neequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef teamlead het volgende:
kom gewoon hierheen: [TV SC #31] We gaan langzaam de nacht in
Ja jij zit telkens hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
Neegewoon naar de SC.. mijn F5 wat doe je?
Zag je in de leader.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Welke artiesten komen er nog meer eigenlijk>
Auto-refresh in de nieuwe forumlayout.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
Neegewoon naar de SC.. mijn F5 wat doe je?
Lady GaGa sowieso.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef Funkel het volgende:
Fuck duurt t echt maar zo kort... Welke artiesten komen er nog meer?
Kan je mij geen mede redactielid maken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Auto-refresh in de nieuwe forumlayout.
Sinds de zondagavond SC van KLB naar hier is getraptquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef Paul het volgende:
Wat lullen jullie nou? Sinds wanneer mogen er geen aparte tv topics meer
Dat is wel een goeie samenvatting.quote:
Nee, daar heb ik niks over te zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan je mij geen mede redactielid maken?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:23 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niks over te zeggen.
Incl sperma?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Dit is I Love Dries maar dan in het echt.
Precies. Kan mij (voorlopig) moeilijk indenken dat het net zulke figuren zijn als deze. Misschien wel wat onguurder in hun voorkomen, maar niet dusdanig dat ze ruzie gaan zoeken om dat soort dingetjes.quote:
Ze zullen wel een paar boeren zoeken bij een optreden van Normaal. Echte fans zoals dit zijn er niet bij Normaal, zijn ze te nuchter voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Precies. Kan mij (voorlopig) moeilijk indenken dat het net zulke figuren zijn als deze. Misschien wel wat onguurder in hun voorkomen, maar niet dusdanig dat ze ruzie gaan zoeken om dat soort dingetjes.
Pek en verenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels er maar bij.
Exact.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ze zullen wel een paar boeren zoeken bij een optreden van Normaal. Echte fans zoals dit zijn er niet bij Normaal, zijn ze te nuchter voor
Pardon? PARDON?!quote:
Eerder zo:quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:![]()
die kop van Jan Keizer ook "zitten huilen voor de tv? wtf
"
Montage heeft een nieuw CD'tje gekocht, bij Red mijn Vakantie zit het ook steeds er tussenquote:
Waarschijnlijk ook de reden dat ze de helft maar ondertitelen.. die mensen weten het ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
Luisteren? Hij snapte er waarschijnlijk geen reet van, van wat ze zei.
Daar gebruiken ze steeds Inception muziekquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:31 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Montage heeft een nieuw CD'tje gekocht, bij Red mijn Vakantie zit het ook steeds er tussen
Ja dat duurt dubbel zo lang dus hebben ze 2 cd's nodigquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar gebruiken ze steeds Inception muziek
Heb je SE01 al gezien?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef teamlead het volgende:
geniaal dit...kan nu al niet wachten op volgende week
quote:
Seizoen 1quote:
Dit is het tweede seizoen. Dus als dit nieuw voor je is wil je misschien de vorige afleveringen nog wel zienquote:
quote:
quote:
quote:
hier hier hier, daar loopt ie, THOOOMAAAAAAASSSSS!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Bazin
"THOMAS! EJ! THOMAS! DIE IS VAN ONS! EN DIE OOK! JA! DIE!"
Suikerspin.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hier hier hier, daar loopt ie, THOOOMAAAAAAASSSSS!!!!
Wij als kijker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:46 schreef Battlefan het volgende:
Maar, wie is volgende week het slachtoffer?
Lady Gaga geloof ik, 2 homo's willen met haar op de fotoquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:46 schreef Battlefan het volgende:
Maar, wie is volgende week het slachtoffer?
Van wie zou Kees kkachel fan zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Briljant dit, had het opgenomen ben nu aan het kijken.
Dit is van hetzelfde niveau als SBS probleemwijken
Ja die was zo lekker nat.quote:
Is dat een kruising tussen Henk Jan Smits en Jan Smit?quote:
Failquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat een kruising tussen Henk Jan Smits en Jan Smit?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is dat een kruising tussen Henk Jan Smits en Jan Smit?
Vast wel, seizoen 1 is ook nog online. Waarschijnlijk morgen op de website.quote:
Ja en dat meisje kwam eigenlijk ook uit een ander landquote:
Je hebt 9 van de 10 vragen goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Doe de BZN-quiz!
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1192047/langid=43
Dank je!quote:
Je hebt 7 van de10 vragen goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Doe de BZN-quiz!
Komt er morgen wel op te staan waarschijnlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je!
Deze staat er nog niet op, maar val nu in die van Koos Alberts en die heb ik ook nog niet gezien!
Ja, denk het ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:20 schreef TheKC het volgende:
[..]
Komt er morgen wel op te staan waarschijnlijk.
Een vraag ging niet over BZNquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Doe de BZN-quiz!
Hoi Foekjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb niets te maken met het solo album van Jan
Ik ook 7quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je hebt 7 van de10 vragen goed
Wtf.. ik ken die hele band niet
quote:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder was vroeger fan. Ik denk dat het genetisch bepaald is.
OMG:quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
OMG:
Gefeliciteerd
Goed zo, je hebt alle vragen juist beantwoord van deze BZN Quiz!
Neequote:
Ieuw, jij bent een echte fan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
OMG:
Gefeliciteerd
Goed zo, je hebt alle vragen juist beantwoord van deze BZN Quiz!
Wacht even, je bent dus smoezen aan het bedenken waarom je NIET alle vragen goed had?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik de goede antwoorden zie zie ik dat als ik niet had getwijfeld er meer goed had gehad. Precies het verkeerde gekozen.
Nee ik was gewoon nieuwsgierig en toen viel het me op.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:43 schreef Operc het volgende:
[..]
Wacht even, je bent dus smoezen aan het bedenken waarom je NIET alle vragen goed had?
6/10 puur door te gokkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Doe de BZN-quiz!
Ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik was in verwarring gebracht door die fan die zei dat BZN in 2006 uit elkaar gegaan is. Maar hun afscheidsconcert was dus in 2007.
Dat had ik dus ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik was in verwarring gebracht door die fan die zei dat BZN in 2006 uit elkaar gegaan is. Maar hun afscheidsconcert was dus in 2007.
SMS Alberto dat hij er wat aan moet doen.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
SMS Alberto dat hij er wat aan moet doen.
Dit kan niet waar zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef megamandy het volgende:
whaha! Jan Keizer en Annie Schilder komen het morgen allemaal uitleggen bij Knevel en van den Brink
QFTquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Hebben die ook eens wat kijkersquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef megamandy het volgende:
whaha! Jan Keizer en Annie Schilder komen het morgen allemaal uitleggen bij Knevel en van den Brink
Uhuh, kwaliteitstelevisie hebben wij hier in Nederlandquote:
WTFquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhuh, kwaliteitstelevisie hebben wij hier in NederlandZe noemde het iets in de trant van het gesprek van de dag morgen haha. En toen lieten ze de aanvaring tussen de fans en Jan even zien, om dus daarna te zeggen dat Jan en Annie morgen op bezoek komen
Ja zonder ondertiteling is er geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind wel dat ze ook een van die fans aan tafel moeten zetten (met ondertiteling). Roef ofzo. Anders krijg je nooit discussie.
Dat hoopte ik eerst toen dat fragment kwamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind wel dat ze ook een van die fans aan tafel moeten zetten (met ondertiteling). Roef ofzo. Anders krijg je nooit discussie.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Morgen komen Jan Keizer en Annie Schilder uitleg geven bij Knevel en vd Brink.
OMGGGG dat wordt weer kijken met zn allenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
seriouslyquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Jan heeft al uitleg gegeven hoor! Kijk maar; http://www.nu.nl/achterkl(...)n-bzn-niet-meer.htmlquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef Urquhart het volgende:
Het was weer geweldig![]()
Vanavond uitleg van Jan & Annie idd
Gelijk heeft ie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:06 schreef Mula het volgende:
Mijn interpretatie; de solocarriere liep niet en nu hoeven we het geld maar met zijn 2tjes te delen ipv met zijn 6.
Ik vond dat wel een beetje een anti-climax. Hele tijd grote bek inderdaad over wat een aanfluiting het is en dat het zo erg is dat hij weer met Annie is gaan zingen en dat hij ze verraden heeft enzo, maar dan komt de confrontatie en schijt ze ineens in d'r broek. Aan de andere kant, veel hoef je van zo'n persoon ook niet te verwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef Stefan het volgende:
Geweldig. Grote bek maar als Jan er is: als het niet zo is moet je het zeggen, dat je met Annie bent vind ik ook niet erg, maar ik heb het gevoel, als het niet zo is moet je het ook eerlijk zeggen, maar, ja, ik, wij, ik, wij hebben het gevoel dat je de ex bzn'ers in de steek laat
Dat gevoel moet je laten varen, dat is het beste
Zitten rond het miljoen dus dat valt wel mee.quote:
Dat was episch... zow woest en dan zo bedeesd dat woeste uiten als de bron van je woestheid voor je neus staatquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:05 schreef Stefan het volgende:
Geweldig. Grote bek maar als Jan er is: als het niet zo is moet je het zeggen, dat je met Annie bent vind ik ook niet erg, maar ik heb het gevoel, als het niet zo is moet je het ook eerlijk zeggen, maar, ja, ik, wij, ik, wij hebben het gevoel dat je de ex bzn'ers in de steek laat
Dat gevoel moet je laten varen, dat is het beste
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:00 schreef hexje het volgende:
AMSTERDAM - Thomas Berge heeft zich begin dit jaar op laten nemen in een afkickkliniek. De 20-jarige zanger worstelde met een drank- en drugsprobleem en klopte aan bij verslavingsdeskundige Keith Bakker. Berges management bevestigt het nieuws.
Berge stapte in maart naar Bakker. "Het was een rotperiode waar we nu een streep onder zetten", doet Thomas dinsdagavond uit de doeken in RTL Boulevard.
"Ik heb maanden met een loodzwaar geheim rondgelopen en ik ben blij dat ik nu in alle eerlijkheid kan zeggen wat me overkomen is."
Verslaafd
Bakker benadrukt dat de blonde zanger niet verslaafd was. "Thomas is in een vroeg stadium naar me toegekomen en van verslaving was absoluut geen sprake. Als hij dit niet tijdig onder ogen had gezien, zouden de problemen zijn gekomen."
De verslavingsdeskundige, bekend van het programma Family Matters, is 'supertrots' op Thomas, omdat hij in zo'n vroeg stadium hulp zocht.
Risico's
Berge is volgens zijn management trots dat hij zijn verhaal kan doen. "De tijd was er gewoon rijp voor", licht een woordvoerder toe. De zanger wil zijn fans wijzen op de risico's van een verslaving. "Ik wil iedereen waarschuwen voor de gevaren van drank en drugs."
Bron: nu.nl
Door het lezen van dit verscheen er een grote glimlach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou ook aan de drank en drugs gaan als dat achter me aan liep.
Ja heb ik ook (niet die manier van kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef female81 het volgende:
Het zijn ook van die types waarbij je zonder enige voorkennis al het vermoeden zou hebben dat er bij de zwangerschap ooit iets fout gegaan is, al vóórdat ze uberhaupt hun mond hebben opengetrokken. Ik weet niet, een bepaalde manier van kijken of zo.
En toen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:04 schreef Sonja27 het volgende:
Edwin Evers belde Jan vanmorgen in de uitzending
quote:Keizer vindt het jammer dat sommige fans kritiek hebben op zijn samenwerking met Schilder. "Ik vind het wel zielig voor die mensen. Als je al honderd jaar achter BZN aanrijdt en het stopt opeens, kan ik me voorstellen dat je in een gat valt", zegt Keizer.
niet de eerste keer dat evers met mosterd na de maaltijd komtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:04 schreef Sonja27 het volgende:
Edwin Evers belde Jan vanmorgen in de uitzending
gisteren in rtl boulevard ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is die Jan Keizer een held, mooie reactie:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is die Jan Keizer een held, mooie reactie:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Whiiiii Thomas bij Boulevard.
Hij zei "draagde"
Herhaaldelijk nog wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Whiiiii Thomas bij Boulevard.
Hij zei "draagde"
Oh ik heb maar een klein stukje gezien.quote:
Neen, de strop zou voor mij een passender alternatief zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
zeg eerlijk, iedereen zou na deze ervaring toch grijpen naar de fles?
Dat gezicht van hem spreekt boekdelen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
zeg eerlijk, iedereen zou na deze ervaring toch grijpen naar de fles?
OMGquote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef Poppejans het volgende:
Ging de ene bij de andere op de nek om zo backstage over het hek te kunnen kijken na afloop concert, en hij kon dus daadwerkelijk LaduGaga zien.
Begint die ander daarna te janken omdat hij niks had kunnen zien
Uhuh heb ik ook gezien, legendary!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:18 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie nu pas dit topic
Heb me wer erg vermaakt maandagavond, WAT een eh.. apart slag volk die BZN fans hahaha
En Jose en die kerel die bij dat andere groepje dames hoorde, kunnen zo meedoen aan My name is... Roef&Marian! ze leken er echt sprekend op
Had voorstukje gezien van dat homo stel wat fan is van Lady Gaga, echt TE gay gewoon![]()
Ging de ene bij de andere op de nek om zo backstage over het hek te kunnen kijken na afloop concert, en hij kon dus daadwerkelijk LaduGaga zien.
Begint die ander daarna te janken omdat hij niks had kunnen zien
Je hebt 7 van de10 vragen goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Doe de BZN-quiz!
je hebt 9 van de 10 vragen goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Doe de BZN-quiz!
die jan keizer is nu al een paar keer zo droog uit de hoek gekomenquote:Op woensdag 1 september 2010 17:23 schreef DrDentz het volgende:
Jan Keizer: "Het is gespeeld!"
en later: "Het is gewoon een tekort aan hersencellen."
WTF hoe durft hij.
Janvquote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die jan keizer is nu al een paar keer zo droog uit de hoek gekomen
wist niet dat die zo'n humor had
Hij vindt zichzelf wel helemaal geweldig door zich zo te gedragen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die jan keizer is nu al een paar keer zo droog uit de hoek gekomen
wist niet dat die zo'n humor had
http://rocky242.hyves.nl/?ref=srquote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef MikeyMo het volgende:
Foekje is niet eens op Hyves te vinden
Herkenbaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef female81 het volgende:
Als je pech hebt blijft de rest van de week Anny & Jan's 'take me to Ibiza, to the sun, sun, sun' in je hoofd rondspoken.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:21 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
http://rocky242.hyves.nl/?ref=sr
quote:Hoi Jose,
Ik heb gisteren natuurlijk ook gekeken,en nu ken ik jou wat beter.Ik vond het erg goed dat jij gewoon bij je standpunt blijft,jij bent ook een echte fan en wat leuk dat je allemaal BZN spulletjes hebt,en is die BZN-tatoo ook echt, wel gaaf,ik heb ook een tatoo maar dan van een vlinder op mijn schouderblad.
Vanavond nog even kijken bij Knevel-en van de Brink en dan hebben we het weer gehad,maar goed gedaan hoor Jose en we wachten tot de nieuwe CD er is.
Groetjes Clara
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef female81 het volgende:
Net zo schandelig als die mensen zelf was trouwens dat liedje wat gedurende pakweg de halve uitzending te horen was.
Als je pech hebt blijft de rest van de week Anny & Jan's 'take me to Ibiza, to the sun, sun, sun' in je hoofd rondspoken.
(Ik heb de uitzending nog een keer bekeken, en het gevaar ligt na twee keer kijken zéér sterk op de loer.)
quote:
Een brief schrijven naar Gijsbert bijv.quote:Op maandag 6 september 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Misschien kan ik ondertussen wat gaan doen om de tijd te doden.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een brief schrijven naar Gijsbert bijv.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |