neequote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef teamlead het volgende:
kom gewoon hierheen: [TV SC #31] We gaan langzaam de nacht in
Ja jij zit telkens hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
Neegewoon naar de SC.. mijn F5 wat doe je?
Zag je in de leader.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Karina het volgende:
Welke artiesten komen er nog meer eigenlijk>
Auto-refresh in de nieuwe forumlayout.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Maraca het volgende:
Neegewoon naar de SC.. mijn F5 wat doe je?
Lady GaGa sowieso.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef Funkel het volgende:
Fuck duurt t echt maar zo kort... Welke artiesten komen er nog meer?
Kan je mij geen mede redactielid maken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Auto-refresh in de nieuwe forumlayout.
Sinds de zondagavond SC van KLB naar hier is getraptquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef Paul het volgende:
Wat lullen jullie nou? Sinds wanneer mogen er geen aparte tv topics meer
Dat is wel een goeie samenvatting.quote:
Nee, daar heb ik niks over te zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan je mij geen mede redactielid maken?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:23 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik niks over te zeggen.
Incl sperma?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Dit is I Love Dries maar dan in het echt.
Precies. Kan mij (voorlopig) moeilijk indenken dat het net zulke figuren zijn als deze. Misschien wel wat onguurder in hun voorkomen, maar niet dusdanig dat ze ruzie gaan zoeken om dat soort dingetjes.quote:
Ze zullen wel een paar boeren zoeken bij een optreden van Normaal. Echte fans zoals dit zijn er niet bij Normaal, zijn ze te nuchter voorquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Precies. Kan mij (voorlopig) moeilijk indenken dat het net zulke figuren zijn als deze. Misschien wel wat onguurder in hun voorkomen, maar niet dusdanig dat ze ruzie gaan zoeken om dat soort dingetjes.
Pek en verenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Pak de hooivorken en fakkels er maar bij.
Exact.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:27 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ze zullen wel een paar boeren zoeken bij een optreden van Normaal. Echte fans zoals dit zijn er niet bij Normaal, zijn ze te nuchter voor
Pardon? PARDON?!quote:
Eerder zo:quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:![]()
die kop van Jan Keizer ook "zitten huilen voor de tv? wtf
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |