VVD-ers. Die leveren NL uit aan elke multicultinational die met een zak geld loopt te wapperen.quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Kingstown het volgende:
Er verdwijnt werkgelegenheid en NL is een belastingparadijs....de nadelen heb je goed opgesomd, maar wat waren de voordelen precies?
Ons fiscale beleid trekt vooral Amerikaanse en Engelse bedrijven aan. Amerikaanse artiesten als U2 en Rolling Stones en Engelse bedrijven als Shell, Unilever en Hoogovens. Voorheen zijn deze bedrijven Nederland ontvlucht vanwege het PVDA beleid.quote:Belastingparadijzen bezitten één of meer fiscale voordelen om bedrijven of vermogende particulieren aan te trekken, zodat ze zich in het land vestigen.
Aartsvijanden? Nu moet ik nog harder lachen. Binnen de Nederlandse politiek heb je geen luxe om aartsvijanden te bezitten. Maar goed in een simplistische kijk op de wereld van een front soldaat moet alles wel erg zwart wit zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig heb je gelachen....dát is het belangrijkste!![]()
Haat ken ik niet....echte PvdA-ers werken ook niet samen met de aartsvijand VVD...die verkwanselen Nederland aan multicultinationals.
Als ik bij de VVD zou zitten, zou ik PVDA wel degelijk als aardvijand beschouwen. Misschien dat ik de belangen van Nederland te serieus neem, dat kan ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:21 schreef Hassish het volgende:
[..]
Aartsvijanden? Nu moet ik nog harder lachen. Binnen de Nederlandse politiek heb je geen luxe om aartsvijanden te bezitten. Maar goed in een simplistische kijk op de wereld van een front soldaat moet alles wel erg zwart wit zijn.
Nu moet ik heel hard lachen, maar goed tegen blinde haat is weinig te doen. Maar jij zit vast bij de PVV, maar goed dat is een keuze. Ik vind een groep tot aartsvijand maken op basis van een politieke ideologie zo zonde van mijn tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Als ik bij de VVD zou zitten, zou ik PVDA wel degelijk als aardvijand beschouwen. Misschien dat ik de belangen van Nederland te serieus neem, dat kan ook.
Je vindt ook dat er met de PvdA niet te onderhandelen valt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Als ik bij de VVD zou zitten, zou ik PVDA wel degelijk als aardvijand beschouwen. Misschien dat ik de belangen van Nederland te serieus neem, dat kan ook.
Wat lach je toch veel, jongen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef Hassish het volgende:
[..]
Nu moet ik heel hard lachen, maar goed tegen blinde haat is weinig te doen. Maar jij zit vast bij de PVV, maar goed dat is een keuze. Ik vind een groep tot aartsvijand maken op basis van een politieke ideologie zo zonde van mijn tijd.
Ach je je moet de humor van onzin dat als zin word verkocht wel bevatten. Dus ik lach wat af op een dag.quote:
Dit is wel heel erg cru, want van de kamerleden die tijdens paars in de kamer zaten, zitten er nu nog een aantal in de kamer. Je geeft dus eigenlijk aan dat huidige VVD kamerleden, waaronder enkele die in aanmerking zouden komen voor een ministers-post, "geheuld" zouden hebben met de "vijand".quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:27 schreef Kingstown het volgende:
Ze hebben geheuld met de aartsvijand (PvdA), dus erg fout. Type Voorhoeve, wat ook al overgelopen is naar D'66....dat zijn geen echte VVD-ers....echte VVD-ers verkwanselen het land niet door met de PvdA te regeren.
jezus... ga jij eens terug naar school , mn het geschiedenislokaalquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:00 schreef Mr_Mojo het volgende:
een midden kabinet (zoals wij die de afgelopen 180 jaar hadden) zit er momenteel eigenlijk gewoon niet in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |