ik je zo.
Kom ik terug: groepje gewoon compleet weg![]()
![]()
(we zaten ook pas een uur bij elkaar, dus zo raar is het dan toch niet dat ik verwacht dat ze er nog zijn en me niet moederziel alleen op een onbekend universiteitsterrein laten staan??)
Kwam verder wel goed hoor, heb de rest van mijn 'tussenblok' gespendeerd met gezelligere mensen
Da's snel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar het is volgens mij bedoeld als één groot ontmoedigingstafereel... niet leuk...
TD is binnen
Nope, het pakketje dat al een poos in de wacht stond, met cosmicjes. Heeft net geen drie weken geduurd vanaf de betaling (vorige week pas verzonden).quote:
Ja, snap ik!! Dat is ook 1 van de dingen waar ik me zo druk over maakte voordat ik begon... Maar goed, ik red me tegenwoordig ook wel prima alleen. Maar leuk is anders, zegmaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's PRECIES de reden dat ik zo blij ben dat ik klaaaaaaar ben met school!
Dang, da's lang idd!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nope, het pakketje dat al een poos in de wacht stond, met cosmicjes. Heeft net geen drie weken geduurd vanaf de betaling (vorige week pas verzonden).
Welke?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef mirannie het volgende:
Jeetje, da's traag miss dynastie! Maar gelukkig heb je ze nu!!
Ik heb vandaag Cherry Culture binnen gehad. En had voor Linnie een lakje meebesteld waarvan ik nu baal dat ik 'm zelf niet besteld had, hahaha. En er is een klein pakketje binnen. Het begint op te schieten, nog maar een paar pakketjes te gaan
Ik wacht ook nog op een lakje dat vrijdag al verstuurd isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Lakjes die sjaan t weekend heeft gepost, wielen volgens mij nog niet bij dico? TNT![]()
NYX jungle!! Ziet er echt super cool uit in het flesje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dang, da's lang idd!
[..]
Welke?
Ik wil nog steeds 1 lakje van CC, en elke keer als iemand daar gaat bestellen mis ik het
veel zomerkrachten en massa-ontslagen werken idd niet echt mee aan de kwaliteitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op een lakje dat vrijdag al verstuurd is![]()
Maar gelukkig is 1 van de 2 pakjes die ik gisteren zelf gepost heb wel al aangekomen, dus soms kan het toch nog wel snel.
Toch heb ik zelf echt het idee dat TNT achteruit aan het gaan is. Ze worden trager en er verdwijnen pakjes
Stomme wijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
Verder een heerlijk middelbareschooltafereel meegemaakt op de uni. We zaten met een groepje buiten, ik ging met 1 meisje even een foto laten maken voor pasje, ik wilde nog iets te eten halen (nee, ik neem geen boterhammen in een zakje mee). Zij zou vast terug lopen naar het groepje. Prima, zie ik je zo.
![]()
(we zaten ook pas een uur bij elkaar, dus zo raar is het dan toch niet dat ik verwacht dat ze er nog zijn en me niet moederziel alleen op een onbekend universiteitsterrein laten staan??)
Kwam verder wel goed hoor, heb de rest van mijn 'tussenblok' gespendeerd met gezelligere mensen
Wat een takkewijven!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Wat een faalgevallen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
hmpf, ik had ook allemaal dingen verwacht die er nog niet zijn, mijn mams had het magazine waar ik in stond ook nog niet gekregen, die had er ook al moeten zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gehoopt mijnplates van Sjaan vandaag binnen te hebben maar helaasch
stomme bezorger van TNT vond het ook teveel moeite om even op een briefje te schrijven dat onze plafondventilator bj de buren was bezorgd. Het is dat ik op T&T keek
Noujaaa, wat een wijvenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:Nou, de post is weer heerlijk traag
![]()
![]()
Wavvoor magazine?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hmpf, ik had ook allemaal dingen verwacht die er nog niet zijn, mijn mams had het magazine waar ik in stond ook nog niet gekregen, die had er ook al moeten zijn
Nieuwe semester begint volgende week. Erg handig ook, want als ik dit vak niet haal, kan ik de eerste periode een aantal vakken niet volgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ijsdraakje, wat spannend! Wat laat ook, die herkansing. Begint bij jullie het nieuwe semester nog niet?
Ik mag donderdag weer.
Alvast veel succes, voor als ik het morgen vergeet!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe semester begint volgende week. Erg handig ook, want als ik dit vak niet haal, kan ik de eerste periode een aantal vakken niet volgen.
Thanksquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alvast veel succes, voor als ik het morgen vergeet!
Succes!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben bang voor morgen. Hertentamen filosofie. Waar ik heul slecht in ben.
doet die van ons ook nooit neequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had gehoopt mijnplates van Sjaan vandaag binnen te hebben maar helaasch
stomme bezorger van TNT vond het ook teveel moeite om even op een briefje te schrijven dat onze plafondventilator bj de buren was bezorgd. Het is dat ik op T&T keek
Spannenddd! Succes! Zo vervelend is dat, als je door het niet halen van een vak niet verder kunt. Maar we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat je het vak haaltquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe semester begint volgende week. Erg handig ook, want als ik dit vak niet haal, kan ik de eerste periode een aantal vakken niet volgen.
ik heb geen nagellakblogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
@Lindytje, lekker is dat...van die meiden. Dat vond ik ook altijd zo'n gedoe. Nu sta ik erbovenEn ik neem wel altijd boterhammen in een zakje mee. Misschien ligt daar het probleem..
And I failed. Ook maar aan de blog: http://the-polished-perfectionist.blogspot.com/.
Oh ja, SQ, t'is jouw schuld. Jij was altijd mijn grote voorbeeld en toen begon je met een blog![]()
Nee hoor! 1 keer in de 2 dagen is ook goed..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:45 schreef Joysa het volgende:
Als jullie maar niet seriously denken dat ik al die nage blogs nog ga lezen elke dag![]()
liek, why?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef DeltaCephei het volgende:
JA FIJN nu ben ik mijn stageplaats kwijt
Dat zal het zijn ja, mijn bammetjes niet meenemen was het punt, dat ik dat nou niet had kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
@Lindytje, lekker is dat...van die meiden. Dat vond ik ook altijd zo'n gedoe. Nu sta ik erbovenEn ik neem wel altijd boterhammen in een zakje mee. Misschien ligt daar het probleem..
And I failed. Ook maar aan de blog: http://the-polished-perfectionist.blogspot.com/.
Oh ja, SQ, t'is jouw schuld. Jij was altijd mijn grote voorbeeld en toen begon je met een blog![]()
Oeh! Waarom dat dan ineens??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:17 schreef DeltaCephei het volgende:
JA FIJN nu ben ik mijn stageplaats kwijt
Pics!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:45 schreef princess-a het volgende:
Even hyperenIk heb alles uitgepakt, banken nieuwe hoezen omgedaan, kabels weggewerkt en nu is mn kamer echt superleuk geworden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:45 schreef princess-a het volgende:
Even hyperenIk heb alles uitgepakt, banken nieuwe hoezen omgedaan, kabels weggewerkt en nu is mn kamer echt superleuk geworden
Ik mag je gewoon niet volgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!
Jaa na het afwassen, daar ben ik nog mee bezigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pics!Is je tas al binnen trouwens?
Jeetje wat balen Daphquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
Wat is het beste moment om je dochter te vertellen dat ze vanaf nu kostgeld moet betalen? Juist, als ze werkloos thuis zit en nét haar vaste lasten kan betalen van de 'uitkering' die ze ontvangt
Bij mij lukt het ook al nietquote:
en dan neem je een dure iphone 4?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
Wat is het beste moment om je dochter te vertellen dat ze vanaf nu kostgeld moet betalen? Juist, als ze werkloos thuis zit en nét haar vaste lasten kan betalen van de 'uitkering' die ze ontvangt
50 euro is best veel als je werkloos bent *ervaring heeft*quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij lukt het ook al niet
@ Daph
Kun je niet voorstellen om eerst 50 euro per maand te betalen en zodra je weer werk hebt dat op te schroeven?
Ik denk dat als ze had geweten dat ze kostgeld moest betalen ze die iPhone niet had besteld..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan neem je een dure iphone 4?of was dat iemand anders?
maar... wel echt super balen zeg
Als ik 50 euro hád dan had ik dat wel willen doen, maar ik zit echt onwijs krap. Ik krijg misschien net 40% van wat ik verdiende toen ik werk had, en daarvan kan ik net mijn ziektekostenverzekering, autoverzekering, telefoonkosten en andere vaste lasten van betalen. Ik heb gezegd dat ik best kostgeld wil betalen, maar dat het op dit moment gewoon écht even niet gaat werken..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Bij mij lukt het ook al niet
@ Daph
Kun je niet voorstellen om eerst 50 euro per maand te betalen en zodra je weer werk hebt dat op te schroeven?
Nee, dat was ik. Dat was een kadootje voor mezelf omdat ik nogal een kut half jaar achter de rug heb en echt alles me tegen zat. Ik heb voor dat ding gespaard sinds ik hoorde dat de iPhone 4 eraan kwam, dus dat geld had ik apart gezet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dan neem je een dure iphone 4?of was dat iemand anders?
maar... wel echt super balen zeg
Ik heb nergens last van heur atmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Wij zijn ook een stel zeg met zijn allen
nicequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, dat was ik. Dat was een kadootje voor mezelf omdat ik nogal een kut half jaar achter de rug heb en echt alles me tegen zat. Ik heb voor dat ding gespaard sinds ik hoorde dat de iPhone 4 eraan kwam, dus dat geld had ik apart gezet.
vertel! onze lakjes komen eraan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Willen alle dames die iets hebben geblogd over mbeautylounge, het bericht verwijderen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Willen alle dames die iets hebben geblogd over mbeautylounge, het bericht verwijderen?
PRETTY.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon, een echte. Ik schaam me diep.
Maar waarom, WAAROM heb ik gisteren een fake Santa Fe dinges gehad? Waarom doen hun mailadressen het niet? Waarom heb ik maar 1 T&T gehad?
Wat vaaaaaaaagquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom, WAAROM heb ik gisteren een fake Santa Fe dinges gehad? Waarom doen hun mailadressen het niet? Waarom heb ik maar 1 T&T gehad?
OOOOOOOMG MINE!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft je niet te schamen, ze hebben je fout geinformeerd en het ging over toch vrij veel geld. Ik snap dat je je opgelicht voelde. Niet schuldig of schaamtevol of wat dan ook voelen. Ze hebben misschien gewoon een foutje gemaakt met dat lakje en konden het niet maken je te vragen het terug te sturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat niet. Ze begreep het toen ik zei dat ik nauwelijks mijn vaste lasten kon betalen, maar ik zal wel even kijken of ik ergens alsnog een paar tientjes vandaan kan schrapenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niceheeft je mams een bedrag genoemd wat je moet betalen dan?
ja das idd lekkere timing weerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ze begreep het toen ik zei dat ik nauwelijks mijn vaste lasten kon betalen, maar ik zal wel even kijken of ik ergens alsnog een paar tientjes vandaan kan schrapen. Baal er alleen van dat ze ermee komt als ik geen werk heb, terwijl toen ik wél werk had, het niet eens genoemd werd
Whoa, lucky bastard!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nou ja ze begreep het wel, ze hoopte alleen wel dat ik binnenkort weer aan het werk ging omdat ze het maar niks vond dat ik thuis zit, maarja. Ik ga komende twee weken wel even kijken hoe of wat, moet donderdag naar het UWV dus dan zal ik het wel merkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja das idd lekkere timing weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |