Echt niet doen, het was ook heel raarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
en ik voel me zo schuldig
maar het waren teveel rare dingen zo bij elkaar!
Das wel heul laf zeg!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef Daph_ het volgende:
Wat is het beste moment om je dochter te vertellen dat ze vanaf nu kostgeld moet betalen? Juist, als ze werkloos thuis zit en nét haar vaste lasten kan betalen van de 'uitkering' die ze ontvangt
Dat!quote:
Ja, die zoya's heb ik ook!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat!
En SQ: wat heb je nu? 1 MPJ? En de rest? je had toch ook zoya's besteld?
Backupflesjes?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit straks dus wel met een dubbele Zoya Kelly en Zoya Shawn
Want die heb je inmiddels ergens anders besteld??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit straks dus wel met een dubbele Zoya Kelly en Zoya Shawn
Quote mezelf evenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Want die heb je inmiddels ergens anders besteld??![]()
Misschien wil ik ze wel van je overnemen, even kijken welke kleurtjes het zijn
ik heb er wel 8,50 dollar per flesje voor betaald. Anders doen we dat wel even via pmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Quote mezelf even
Ligt er aan of je ze kwijt wilt en wat je er voor betaald hebt, anders wil ik ze wel overnemen. Zijn toffe kleurtjes
nou ja, ik was gister zķ boos, maar wilde ze ook graag hebben. Ik dacht dat ik was opgelicht dus toen heb ik ze meteen ergens anders besteldquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, ik was gister zķ boos, maar wilde ze ook graag hebben. Ik dacht dat ik was opgelicht dus toen heb ik ze meteen ergens anders besteld![]()
tutjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, ik was gister zķ boos, maar wilde ze ook graag hebben. Ik dacht dat ik was opgelicht dus toen heb ik ze meteen ergens anders besteld![]()
Ik denk er even over, en als ik ze wil, PM ik je, goed?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb er wel 8,50 dollar per flesje voor betaald. Anders doen we dat wel even via pm
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
http://sieraden-tassen-ui(...)A%3D&fta_ind=31&fs=1
Bwhehehehehe
Zit vast heel lekker! Praktisch ook
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Lindytje het volgende:
http://sieraden-tassen-ui(...)A%3D&fta_ind=31&fs=1
Bwhehehehehe
Zit vast heel lekker! Praktisch ook
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |