Ik heb wel horror-verhalen gehoord over gedeelde keukens met Afrikaanse studenten, dus op zich is het niet zo gek dat veel mensen dat niet willen..quote:Op zondag 23 mei 2010 12:51 schreef Mirel het volgende:
Hoera voor racisme. Als er een kamer wordt geplaatst waarvan in de omschrijving wordt gezegd dat er Afrikaanse studenten wonen, reageert er bijna niemand op, en kom ik hoger in de ranglijst.
Ik helaas ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb wel horror-verhalen gehoord over gedeelde keukens met Afrikaanse studenten, dus op zich is het niet zo gek dat veel mensen dat niet willen..
dat heb je bij heel veel studentenhuizen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat het er eerst zo:
[ afbeelding ]
en binnen een week zo uitziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
same shit met chinezen. maar die roggelen er nog te pas en te onpas bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:45 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn oud-huisgenootje in Diemen had eerst in Diemen op de gang gewoond met 5 Afrikaanse mannen, en die eisten elke avond vanaf een uur of 6 tot een uur of 10 de keuken op, en dan gingen ze allerlei dingen koken (hele vissen, honderden kilo's rijst en allerlei exotische insecten), dan ruimden ze helemaal niets op, en dan mocht de rest van de gang om 10 uur de keuken in om zelf te koken. Het zegt wel wat als je binnen de Rode Kruislaan verhuisd om je huisgenoten
Ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
hoiwie wonen er nu nog op kamers?
Mis nl best veel leuke foto's
Leuk! knap dat je in zon kleine ruimte kunt leven maar je hebt het goed ingedeeld, hij lijkt groterquote:Op zondag 30 mei 2010 21:15 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ik.
10,9213m2 (denk ik ongeveer precies) te crimineel Eindhoven. Niet bijzonder groot of gezellige kamer eigenlijk, but it works. Goddank ga ik naar een goddelijk grote kamer van de zomer aan de andere kant van Nederland, die wordt in ieder geval veel hipper dan deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuinzigt. Ik moet nog verhuizenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef RangeRover het volgende:
In welke wijk zit je? Ik heb familie in Breda wonen.
Ik hoop binnenkort mijn Leidse kamer te kunnen laten zien!
Late reactie, maar ben benieuwd naar je badkamer en balkonquote:Op maandag 5 april 2010 20:15 schreef cvboer het volgende:
Niet echt een studentenkamer, maar echt groot is het hier ook niet![]()
Totale oppervlakte: 75M2
Ik heb 2 slaapkamers, mooie lichte woonkamer met open keuken met inbouwapparatuur. en een fatsoenlijke badkamer. Beneden heb ik nog een berging van zo'n 8M2 Staat momenteel alleen maar een fiets in![]()
Ik heb 1 balkon aan de voorzijde, ongeveer 12M2
Voor de beeldvorming nog ff wat foto's
Woonkamer [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de keuken
[ afbeelding ]
Slaapkamer van 20M2
[ afbeelding ]
Leuk! Wat staat er op je kussen? En het langwerpige bordje boven je bank?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef princess-a het volgende:
Paar posts hierboven had ik geschreven dat ik naar een grotere kamer ging
en tadaaaa
mn banken die niet echt wit maar beige zijn![]()
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |