Wat moet ik hier nou mee?quote:You need to remove the negative feedfack or else I'm forced to issue 3 unpaid item strikes against you. I really do not want to do that but I will if you do not agree to remove the negative feedback you have left for me.
- ttluvspolish
de feedback weghalen. Want je wilde niet bestellen door moeilijke communicatie toch?quote:
Nee, ik wou een combined order doen, en kwam er na 3 objecten achter dat ik niet meer kon bestellen. Toen zei ze dat ze die restrictie had opgeheven, en vervolgens kon ik nogsteeds niets, en zat ik met die drie objecten. Toen heb ik haar verteld dat het niet mijn bedoeling was om te gaan betalen want de communicatie ging slecht (ik hoorde gewoon helemaal niets meer van haar, een AANTAL keer niets van haar gehoord). Toen zei ze dat het de verjaardag was van haar dochter (Al voor een week dus, want zo lang probeerde ik contact met haar op te nemen) en vroeg ze "Wat ik wou". Ik zei dat de verkoop dus niet doorging.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de feedback weghalen. Want je wilde niet bestellen door moeilijke communicatie toch?
oh okee, sorry, ik had niet het hele verhaal meegekregen. Nee dan snap ik het wel...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik wou een combined order doen, en kwam er na 3 objecten achter dat ik niet meer kon bestellen. Toen zei ze dat ze die restrictie had opgeheven, en vervolgens kon ik nogsteeds niets, en zat ik met die drie objecten. Toen heb ik haar verteld dat het niet mijn bedoeling was om te gaan betalen want de communicatie ging slecht (ik hoorde gewoon helemaal niets meer van haar, een AANTAL keer niets van haar gehoord). Toen zei ze dat het de verjaardag was van haar dochter (Al voor een week dus, want zo lang probeerde ik contact met haar op te nemen) en vroeg ze "Wat ik wou". Ik zei dat de verkoop dus niet doorging.
Krijg ik 3 geschillen van ebay. Wat moet ik dan, geen feedback achterlaten?
Is geen boosheid gericht op jou trouwens, maar op dat wijfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh okee, sorry, ik had niet het hele verhaal meegekregen. Nee dan snap ik het wel...
de tyfus kan ze krijgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is geen boosheid gericht op jou trouwens, maar op dat wijfIk ben zo pissig. Het begon echt met hoe ze me durft te vragen wat ik moet.
"It was my daughters birthday, what do you want"
refresh skillz, I haz demquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:14 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm..maar SQ kan m'n blog wel volgen. Ik niet snap![]()
Leuk studentenkamer zag ik voorbij komen
En hard ook. En dat mailtje ook van haarquote:
Wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik wou een combined order doen, en kwam er na 3 objecten achter dat ik niet meer kon bestellen. Toen zei ze dat ze die restrictie had opgeheven, en vervolgens kon ik nogsteeds niets, en zat ik met die drie objecten. Toen heb ik haar verteld dat het niet mijn bedoeling was om te gaan betalen want de communicatie ging slecht (ik hoorde gewoon helemaal niets meer van haar, een AANTAL keer niets van haar gehoord). Toen zei ze dat het de verjaardag was van haar dochter (Al voor een week dus, want zo lang probeerde ik contact met haar op te nemen) en vroeg ze "Wat ik wou". Ik zei dat de verkoop dus niet doorging.
Krijg ik 3 geschillen van ebay. Wat moet ik dan, geen feedback achterlaten?
Zij is tof. Wij niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:14 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm..maar SQ kan m'n blog wel volgen. Ik niet snap![]()
Leuk studentenkamer zag ik voorbij komen
quote:Onze excuses...
Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw of kom later weer terug.
?quote:
Ja, SQ heeft het alleenrecht om me te volgenquote:
Stom hč? Ik ben het zķ zat, maar ben ook bang dat ik er veel gezeik mee ga krijgen.quote:
Heb je wel een heel exclusieve blogquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, SQ heeft het alleenrecht om me te volgen![]()
Die melding krijg ik ook als ik iemand probeer te volgen...
Kan ik me goed voorstellen. Heeft zij jou ook neg. feedback gegeven?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stom hč? Ik ben het zķ zat, maar ben ook bang dat ik er veel gezeik mee ga krijgen.
Ik heb het bij jou ook al minstens 10x geprobeerd vandaag en ook nog bij iemand anders. Beide lukt gewoon niet, dus zal idd google friends wel zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
?
Volgens mij is er een probleempje met google friend connect. Ik kan mirannie bijv ook niet volgen
Nee, alleen dat mailtje. Zal nog wel komen, maar als zij alsnog wat achterlaat als ik mijn feedback verwijder, krijgt ze hem weer even hard op haar dakquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Heeft zij jou ook neg. feedback gegeven?
Hmm, zo irritant. Vooral omdat je niet even face-to-face kunt zeggen waar het op staatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, alleen dat mailtje. Zal nog wel komen, maar als zij alsnog wat achterlaat als ik mijn feedback verwijder, krijgt ze hem weer even hard op haar dak
Nou ja, ik zie het vanzelf wel. Dan ga ik jullie allemaal ook volgen natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb het bij jou ook al minstens 10x geprobeerd vandaag en ook nog bij iemand anders. Beide lukt gewoon niet, dus zal idd google friends wel zijn
Ookal denk ik dat als ik voor haar neus stond en ik wat zou zeggen, ze me ook zou negeren, net als mijn mailsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hmm, zo irritant. Vooral omdat je niet even face-to-face kunt zeggen waar het op staat
Misschien is er vandaag wat mis met servers ofzoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het vanzelf wel. Dan ga ik jullie allemaal ook volgen natuurlijk![]()
Dan:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ookal denk ik dat als ik voor haar neus stond en ik wat zou zeggen, ze me ook zou negeren, net als mijn mails
Ja toch?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dan:Kijken wat ze dan doet. Wie niet horen wil...
Ik denk dat ik hem heel leuk vindquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Diconnected het volgende:
Hayzie hier mijn nieuwe jas
![]()
[ afbeelding ]
Wel beetje onduidelijk, zal morgen eens een goede foto maken
Jas ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Diconnected het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Primark?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef Diconnected het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die wil ijsdraakje heel graag!quote:Op woensdag 1 september 2010 08:46 schreef mirannie het volgende:
Blijkt dat mijn Australische swappakket pas vandaag de deur uit gaat... ze heeft toch gewacht op mijn pakket. Beetje jammer...
Voordeel: nu kan ze Bloom Bianca er nog bij stoppen![]()
Leuke jas DicoNiet mijn smaak, maar staat je goed!
quote:Op woensdag 1 september 2010 08:46 schreef mirannie het volgende:
Blijkt dat mijn Australische swappakket pas vandaag de deur uit gaat... ze heeft toch gewacht op mijn pakket. Beetje jammer...
Voordeel: nu kan ze Bloom Bianca er nog bij stoppen![]()
Leuke jas DicoNiet mijn smaak, maar staat je goed!
Maakt niet uit, lief dat je dat had willen doenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:16 schreef mirannie het volgende:
Shit, als ik dat geweten had, had ik er 1 extra gevraad
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:17 schreef mirannie het volgende:
Maar misschien valt ie alsnog wel tegen... dan weet ik waar ik moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |