Ah, daar heb je de naieve wereldverbeteraar Herbert weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:04 schreef herbert64 het volgende:
[..]
LOL... Jij ben een optimist zeg.... Gokje dat ze de helft niet halen? Het CDA gaat de bemoeiinis van de PVV niet pikken en stapt binnen 2 jaar uit het kabinet.
Nee, tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:31 schreef herbert64 het volgende:
De persoonlijke mening van Verhagen doet er erg weinig toe.
Nauwelijks. Er is geen enkel verschil tussen links of rechts wat betreft het aanpraten van angst. Even terzijde dat links en rechts geen enkele betekenis heeft.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mensen bang maken om ze iets te laten doen is meer een tactiek van 'rechts'.
Laatste bangmakerij die ik vernam was van links, Tjeent Willink die wel durft te pontificeren dat het land onbestuurbaar wordt omdat er zogenaamd geen 1ste kamer meerderheid is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef waht het volgende:
[..]
Nauwelijks. Er is geen enkel verschil tussen links of rechts wat betreft het aanpraten van angst. Even terzijde dat links en rechts geen enkele betekenis heeft.
Puike reactie man! Generalisaties, schelden en tot slot een beetje racisme. Ga zo door!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Linkerrijtje het volgende:
Linkse partijen zijn goed in een aantal zaken: veel roepen, niets zeggen en vooral niets doen. En als het fout gaat of dreigt te gaan staan ze vooraan met hun opgestoken, beschuldigend vingertje. Wat een arrogant volk, dat linkse gebeuren. Als ze denken het niet meer te weten, trekken ze stekker eruit. Denken hebben ze overigens nog nooit gekund. Tokkies zijn het, allemaal bruine tokkies.
Dat dus. Om een oud-Hollandsch spreekwoord te gebruiken: De Kiezer moet maar op de blaren zitten. Laat ze maar aan den lijve ondervinden wat het betekent als je halve leven wordt wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:58 schreef JellieVrolijk het volgende:
Ik denk dat links niks moet doen, laat dit maar gebeuren.
Alleen zo jammer voor die kiezers die het wél goed hadden ingeschat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat dus. Om een oud-Hollandsch spreekwoord te gebruiken: De Kiezer moet maar op de blaren zitten. Laat ze maar aan den lijve ondervinden wat het betekent als je halve leven wordt wegbezuinigd.
Ander spreekwoord: De goeden moeten helaas onder de kwaden lijden. Zie het maar als een investering in de democratie. laat Wilders zo hard onderuit gaan, dat er de eerste decennia geen dergelijke partij meer kan opkomen. Deze (in)formatie en Kabinetsperiode moeten verplichte lesstof worden in de geschiedenis- en maatschappijleerlessen van de komende jaren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen zo jammer voor die kiezers die het wél goed hadden ingeschat.
En als bonus misschien nog een fikse zeteldaling voor het CDA en/of de VVD!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
. laat Wilders zo hard onderuit gaan, dat er de eerste decennia geen dergelijke partij meer kan opkomen.
Een land krijgt het kabinet dat het verdient.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat dus. Om een oud-Hollandsch spreekwoord te gebruiken: De Kiezer moet maar op de blaren zitten. Laat ze maar aan den lijve ondervinden wat het betekent als je halve leven wordt wegbezuinigd.
De zure PVV reacties komen nog, als ze zich realiseren dat Wilders geen enkel anti moslim standpunt kan binnen halen de komende kabinetsperiode.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik proef aardig wat zuur in de reacties hierboven
We zullen zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, daar heb je de naieve wereldverbeteraar Herbert weer.
Van het CDA weet ik het niet zeker maar Mark Rutte heeft tijdens de verkiezingen wel angst proberen aan te praten wat betreft de overheidsfinanciën (dat deze bij andere partijen niet in goede handen zou zijn). Dat valt wel in het niets bij de doemverhalen die Wilders ten aanzien van de Islam heeft verkondigd of de anti-kapitalisme retoriek van de SP.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:11 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Laatste bangmakerij die ik vernam was van links, Tjeent Willink die wel durft te pontificeren dat het land onbestuurbaar wordt omdat er zogenaamd geen 1ste kamer meerderheid is.
En alhoewel het bankmaken mechanisme aan beide zijden hetzelfde werkt, is het volgens mij voornamelijk links dat vooral verkoopt hoe slecht alles wel niet zal gaan worden als hun niet regeren. Ik heb VVD noch CDA met hel en verdoemenis horen dreigen als er niet op hun gestemd werd. PVV heb ik geen idee van, die roepen sowieso teveel onzin om bij te houden.
Wilders heeft bijna niks anders gedaan dan beschrijven hoe NL in een hel verandert als links aan de macht is/komt. Zeker tijdens de overleggen over PaarsPlus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:11 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Laatste bangmakerij die ik vernam was van links, Tjeent Willink die wel durft te pontificeren dat het land onbestuurbaar wordt omdat er zogenaamd geen 1ste kamer meerderheid is.
En alhoewel het bankmaken mechanisme aan beide zijden hetzelfde werkt, is het volgens mij voornamelijk links dat vooral verkoopt hoe slecht alles wel niet zal gaan worden als hun niet regeren. Ik heb VVD noch CDA met hel en verdoemenis horen dreigen als er niet op hun gestemd werd. PVV heb ik geen idee van, die roepen sowieso teveel onzin om bij te houden.
Ja, maar over hem had ik het dus al expres niet. Bangmaken is welbeschouwd meer dan de helft van z'n repertoire wellicht? Niet serieus te nemen. Boeiender is wanneer politici die we wel serieus nemen daar mee komen. Dan valt het zeg maar ook meer op. Roepen doet Wilders immers altijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wilders heeft bijna niks anders gedaan dan beschrijven hoe NL in een hel verandert als links aan de macht is/komt. Zeker tijdens de overleggen over PaarsPlus.
Jij blijkbaar wel. Het roepen van 'racisten racisten racisten racisten!' is in de hoogste versnelling gegaan de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef herbert64 het volgende:
[..]
We zullen zienZie je de bui al hangen?
Op zich is er niets mis met subsidies.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:10 schreef eriksd het volgende:
Wat een feest. De totale paniek bij de subsidieslurpers slaat toe!
Ik gebruik maar eens een FNV slogan: power to werkend Nederland.
Wees eens niet zo ijdel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef MaGNeT het volgende:
Niet alles is zwart-wit... Zoek de nuances...
Eriksd kennende is hij prima in staat om zelf te reageren ipv dat jij de chaperone uithangt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wees eens niet zo ijdel.
Als iemand opmerkt dat grofweg het subsidie circus minder mag, zegt dat helemaal niks over welke subsidie nuttig/niet nuttig is, weg moet of niet weg moet.
Maar als jij nou net doet alsof ide poster bedoeld dat ze allemaal weg moeten, tot de laatste cent, kun je je moraliserende vingertje weer van stal halen: "Tut tut tut, er zitten ook heus nuttige vormen tussen!".
Eerst iemand woorden in de mond leggen en dan daarop reageren. Wat een verrijking van de discussie zijn dat soort mensen toch altijd.
Intellectueel armoedig en open deuren intrappen.
Ik vind mannetjes zoals jij nogal ergerlijk. Goedkoop. Wijs eens aan waar die poster zegt dat alle subsidies weg moeten? Dat kan je niet hé?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eriksd kennende is hij prima in staat om zelf te reageren ipv dat jij de chaperone uithangt.
Oke, wat zijn dan nuttige subsidies en wat zijn niet-nuttige subsidies?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:49 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik vind mannetjes zoals jij nogal ergerlijk. Goedkoop. Wijs eens aan waar die poster zegt dat alle subsidies weg moeten? Dat kan je niet hé?
Dat maak jij ervan hé?
En ik nodig Eriksd uit om mijn reactie 1 op 1 over te nemen. Want met dat soort zielige trucjes voorkom je natuurlijk alleen dat inhoudelijk weerwoord moet geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |