Ik vond de stilte ook al bijzonder opvallend, maar iets zegt me dat ze net als Wiegel de strategie (zoveel mogelijk punten uit je eigen program verwerkelijken) belangrijker vinden dan principes of idealen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:24 schreef Argento het volgende:
Ik verbaasde me al over de oorverdovende stilte vanuit de VVD hoek. Juist oprechte liberalen zouden grote ideologische problemen moeten hebben met de PVV.
De linkse statements zijn voor de buhne. Hij zou ze verkwanselen om te regeren maar hoeft dat niet in een gedoogconstructie. Daarom moeten VVD en CDA dat sowieso niet accepteren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Die hele Wilders moet in een gesticht worden opgenomen. Hij is uit de VVD gestapt omdat "VVD veel te links is", nu is hij zelf de meest linkse partij aan de onderhandelingstafel. Alleen zijn uitspraken over minderheden zijn extreemrechts te noemen.
Dat is dan ook allemaal populistische onzin, PVV is niet links, ze zijn een one-issue partij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Die hele Wilders moet in een gesticht worden opgenomen. Hij is uit de VVD gestapt omdat "VVD veel te links is", nu is hij zelf de meest linkse partij aan de onderhandelingstafel. Alleen zijn uitspraken over minderheden zijn extreemrechts te noemen.
D'r valt over te discussieren of die personen beter bij de PVV passen. Daarnaast is het mij ook niet duidelijk of ze nu VVD stemmen. Kan best, maar het blijkt niet uit de links.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
VVD'er die beter bij PVV past nr. 1
Rechter wil verlamming als straf
http://forum.fok.nl/user/history/306966
Sarkozy wil genadeloze aanpak criminele allochtonen
Links moet niet stilzitten
VVD'er die beter bij PVV past nr.2
Maffia als politiek stelsel, beter dan islam stelsel.
Moslims, bevrijd uzelf en u kunt alles
En zo zijn er nog veel meer..
Die hebben beiden volgens mij aangegeven de laatste verkiezingen op de VVD gestemd te hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 06:08 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
D'r valt over te discussieren of die personen beter bij de PVV passen. Daarnaast is het mij ook niet duidelijk of ze nu VVD stemmen. Kan best, maar het blijkt niet uit de links.
Zolang Teeven bij de VVD zit passen ze prima bij de VVD.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
VVD'er die beter bij PVV past nr. 1
Rechter wil verlamming als straf
http://forum.fok.nl/user/history/306966
Sarkozy wil genadeloze aanpak criminele allochtonen
Links moet niet stilzitten
VVD'er die beter bij PVV past nr.2
Maffia als politiek stelsel, beter dan islam stelsel.
Moslims, bevrijd uzelf en u kunt alles
En zo zijn er nog veel meer..
Teeven is dan ook echt een reden om geen VVD te stemmen.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zolang Teeven bij de VVD zit passen ze prima bij de VVD.
Zolang principes of idealen niet in het gedrang komen zie ik het probleem niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vond de stilte ook al bijzonder opvallend, maar iets zegt me dat ze net als Wiegel de strategie (zoveel mogelijk punten uit je eigen program verwerkelijken) belangrijker vinden dan principes of idealen.
Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk doen; je moet prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Zolang principes of idealen niet in het gedrang komen zie ik het probleem niet.
Beschaafd en onbeschaafd zijn subjectief.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk doen; je moet prioriteiten stellen.
De prioriteiten van de VVD zijn een financieel solide beleid met een kleinere overheid en garant staan voor de bescherming van beschaafde mensen tegen onbeschaafde mensen. Op die twee hoofdpunten klikt het gewoon meer met CDA en PVV. Uiteraard zijn er verschillen; maar die zijn er logischerwijs met elke partij.
De VVD zou ook best met D66 kunnen, da's vaker gedaan. Het is een regentenpartij, maar op dit moment lagen de kaarten gewoon gunstiger voor een rechts kabinet. Al vind ik het zeer de vraag of -als het er komt- het ook lang blijft standhouden. Dat zou echter ook gelden voor de andere opties.
Ja ach moorden of niet moorden, dat is een kwestie van smaak niet waar?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:13 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Beschaafd en onbeschaafd zijn subjectief.
Dus daar trek je de grens, duidelijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ja ach moorden of niet moorden, dat is een kwestie van smaak niet waar?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:22 schreef zetalore het volgende:
Dit is echt een bullshit topic, feit is dat Geert Wilders een vvd'er is, daar kan de VVD makkelijk mee samenwerken, dat regeer akkoord komt er echt wel.
Ook Gijs de Vries tegen samenwerking met PVVquote:DEN HAAG - VVD'er Gijs de Vries heeft zich vrijdag geschaard bij de reeks van prominenten die waarschuwen tegen een kabinet met gedoogsteun van de PVV.
© ANP
In de Volkskrant schrijft hij: ''Natuurlijk zou het mooi zijn als de VVD voor het eerst sinds haar oprichting de minister-president zou mogen leveren.''
''Maar de prijs die de VVD daarvoor in politieke geloofwaardigheid zou betalen, is te hoog.'' Het Nederland 'van Wilders' is volgens De Vries niet het Nederland van de grondwet.
''Zeker anderhalf miljoen mensen hebben op de PVV gestemd. Maar acht miljoen andere Nederlanders deden dat niet. Als de politieke partijen die deze acht miljoen vertegenwoordigen er niet in slagen een kabinet te vormen zonder Wilders, is dat een zwaktebod'', aldus De Vries
Vrijheids van meningsuiting is alleen maar bedoelt voor PVV-achtigen, een menign hebben over de PVV anders dan "PVV-for-ever" is uit den boze.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
Ach gossie, omdat ze een andere mening hebben dan jij zijn het plots fossielen die beter hun bek kunnen houden? Maar alle PVV-sympathisanten likken Wiegel's kont schoon als hij weer eens roept dat de VVD gewoon moet regeren met de PVV.
quote:
.quote:De Vries was lid van het Europees Parlement en later voorzitter van de liberale fractie daar. Hij was ook twee keer lijsttrekker van de VVD bij de Europese Verkiezingen. De Vries was tevens staatssecretaris voor rampenbestrijding en Antilliaanse zaken in het tweede kabinet-Kok.
Na de functie van EU-coördinator terrorismebestrijding te hebben bekleed, werd hij in 2008 lid van de Algemene Rekenkamer
Dus alle VVD-ers waren toen links? Dat is wel een erg rare statement van je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lid van een paars kabinet....moet dan wel een linkse relnicht zijn.
Ze hebben geheuld met de aartsvijand (PvdA), dus erg fout. Type Voorhoeve, wat ook al overgelopen is naar D'66....dat zijn geen echte VVD-ers....echte VVD-ers verkwanselen het land niet door met de PvdA te regeren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:25 schreef Hassish het volgende:
[..]
Dus alle VVD-ers waren toen links? Dat is wel een erg rare statement van je.
Nee echte VVD-ers gaan in zee met de SGP. Maar goed ik moest lachen. Alsof er een type VVD-er bestaat. En daarbij is jouw politieke opvatting nogal simpel. Waar komt je haat vandaan met betrekking tot de PvdA? Ben je ooit geprikt door een roos?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze hebben geheuld met de aartsvijand (PvdA), dus erg fout. Type Voorhoeve, wat ook al overgelopen is naar D'66....dat zijn geen echte VVD-ers....echte VVD-ers verkwanselen het land niet door met de PvdA te regeren.
Gelukkig heb je gelachen....dát is het belangrijkste!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:32 schreef Hassish het volgende:
[..]
Nee echte VVD-ers gaan in zee met de SGP. Maar goed ik moest lachen. Alsof er een type VVD-er bestaat. En daarbij is jouw politieke opvatting nogal simpel. Waar komt je haat vandaan met betrekking tot de PvdA? Ben je ooit geprikt door een roos?
VVD-ers. Die leveren NL uit aan elke multicultinational die met een zak geld loopt te wapperen.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Er verdwijnt werkgelegenheid en NL is een belastingparadijs....de nadelen heb je goed opgesomd, maar wat waren de voordelen precies?
Ons fiscale beleid trekt vooral Amerikaanse en Engelse bedrijven aan. Amerikaanse artiesten als U2 en Rolling Stones en Engelse bedrijven als Shell, Unilever en Hoogovens. Voorheen zijn deze bedrijven Nederland ontvlucht vanwege het PVDA beleid.quote:Belastingparadijzen bezitten één of meer fiscale voordelen om bedrijven of vermogende particulieren aan te trekken, zodat ze zich in het land vestigen.
Aartsvijanden? Nu moet ik nog harder lachen. Binnen de Nederlandse politiek heb je geen luxe om aartsvijanden te bezitten. Maar goed in een simplistische kijk op de wereld van een front soldaat moet alles wel erg zwart wit zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig heb je gelachen....dát is het belangrijkste!![]()
Haat ken ik niet....echte PvdA-ers werken ook niet samen met de aartsvijand VVD...die verkwanselen Nederland aan multicultinationals.
Als ik bij de VVD zou zitten, zou ik PVDA wel degelijk als aardvijand beschouwen. Misschien dat ik de belangen van Nederland te serieus neem, dat kan ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:21 schreef Hassish het volgende:
[..]
Aartsvijanden? Nu moet ik nog harder lachen. Binnen de Nederlandse politiek heb je geen luxe om aartsvijanden te bezitten. Maar goed in een simplistische kijk op de wereld van een front soldaat moet alles wel erg zwart wit zijn.
Nu moet ik heel hard lachen, maar goed tegen blinde haat is weinig te doen. Maar jij zit vast bij de PVV, maar goed dat is een keuze. Ik vind een groep tot aartsvijand maken op basis van een politieke ideologie zo zonde van mijn tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Als ik bij de VVD zou zitten, zou ik PVDA wel degelijk als aardvijand beschouwen. Misschien dat ik de belangen van Nederland te serieus neem, dat kan ook.
Je vindt ook dat er met de PvdA niet te onderhandelen valt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Als ik bij de VVD zou zitten, zou ik PVDA wel degelijk als aardvijand beschouwen. Misschien dat ik de belangen van Nederland te serieus neem, dat kan ook.
Wat lach je toch veel, jongen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef Hassish het volgende:
[..]
Nu moet ik heel hard lachen, maar goed tegen blinde haat is weinig te doen. Maar jij zit vast bij de PVV, maar goed dat is een keuze. Ik vind een groep tot aartsvijand maken op basis van een politieke ideologie zo zonde van mijn tijd.
Ach je je moet de humor van onzin dat als zin word verkocht wel bevatten. Dus ik lach wat af op een dag.quote:
Dit is wel heel erg cru, want van de kamerleden die tijdens paars in de kamer zaten, zitten er nu nog een aantal in de kamer. Je geeft dus eigenlijk aan dat huidige VVD kamerleden, waaronder enkele die in aanmerking zouden komen voor een ministers-post, "geheuld" zouden hebben met de "vijand".quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:27 schreef Kingstown het volgende:
Ze hebben geheuld met de aartsvijand (PvdA), dus erg fout. Type Voorhoeve, wat ook al overgelopen is naar D'66....dat zijn geen echte VVD-ers....echte VVD-ers verkwanselen het land niet door met de PvdA te regeren.
jezus... ga jij eens terug naar school , mn het geschiedenislokaalquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:00 schreef Mr_Mojo het volgende:
een midden kabinet (zoals wij die de afgelopen 180 jaar hadden) zit er momenteel eigenlijk gewoon niet in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |