quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Weer mail terug van mbeautylounge, ik krijg een nieuwe MPJ, mijn fakert mag ik op hun kosten terugsturen en ze stoppen er een gratis troostlak bij
quote:I will mail out another bottle of MPJ right away. I apologize , someone in shipping department made an error. If you have not discarded the first envelope please mark return to sender on it ( or scratch off your address and tape over with return to sender ) and you can return the wrong polish for free. I will include another free polish with your MPJ which will send out tomorrow
Zij moet een geschil indienen zodast jij de feedback kan veranderen. Dat kan je zelf niet.quote:
Hahaha, dat meen je nietquote:Op woensdag 1 september 2010 09:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Retour Afzender doen ze niet meer bij 't postkantoor, dat heb ik ook eens geprobeerd met een pakket wat verkeerd gestuurd was.. Moest ik zelf de porto betalenDikke pik!
[..]
Zij moet een geschil indienen zodast jij de feedback kan veranderen. Dat kan je zelf niet.
quote:im very confused. u were supposed to respond those messages so i can close them.
did you ever wonder that those messages you receieved were automated and not sent by me.
I dont understand what was wrong with your order & do not wish to understand at this point. I need to close the orders you have not paid for and end this mess. I've submitted the neg fb removal - Please remove and I'll cancel all transactions.
ik krijg het ik-heb-een-shop-maar-ik-weet-niet-hoe-ik-die-moet-runnen gevoel bij haarquote:
Het suffe is dat ik echt supergoeie ervaringen heb met haar!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik krijg het ik-heb-een-shop-maar-ik-weet-niet-hoe-ik-die-moet-runnen gevoel bij haar
En dat is dus het frustrerende, want volgens mij is het ook wel een goede verkoopster, maar voelt ze zich te goed voor een aantal zakenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het suffe is dat ik echt supergoeie ervaringen heb met haar!
En dit, ik doe moeite om in mijn beste engels een mail te schrijven en dan krijg ik dat terug _o-quote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef Dwyn het volgende:
Sowieso die taal van haar. Ik word altijd een beetje kriebelig van chatspeak.
Ja precies.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dit, ik doe moeite om in mijn beste engels een mail te schrijven en dan krijg ik dat terug _o-
Vrijwel alle ebay nagellakverkopers zijn aziaten, zo ook deze. Dat verklaart misschien waarom ze zo krom typenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef Dwyn het volgende:
Sowieso die taal van haar. Ik word altijd een beetje kriebelig van chatspeak.
Ik ook! ik heb al eens een lakje besteld bij haar en nu nog eentje in bestelling (shootout at the O.K) Dus het is zo raar dat ze bij RenRen- zo totaal debiel doetquote:Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het suffe is dat ik echt supergoeie ervaringen heb met haar!
You are Ren's supplier?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ook! ik heb al eens een lakje besteld bij haar en nu nog eentje in bestelling (shootout at the O.K) Dus het is zo raar dat ze bij RenRen- zo totaal debiel doet
Mjah dan nog. Dit is ook gewoon een gedeelte chatspeak, niet alleen slecht engels. Ik vind het gewoon niet professioneel over komen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vrijwel alle ebay nagellakverkopers zijn aziaten, zo ook deze. Dat verklaart misschien waarom ze zo krom typen
Nou, ik ga en kan denk ik geen zaken meer met haar doenquote:
Zo zat.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
@ RenRen; jezus wat een takkewijf zeg
Goedemorgen allemaal
Pennen?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef RenRen- het volgende:
Wat zijn van die stomme dingen die scholieren kwijt kunnen raken, buiten de overduidelijke dingen? (Zoals jas, sleutels, USBsticks en boeken?)
Maagdelijkheidquote:Op woensdag 1 september 2010 10:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, ik ga en kan denk ik geen zaken meer met haar doenDus ik heb een dealer nodig om mijn verslaving te voeden.
[..]
Zo zat.Echt, ikben het zo zat.
Goedemorgen!
Wat zijn van die stomme dingen die scholieren kwijt kunnen raken, buiten de overduidelijke dingen? (Zoals jas, sleutels, USBsticks en boeken?)
Mja, op een school krijg je die eigenlijk nooit terug heb ik het idee. Ik kan het proberen, maar ben bang dat het de database bevuiltquote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pennen?
En slechte communicatie is meh.
quote:
Oh zo. Portemonnee's, tassen, zonnebrillen, telefoons.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, op een school krijg je die eigenlijk nooit terug heb ik het idee. Ik kan het proberen, maar ben bang dat het de database bevuilt![]()
De eerste keer niet in opdracht van,,, deze tweede welquote:
Ik miste je alquote:Op woensdag 1 september 2010 10:14 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Even een mindere week gehad, weinig zin om te fokken enzo en nu erg druk, maar even hai zeggen![]()
Heb niet terug gelezen ofzo, dus hopelijk gaat alles goed met jullie hier!
En meteen een vraagje,komt zaterdag en de H&M's daar hebben 50% korting op alle lak, zijn er nog lakjes die ik moet hebben?
FUUUU, doet me eraan denken dat m'n koffiespaarkaart niet meer geldig is. Sinds vorig jaar.quote:
quote:
Sterkte!quote:
die van mij hebben ze toen gestolen.quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
I don't get itna gaat Boozy ook Orly verkopen
![]()
Die doet het officieelquote:Op woensdag 1 september 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
I don't get itna gaat Boozy ook Orly verkopen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |