Dat laatste is wel slechtquote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk het record met te laat opengaan, 2 keer pas om 14.00 uur terwijl we om 9 uur open moeten...1 keer door een technisch probleem (afzuiging) en 1 keer omdat de schoonmakers niet op waren komen dagen en wij dus zelf nog alles schoon moesten maken
Die schoonmakers hadden toen onenigheid met hun werkgever dacht ik. We hadden ook vet mazzel dat er nog 1 schoonmaker van het andere restaurant bereid was om een paar dingetjes bij ons te doen (olie filteren en grills schoonmaken, niemand wist hoe dat moestquote:Op maandag 27 september 2010 01:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat laatste is wel slecht
Als dat hier zou gebeuren en mijn RM zou dat horen zou hij die schoonmakers persoonlijk uit bed bellen om ze vervolgens nog even te laten schoonmakenNiet dat dat bij ons gebeurt, want onze schoonmakers komen binnen als wij nog aanwezig zijn
Zeker wij ook nog steeds, 2 uur schoonmaken na de sluitquote:Op maandag 27 september 2010 13:06 schreef Yannick567 het volgende:
Volgens mij is het hebben van schoonmakers een luxe opzich. Ik heb tijdens mijn cursus gehoord dat er cursisten waren die in restaurants werkten zonder schoonmakers, die moesten alles zelf doen
Lekker voor julliequote:Op maandag 27 september 2010 13:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker wij ook nog steeds, 2 uur schoonmaken na de sluit
quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat de leverancier de plastic versie tijdelijk niet meer kan leveren. En daarom word het tijdelijk vervangen door de standaard blikjes chocomelk.
McDonalds is de enigste organisatie die chocomelk (en fristi) verkoopt in flesjes. Met de gedachte erachter dat de kinderen zich niet kunnen ophalen aan het blik![]()
![]()
Een zakje met 7 gram nootjes die je apart bij het sundea ijs meegeeft.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef mstyle het volgende:
Hoezo, nootjes per portie? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Belletje naar hoofdkantoor, belletje naar de franchise, belletje naar de politie.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou nou, gaan we gierig doen?
Trouwens, wat moet ik doen als ik gewoon word beledigd door mijn manager?
En dan niet 1 keer, maar meerdere malen.![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 04:06 schreef Battlefan het volgende:Gister kwam er iemand langs, volgens de verhalen, die door kwam geven dat ze vandaag (donderdag) in de avond rush met 600 man komen eten
Ik hoop dat het een grap is, want er kunnen er met goed proppen maximaal 300 zitten
Lijkt me best een hel als je naast de normale avondrush nog eens 600 man binnen ziet lopenquote:Op donderdag 30 september 2010 04:06 schreef Battlefan het volgende:Gister kwam er iemand langs, volgens de verhalen, die door kwam geven dat ze vandaag (donderdag) in de avond rush met 600 man komen eten
Ik hoop dat het een grap is, want er kunnen er met goed proppen maximaal 300 zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |