Een streep eronder zetten. Ik weet genoeg, Thomas Witte Berge!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:00 schreef hexje het volgende:
"Het was een rotperiode waar we nu een streep onder zetten", doet Thomas dinsdagavond uit de doeken in RTL Boulevard.
Ontken je dat dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:03 schreef Feitosa het volgende:
Och, heeft de jongen een keer een lijntje speed gedaan en denkt ie gelijk dat ie daardoor junk word?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een streep eronder zetten. Ik weet genoeg, Thomas Witte Berge!
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:03 schreef Feitosa het volgende:
Och, heeft de jongen een keer een lijntje speed gedaan en denkt ie gelijk dat ie daardoor junk word?
sommige mensen zien dat als een goede start van de werk weekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een dramaqueen
hij heeft zeker 3 dagen achter elkaar 5 biertjes gedronken, wat een vreselijke ervaring
Ja z'n nieuwe single heet 'rehab'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:24 schreef fratsman het volgende:
Wat een zeikverhaal.Niks van wat ie gebruikt heeft. of hoeveelheden, maar alleen maar hoe "zwaar" ie het er wel niet mee had. Op het einde van het interview kondigt meneer tussen neus en lippen zijn nieuwe single aan, let maar op!
Hij neemt, net zoals Gerard Joling, met Andre Hazes en Herman Brood "De Fles" op.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja z'n nieuwe single heet 'rehab'
Dit lijkt mij het enige juiste antwoord op de vraag waarom hij hier mee naar buiten komt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef DeTolk het volgende:
Is dit niet gewoon een schreeuw om aandacht?
Hij heb wel meer dingen gedaan met Ome Albert. Vuige Homo!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij heeft een interview gedaan met Albert Verlinde.
Zal wel zo'n kampsnolletje zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef MaLo het volgende:
Hij woont trouwens ook al samen he, met zijn 18 jarige vriendinnetje, kapster Daisy
(ik was bij de kapper vanmorgen)
Inteeltquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Die griet is gewoon de vrouwelijke uitvoering van Thomas!
Dat stukje onder z'n fotoquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
linksonder mist nog een zinnetje:
Dinsdag:
Albert verlinde is langsgekomen.. [dan verder lezen in tweede kolom]
En toch verdient hij vrij aardig. Is relatief bekend in Nederland. Heeft zijn schaapjes op het droge.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat stukje onder z'n foto
Uberkneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |