Als je gewoon even tegen mij zegt in welk restaurant je werkt kan ik je in de OP zetten, of je doet het zelf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
woot woot wooot, ik heb wat gemist!
En waarom mag ik nou niet in de OP is dat zo lastig!?
Doe je toch iets niet goedquote:
Belooft veel goeds! Tot die tijd eet ik nog wel ff 3 a 4x per week een kapsalon bij de lokale Turk.quote:
Eigenlijk niet hequote:
Arnhem Rijnstraat!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:52 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Als je gewoon even tegen mij zegt in welk restaurant je werkt kan ik je in de OP zetten, of je doet het zelf.
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Het volgende topic sta je erbijquote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Arnhem Rijnstraat!![]()
Zet jij me er in?
Bij ons is dat helemaal een feest:quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Trouwens, wil iemand me uitleggen hoe ik die happymeal + bigmac menu voor 7.50 aansla?
en kan dat ook met milkshakes?
quote:McDonald’s stopt beeldschermreclame in restaurants
Woensdag 01 September 2010 at 11:49 pm
McDonald's Nederland stopt per oktober met reclame voor derden via beeldschermen. Het hoofdkantoor in de VS heeft de Nederlandse dochter op de vingers getikt, de internationale visie is dat in de restaurants er niet mag worden geadverteerd door externen. Ook biedt het medium te weinig toegevoegde waarde voor het concern zelf.
YES! Optyfen met die kut reclames in de zaak, zit je rustig te werken hoor je opeens een opgewonden dolfijn door de lobby schreeuwen omdat het dolfinarium weer aandacht nodig heeft..quote:
Wij kunnen er niks aan doen dat je constant lobby staatquote:Op donderdag 2 september 2010 10:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
YES! Optyfen met die kut reclames in de zaak, zit je rustig te werken hoor je opeens een opgewonden dolfijn door de lobby schreeuwen omdat het dolfinarium weer aandacht nodig heeft..
Sta zowat nooit lobbyquote:Op donderdag 2 september 2010 11:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wij kunnen er niks aan doen dat je constant lobby staat
Wij hebben ze niet eens gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 13:56 schreef Battlefan het volgende:
Die schermen gingen bij ons uberhaupt al wegTe veel gedoe er mee gehad, en nu nog steeds
Ohja? Bij ons is dat beveiligd. Alleen dat Librium.tv kan daarop uitzendenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Wij hebben ze niet eens gehadHebben in de bovenlobby wel 3 schermen hangen maar die tonen gewoon TMF
(en tijdens het WK keek de crew daar de wedstrijden
)
Zo had ik hem ook maar gedaan, maar dat was in een grote bestelling, dus ik kon het niet echt meer aan de prijs zien. Maar dan doe ik het in het vervolg gewoon zo. Of ik vraag het eerst even na..quote:Op donderdag 2 september 2010 03:28 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons Big Mac menu + HM knop aanslaan, en het drinken van dat menu, en dan de HM op de normale manier aanslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door gewoonfaye op 04-09-2010 18:19:08 ]Anonimity is a bliss
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Net de McTeam -of wat het dan ook is- binnen gekregen.
DE NIEUWE BROOOODJES ZIJN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze worden![]()
7,75 euro per uur denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:17 schreef Windigo het volgende:
Hoi
Ik heb gesolliciteerd als fulltime crewmedewerker voor Amersfoort Noord, wat verdien je daar gemiddeld mee? (Ik ben 23).
WORD JIJ MIJN COLLEGAquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:17 schreef Windigo het volgende:
Hoi
Ik heb gesolliciteerd als fulltime crewmedewerker voor Amersfoort Noord, wat verdien je daar gemiddeld mee? (Ik ben 23).
Dat dus... volgens mijquote:
Misschien welquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
WORD JIJ MIJN COLLEGA
[..]
Dat dus... volgens mij
Maar ik neem aan dat je de intentie hebt om door te groeien? Presteer en geef aan dat je interesse hebt om door te groeien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien welDa's dan 1240 euro bruto per maand? Da's ook weinig
Bij Amersfoort noord ouder dan gemiddeld? Nee..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je de intentie hebt om door te groeien? Presteer en geef aan dat je interesse hebt om door te groeien.
Je bent wat ouder dan gemiddeld denk ik, dus daarom maak je echt wel kans op een hogere functie
Bij ons is de gemiddelde leeftijd qua werknemers denk ik 19/20.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij Amersfoort noord ouder dan gemiddeld? Nee..er zijn echt veel eind 20'ers en ouder..
Promotie maak je zo hier, als je het wilt kun je het al snel aangegeven en dan begin je het traject.. eind vorig jaar is iemand begonnen met Crew Trainer te worden en is maand of 3 terug manager geworden, dus doorgroeien kan altijd als je dat wiltquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij ons is de gemiddelde leeftijd qua werknemers denk ik 19/20.
naja als Windigo goed zn best doet, kan hij wel promotie maken denk ik. Maar dat ligt ook hoe het management in elkaar zit natuurlijk
Dan lijkt mij dat een uitstekende keuze voor Windigo, Zorgen dat je zo snel mogelijk alles onder controle hebt. Zorgen dat je tegen stress kan. En doorgroeien met die hap!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Promotie maak je zo hier, als je het wilt kun je het al snel aangegeven en dan begin je het traject.. eind vorig jaar is iemand begonnen met Crew Trainer te worden en is maand of 3 terug manager geworden, dus doorgroeien kan altijd als je dat wilt
Mocht je manager worden bij A'foort Noord.. ik luister niet
Grappenmakerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Enne Windigo, je weet dat je dan niet meer bij de BurgerKing mag eten he?
Ik heb vandaag bij KFC gegeten.. word ik nu ook ontslagen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Even overleggen, 1 moment.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij KFC gegeten.. word ik nu ook ontslagen?
......quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Yannick ik heb zojuist contact gehad met het hoofdkantoor, morgen mag je je kleding inleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, die dude kan ons nu wel een lekker etentje aanbieden..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:07 schreef Yannick567 het volgende:
Marko, wanneer neem je ons mee uit eten?
In Enschede hebben ze een burgerkingquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Inderdaad, die dude kan ons nu wel een lekker etentje aanbieden..
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Yannick567 het volgende:
Burger King
Willen jullie ontslagen worden ofzo![]()
Ik ben een zij, geen hijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat een uitstekende keuze voor Windigo, Zorgen dat je zo snel mogelijk alles onder controle hebt. Zorgen dat je tegen stress kan. En doorgroeien met die hap!![]()
Ik ben heel aardig hoor!quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:39 schreef Battlefan het volgende:
Je zou maar collega worden van StudiotjeIk zou spontaan ergens anders gaan werken
Jij en aardig?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij en aardig?
'ALS JIJ MANAGER WORDT GA IK NIET NAAR JE LUISTEREN'
'IK LUISTER NAAR NIEMAND'
Faalhaas
Oh enne.. Windigo. Die opmerking van niet meer bij BK mogen eten was maar een grapje hoor![]()
Ik luister ook naar niemandquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij en aardig?
'ALS JIJ MANAGER WORDT GA IK NIET NAAR JE LUISTEREN'
'IK LUISTER NAAR NIEMAND'
Faalhaas
Oh enne.. Windigo. Die opmerking van niet meer bij BK mogen eten was maar een grapje hoor![]()
Die 3 maandenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:41 schreef Battlefan het volgende:
Ik zat bij hem in de klas, ik kan het wetenEn ik ben heel lief
In 3 maanden kan je anders heel goed observeren hoe een persoon is. Arme Matthijs dat ie bij jou in de klas zatquote:
Trauma's!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
In 3 maanden kan je anders heel goed observeren hoe een persoon is. Arme Matthijs dat ie bij jou in de klas zat![]()
Maar we gaan wel erg offtopic hier eh
Wij hebben daar nooit 'last' van, alleen overdag wat meer buitenlandse mensen die met het hele gezin komen eten enzo. Voor de rest geen overlast ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Trauma's!
Suikerfeest was opvallen rustig dit jaar, beveiliging had niet veel te doen, dat was vorig jaar wel anders
[ Bericht 12% gewijzigd door Yannick567 op 12-09-2010 11:54:23 ]
quote:Op zondag 12 september 2010 02:02 schreef Yannick567 het volgende:
Vanavond rond 22:45 trof ik een 'cadeautje' aan op de counter bij kassa 9..
Plaatjes linken vanaf TwitPic werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hier is de foto:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat roept allemaal vragen opMaareh, kroketje iemand?
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister om 23:55, een bestelling van 200 euro![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
watquote:
Goed om te weten, kom ik ook een keer een leuke bestelling doen om 23:55quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat
Ik wil gewoon om 00:15 klaar zijn met sluit![]()
Ik om 00:30, redden we nooitquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat
Ik wil gewoon om 00:15 klaar zijn met sluit![]()
Gelukkig woon je niet in de buurtquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Goed om te weten, kom ik ook een keer een leuke bestelling doen om 23:55
Omdat jullie dan weer wat te zeuren hebbenquote:Op zondag 19 september 2010 15:28 schreef Krimpen het volgende:
Wie weet waarom de plastic Chocomel flesjes vervangen worden voor blikjes, terwijl de Fristi voorlopig wel in plastic flesjes blijft zitten???
uhuh die oude verpakkingen - 12 stks - waren makkelijker in te ruimen met MLS!quote:Op zondag 19 september 2010 15:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat jullie dan weer wat te zeuren hebben
eco-friendly feeling gevenquote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Vast te googlen, maar waarom worden alle McDonalds nu groenachtig?
Nieuwe huisstijl ofzo?
Toen ik twee jaar terug nog bij de mac werkte hadden we een bestelling van 370 euro om 22.00 uur. Sta je dan met een paar man en een manager. 30 porties kipnuggets + 30 grote menu's (allemaal tasty) + frietsaus enz. Was leuke avond en zeer goed voor je productiviteit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mensen die hun visite op feestjes op McDonalds trakterenquote:Op zondag 19 september 2010 17:06 schreef themole het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar terug nog bij de mac werkte hadden we een bestelling van 370 euro om 22.00 uur. Sta je dan met een paar man en een manager. 30 porties kipnuggets + 30 grote menu's (allemaal tasty) + frietsaus enz. Was leuke avond en zeer goed voor je productiviteit.
Zoiets maakte ik ook mee. Van die jonge gasten die een feestje hadden, kwamen 40 porties bitterballen halenquote:Op zondag 19 september 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen die hun visite op feestjes op McDonalds trakteren
Vervolgpost: Deze week 2 uur trainingquote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef sbk het volgende:
Kut..
Ik had van gister via internet gesolliciteerd voor 'crewlid' en ik kreeg vandaag een telefoontje om een afspraak te maken voor een gesprek. Echter, ik heb m'n rooster nog eens goed bekeken en het blijkt dus dat ik niet kan, ik heb op dat tijdstip college (vak van vorig jaar) Ik ga morgen vroeg dus bellen en vragen of het gesprek een paar uur kan worden opgeschoven.
Mijn vraag is of ik uberhaupt nog kans maak op die baan met zo'n slechte eerste indruk
Lekker friet bakken!quote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef sbk het volgende:
[..]
Vervolgpost: Deze week 2 uur training![]()
Omdat de leverancier de plastic versie tijdelijk niet meer kan leveren. En daarom word het tijdelijk vervangen door de standaard blikjes chocomelk.quote:Op zondag 19 september 2010 15:28 schreef Krimpen het volgende:
Wie weet waarom de plastic Chocomel flesjes vervangen worden voor blikjes, terwijl de Fristi voorlopig wel in plastic flesjes blijft zitten???
Ok, duidelijk!quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat de leverancier de plastic versie tijdelijk niet meer kan leveren. En daarom word het tijdelijk vervangen door de standaard blikjes chocomelk.
McDonalds is de enigste organisatie die chocomelk (en fristi) verkoopt in flesjes. Met de gedachte erachter dat de kinderen zich niet kunnen ophalen aan het blik![]()
![]()
Zal ook wel met de Exclusiviteit te maken hebben, dat de fabrikant de flesjes die voor McDonalds bestemd zijn niet aan andere klanten kan leveren (of dat je een tussenhandel krijgt omdat McDonalds een lagere inkoopprijs zal hebben dan andere bedrijven.)quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat de leverancier de plastic versie tijdelijk niet meer kan leveren. En daarom word het tijdelijk vervangen door de standaard blikjes chocomelk.
McDonalds is de enigste organisatie die chocomelk (en fristi) verkoopt in flesjes. Met de gedachte erachter dat de kinderen zich niet kunnen ophalen aan het blik![]()
![]()
Chocomel flesjes (grote versie) kun je ook gewoon bij de AH to Go kopen en tankstationsquote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Oke dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Chocomel flesjes (grote versie) kun je ook gewoon bij de AH to Go kopen en tankstations
Ben je serieusquote:Op dinsdag 21 september 2010 04:12 schreef Geestdodend het volgende:
Mijn vrienden en ik zijn volgende week vrijdag 1 jaar samen en ik denk dat ik maar eens een restaurant met haar aan ga doen.
Nu ben ik 10 jaar geleden voor het laatste bij McDonald's geweest en nu vraag ik me af of iemand nog wat tips heeft qua burgers, menu etc.? Wat is vol van smaak en goed eetbaar (niet te weinig ook)?
Nee, ik heb geen vriendin en zou nooit vrijwillig naar McDonald's gaan, maar dat wokken is wel een goed idee. Iig dit jaar maar weer eens een keer doen met wat vrienden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 04:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Ga ergens anders heen man. Ga wokken ofzo. ipv mcdonalds.
Ik las idd vriendin, sorry het is vroeg.quote:Op dinsdag 21 september 2010 04:18 schreef Geestdodend het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vriendin en zou nooit vrijwillig naar McDonald's gaan, maar dat wokken is wel een goed idee. Iig dit jaar maar weer eens een keer doen met wat vrienden.
Als ik het me goed herinner stond alleen de barbecuesaus me wel aan bij McDonald's..
Lol, ik typte ook vrienden, maar bedoelde 'vriendin'.quote:Op dinsdag 21 september 2010 04:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik las idd vriendin, sorry het is vroeg.![]()
Voor de rest -> McDonald's #26; Waar de Golden Arches centraal staan
quote:Op dinsdag 21 september 2010 04:12 schreef Geestdodend het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn volgende week vrijdag 1 jaar samen en ik denk dat ik maar eens een restaurant met haar aan ga doen.
idd. eerst heeft tie het over zn vriendin, dan niet meer en dan wel weer?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:15 schreef Studiotje het volgende:
Snap d'r geen bal van wat hier boven staat..
Hoelang duurde het voordat alle 100 klaar waren?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef Yannick567 het volgende:
Vanavond om 19:00 kwamen er 5 studenten die een aardige slok op hadden wat hamburgers bestellen. Er was een beurs hiernaast bij onze McD, en ze hadden honger.
http://twitpic.com/2qnize
http://twitpic.com/2qnizb
Tot die tijd geen nieuwe acties meer?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In november.. duurt nog even dus..
Chicken Saté komt begin volgende maand (dacht ik)quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Tot die tijd geen nieuwe acties meer?
Dat staat tot niets met ons record. Wij waren ooit 2 over 12 klaarquote:Op zondag 26 september 2010 09:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nieuw record vrijdag met sluit...3 minuten over 12 klaar![]()
Opschepster!quote:Op zondag 26 september 2010 12:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat staat tot niets met ons record. Wij waren ooit 2 over 12 klaar
Opschepster, heb je het over jezelf?quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Opschepster, heb je het over jezelf?
Ga jij is lekker uithuilen over je verlengde openingstijden ofzo..
Ik heb waarschijnlijk het record met te laat opengaan, 2 keer pas om 14.00 uur terwijl we om 9 uur open moeten...1 keer door een technisch probleem (afzuiging) en 1 keer omdat de schoonmakers niet op waren komen dagen en wij dus zelf nog alles schoon moesten makenquote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef Battlefan het volgende:
Wij zijn meer van de veel te laat klaar recordsDat is tot nu toe kwart over 3, en dan gingen we om 1 uur dicht
Dat laatste is wel slechtquote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk het record met te laat opengaan, 2 keer pas om 14.00 uur terwijl we om 9 uur open moeten...1 keer door een technisch probleem (afzuiging) en 1 keer omdat de schoonmakers niet op waren komen dagen en wij dus zelf nog alles schoon moesten maken
Die schoonmakers hadden toen onenigheid met hun werkgever dacht ik. We hadden ook vet mazzel dat er nog 1 schoonmaker van het andere restaurant bereid was om een paar dingetjes bij ons te doen (olie filteren en grills schoonmaken, niemand wist hoe dat moestquote:Op maandag 27 september 2010 01:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel slecht
Als dat hier zou gebeuren en mijn RM zou dat horen zou hij die schoonmakers persoonlijk uit bed bellen om ze vervolgens nog even te laten schoonmakenNiet dat dat bij ons gebeurt, want onze schoonmakers komen binnen als wij nog aanwezig zijn
Zeker wij ook nog steeds, 2 uur schoonmaken na de sluitquote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef Yannick567 het volgende:
Volgens mij is het hebben van schoonmakers een luxe opzich. Ik heb tijdens mijn cursus gehoord dat er cursisten waren die in restaurants werkten zonder schoonmakers, die moesten alles zelf doen
Lekker voor julliequote:Op maandag 27 september 2010 13:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker wij ook nog steeds, 2 uur schoonmaken na de sluit
quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Een zakje met 7 gram nootjes die je apart bij het sundea ijs meegeeft.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef mstyle het volgende:
Hoezo, nootjes per portie? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Belletje naar hoofdkantoor, belletje naar de franchise, belletje naar de politie.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou nou, gaan we gierig doen?
Trouwens, wat moet ik doen als ik gewoon word beledigd door mijn manager?
En dan niet 1 keer, maar meerdere malen.![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 04:06 schreef Battlefan het volgende:Gister kwam er iemand langs, volgens de verhalen, die door kwam geven dat ze vandaag (donderdag) in de avond rush met 600 man komen eten
Ik hoop dat het een grap is, want er kunnen er met goed proppen maximaal 300 zitten
Lijkt me best een hel als je naast de normale avondrush nog eens 600 man binnen ziet lopenquote:Op donderdag 30 september 2010 04:06 schreef Battlefan het volgende:Gister kwam er iemand langs, volgens de verhalen, die door kwam geven dat ze vandaag (donderdag) in de avond rush met 600 man komen eten
Ik hoop dat het een grap is, want er kunnen er met goed proppen maximaal 300 zitten
Wij hadden er 20 tijdens de rushquote:Op donderdag 30 september 2010 19:57 schreef Battlefan het volgende:
Geheel volgens verwachting kwamen er geen 600 mensen, maar het waren er wel ruim 300
Nee, maar die waren er ook nog, en ook Liverpool fans trouwens. Maar die groep die kwamen waren jongeren van het filmfestival ofzo, waren er vorig jaar ookquote:Op donderdag 30 september 2010 21:16 schreef bierjoost het volgende:
Wat voor lui waren het dan? Utrecht fans?
Yep, maar onze 'SchoonmaakTurken' beginnen dan ook pas om 23:00quote:
Zelf niet meegemaakt, maar wel verhalen gehoord van het andere restaurant van onze franchise die hetzelfde hadden. Weet alleen niet of dat toen voor de schoonmakers was of eigen personeel, maar dat was toen een nieuwe manager die ook totaal niet wist wat hij ermee moestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef Krimpen het volgende:
Gisteravond stond om 23:15 de arbeidsinspectie ineens voor de drivedeur. Is wel heel vreemd zeg, drie mannen die met hun pasje staan te zwaaien en zeggen dat ze naar binnen moeten.
Heel gedoe bij die deur, manager erbij laten roepen door een collega. Samen met een andere collega bij de deur blijven staan, want "de deur mocht niet op slot" - achteraf hadden we ze natuurlijk door het driveraam moeten aanspreken...
Uiteindelijk is de supervisor van onze franchise gebeld, en zijn er twee binnen gelaten.
De controle was niet voor ons eigen personeel, maar voor de schoonmakers. En, na wat gedoe, was alles in orde.
Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?
PS. Heerlijk, als het pin apparaat het niet doet op raam 1
Onze 'SchoonmaakAfghanen' beginnen ook om 23:00 doordeweeks en een half uurtje later in het weekend en zijn geloof ik zo rond 03:00 klaar, elke dag, 7 dagen in de week, dezelfde twee schoonmakers. Nou laat die arbeidsinspectie bij ons maar langskomen. Het is nog dat ik heb ingegrepen, anders ging er nog veel meer dingen mis: Pauzes pas na 6 uur voor iedereen (ook < 18 jaar), onbetaalde breaks van 5 minuten, mensen van 16 die sluit draaien enz. Maarja, als een manager het even niet weet over arbeidsregels komt hij ook meestal naar mij toequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:15 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Yep, maar onze 'SchoonmaakTurken' beginnen dan ook pas om 23:00
Bij ons gaat op zondag-donderdag de lobby om 23:00 dicht, drive draaien we dan tot 00:00
En op de vrij- en zaterdag sluit de lobby om 00:00 en dan gaat de drive tot 02:00. Dus op deze dagen beginnen de schoonmakers om 00:00 met het schoonmaken van de lobby!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:15 schreef Studiotje het volgende:
Jeej! Sterrenslag! Volgens mij gaan 4 niet geordende tsjappies van hier er ook naartoeDus dat word niks..
wtfquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Tsja
Maar ja! Vandaag eerste keer meegemaakt met andere tijden, ze doen het trouwens in fases, deze maand gaan ze de restaurant open houden tot 0:00, als dit rendabel is gaat die daarna naar 01:00, blijkt dit ook rendabel te zijn dan gaan ze het ook nog proberen tot 02:00Stelletje gekken..
Bij mijn restaurant willen ze in de week voor de kerst 24 uur p/d open zijn (proberen in ieder geval, glazen huis staat dan recht voor de deur en die gaan ook 24 uur per dag doorquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
wtf
En als dat rendabel is gaan ze USA praktijken proberen? restaurant 24 uur open?![]()
Mag vast niet, denk ik zo
En.. heb je al vrijgevraagd?quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij mijn restaurant willen ze in de week voor de kerst 24 uur p/d open zijn (proberen in ieder geval, glazen huis staat dan recht voor de deur en die gaan ook 24 uur per dag door)
De eerste jaren was het bij ons een stukje verderop, en wij hadden toen zelf 24/7 open kunnen blijven, dus als het voor de deur is kan het al helemaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij mijn restaurant willen ze in de week voor de kerst 24 uur p/d open zijn (proberen in ieder geval, glazen huis staat dan recht voor de deur en die gaan ook 24 uur per dag door)
Hoop tegen die tijd ergens anders te werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |