Dan klopt er echt niks vanquote:
Waarom klopt er niks van? Ze doet alles via de officiële kanalen dus ik zie niet in wat het probleem isquote:Op woensdag 1 september 2010 10:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan klopt er echt niks van
Met retail prijzen dan lijkt me, tegen ons is gezegd dat officieel alleen maar kan als je een fysieke winkel er achter zit![]()
Omdat er tegen ons gezegd is dat ze dat niet willenquote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom klopt er niks van? Ze doet alles via de officiële kanalen dus ik zie niet in wat het probleem is
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb keelpijn en voel me niet lekker
quote:
Ik las "mn broer heeft me aangesloten op BOOHOO" en zat me een hele tijd te bedenken wat BOOHOO is.. en toen las ik nog een keerquote:Op woensdag 1 september 2010 11:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
Mijn broer heeft me aangestoken BOOHOO. Die kwam zaterdag terug van vakantie en voelde zich niet lekker dus is ziek thuis en nu ik dus ookAchja.
Dan pas?! Ontsteking nog nie weg?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Delta
14 september gaat ie getrokken worden
Tochquote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Delta
Noes!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
en toen ik weer buiten bij m'n fiets stond was m'n nagel verdwenen
Gepiep is kut.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:13 schreef princess-a het volgende:
@ ijsdraakje, ik vond die gouden glitters zo in je blauwe bad wel een mooi nagellakkleurtjeZag laatst ook een hele mooie duochrome
auto in Duitsland rijden en zo is alles nu een "oh mooi voor een lakkleurtje"
[..]
Ik las "mn broer heeft me aangesloten op BOOHOO" en zat me een hele tijd te bedenken wat BOOHOO is.. en toen las ik nog een keerrot wel DC, beterschap
![]()
Raaar Bubsel dat jij het niet 'mocht' verkopen? Kun je er niet nog eens met ze over contacten?
Er zijn hier bouwvakkers aan de winkel naast mn kamer bezig en dat gaat samen met een apparaatje wat piept.. Imagine; piep piep (langzaam) pieppieppieppieppiep (heel snel, héél vaak) en dan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppp (héél lang) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
Bluh..ik hoop dat je je snel wat beter voeltquote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb keelpijn en voel me niet lekker
Neen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dan pas?! Ontsteking nog nie weg?![]()
Hai allemaal!
Ah, toch wel trekken dus. Hopelijk zit 'ie niet al te ver naar achteren. Da's rot, je bakkes tijdens dat trekken opengesperd houden als 'ie ver naar achter zit.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Delta
Ah zo. 't Is anders wel een mooie manier om van je verjaarsvisite af te komenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen.
Het kon wel eerder maar ik ga nog naar Praag, en toen suggereerde hij 10 september en da's net voor mijn verjaardag. Mocht ik er last van krijgen zit ik dan wel mooi te balen met de kiet vol familie. En maandag heb ik een kater. Dus dinsdag op eigen verzoek
I knowz ze trouble, mijn verstandkiezen boven zijn ook al eens gewipt. 't Is de een na achterste (verstandskies niet meegerekend, want die zit er nog. En die hoeft er dan ook niet meer uitquote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, toch wel trekken dus. Hopelijk zit 'ie niet al te ver naar achteren. Da's rot, je bakkes tijdens dat trekken opengesperd houden als 'ie ver naar achter zit.
2 laagjes nagelverharder dan maarquote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, WEER mijn middelvinger. My middle finger haz failurez.
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ah zo. 't Is anders wel een mooie manier om van je verjaarsvisite af te komen
Ja maar pwezents!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ah zo. 't Is anders wel een mooie manier om van je verjaarsvisite af te komen
Nee hoor, gewoon keurig alleen het wit, net boven m'n hypo dinges!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:34 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
2 laagjes nagelverharder dan maarIs het een break met bloed enzeuw?
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, WEER mijn middelvinger. My middle finger haz failurez.
Giv' and leave, kthxbaiquote:
Ah, kutplek. Daar zat de mijne ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I knowz ze trouble, mijn verstandkiezen boven zijn ook al eens gewipt. 't Is de een na achterste (verstandskies niet meegerekend, want die zit er nog. En die hoeft er dan ook niet meer uit)
hebben ze jou gehecht?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk heb je net zo veel last van het trekken als ik had.(Lees: Op de dag zelf een beetje zwabberen door de kracht die op je kaak gezet is, maar daarna eigenlijk alleen maar jezelf ergeren aan de draadjes in je bakkes)
True.quote:
Gelukkig maar. Dan past ie gauw genoeg weer in het rijtjequote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon keurig alleen het wit, net boven m'n hypo dinges!
vampierquote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, kutplek. Daar zat de mijne ook.(Toen nog bijna gestikt in m'n eigen bloed
)
ja maar die gaan niet zo hard. Mijn wijsvinger scheurde 4 weken eerder dan mijn pinkje en het wit van mijn pinkje is nu alweer dubbel zo lang dan die van mijn wijsvingerquote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
True.![]()
[..]
Gelukkig maar. Dan past ie gauw genoeg weer in het rijtje
Jep. Verschilt per gat. Of eigenlijk per wortel. Verstandskieswortels zien er vaak anders uit dacht ik. In ieder geval, bij die specifieke kies kwam er een monsterwortel achteraan, dus dat was wel zo handig ipv letterlijk een gat in je kaak.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben ze jou gehecht?
Bij mijn verstandskiezen kreeg ik alleen een tampon en de waarschuwing om een paar uur niks te kauwen
Het was stikken of over m'n nek.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vampierje mot ook slikken, niet inhaleren!
Ohquote:Op woensdag 1 september 2010 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Verschilt per gat. Of eigenlijk per wortel. Verstandskieswortels zien er vaak anders uit dacht ik. In ieder geval, bij die specifieke kies kwam er een monsterwortel achteraan, dus dat was wel zo handig ipv letterlijk een gat in je kaak.
en dan in je kots stikken nomnomnom!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was stikken of over m'n nek.
Och, het zijn er maar een paar.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh
nou ik heb al zes rontgenfoto's gezien van deze unit en volgens mij vat de wortel wel meeIk hoop er op! Draadjes in je bek
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan in je kots stikken nomnomnom!
It is all in ze name!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil m'n pakjes, potdomme! Waarom komen die postlui 's middags pas
Ik heb de mijne nooit opgemeten.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn worteldinges waren 22 en 23 mm geloof ik
Ik ook niet maar dat riep die tandarts dacht ikquote:Op woensdag 1 september 2010 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nooit opgemeten.
De mijne was te druk bezig met aan m'n piercing blijven haken denk ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat riep die tandarts dacht ik
Stinkerd!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:31 schreef Joysa het volgende:
On my way hoooome! Vrijdag pas weer werken
Je bent al zo oudquote:Op woensdag 1 september 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een blinde vlek voor m'n ogen. Ik kan dus nergens op fucussen
Ik denk echt dat ik gewoon langzaam aan het afsterven ben. Ik zie niet eens wat ik nu typ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |