oh, maar 80 dollar incl verzendenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ we kunnen altijd hier nog winkelen!
http://cgi.ebay.nl/Opi-MY(...)t=LH_DefaultDomain_0
+ nog 40 dollar aan fake opi lakjes!!111!1!1einz!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar 80 dollar incl verzenden
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+ nog 40 dollar aan fake opi lakjes!!111!1!1einz!
Welkom in de wondere wereld der werkloosheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vraag aan uwv-mens hoe het zit met mn uitkering vraagt ze of ze me al aangemeld had bij de gemeente voor intake? EH NEE. Dankje, kan ik weer een maand wachten
Ja toen ik me 2 jaar geleden aanmeldde was dat binnen 2 dagen geregeld maar ik val nu in de WIJ dus werk/leren en gezeur enzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld der werkloosheid.
Awww!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepgeloof niet dat ik aan deze kies eerder zoveel pijn had
ik ben niet nieuw bij het CWI/UWV/Gemeente dus ik vind dat ze mij wel ff sneller kunnen helpen als nieuwelingenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is klote, maar vind het ook wel goed dat het niet zomaar ff gaat.
Ach, gewoon snel leuk werk vinden
Maar het is volgens mij bedoeld als één groot ontmoedigingstafereel... niet leuk...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik ben niet nieuw bij het CWI/UWV/Gemeente dus ik vind dat ze mij wel ff sneller kunnen helpen als nieuwelingen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yepgeloof niet dat ik aan deze kies eerder zoveel pijn had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |