quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister om 23:55, een bestelling van 200 euro![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
watquote:
Goed om te weten, kom ik ook een keer een leuke bestelling doen om 23:55quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat
Ik wil gewoon om 00:15 klaar zijn met sluit![]()
Ik om 00:30, redden we nooitquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat
Ik wil gewoon om 00:15 klaar zijn met sluit![]()
Gelukkig woon je niet in de buurtquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:13 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Goed om te weten, kom ik ook een keer een leuke bestelling doen om 23:55
Omdat jullie dan weer wat te zeuren hebbenquote:Op zondag 19 september 2010 15:28 schreef Krimpen het volgende:
Wie weet waarom de plastic Chocomel flesjes vervangen worden voor blikjes, terwijl de Fristi voorlopig wel in plastic flesjes blijft zitten???
uhuh die oude verpakkingen - 12 stks - waren makkelijker in te ruimen met MLS!quote:Op zondag 19 september 2010 15:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat jullie dan weer wat te zeuren hebben
eco-friendly feeling gevenquote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Vast te googlen, maar waarom worden alle McDonalds nu groenachtig?
Nieuwe huisstijl ofzo?
Toen ik twee jaar terug nog bij de mac werkte hadden we een bestelling van 370 euro om 22.00 uur. Sta je dan met een paar man en een manager. 30 porties kipnuggets + 30 grote menu's (allemaal tasty) + frietsaus enz. Was leuke avond en zeer goed voor je productiviteit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mensen die hun visite op feestjes op McDonalds trakterenquote:Op zondag 19 september 2010 17:06 schreef themole het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar terug nog bij de mac werkte hadden we een bestelling van 370 euro om 22.00 uur. Sta je dan met een paar man en een manager. 30 porties kipnuggets + 30 grote menu's (allemaal tasty) + frietsaus enz. Was leuke avond en zeer goed voor je productiviteit.
Zoiets maakte ik ook mee. Van die jonge gasten die een feestje hadden, kwamen 40 porties bitterballen halenquote:Op zondag 19 september 2010 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mensen die hun visite op feestjes op McDonalds trakteren
Vervolgpost: Deze week 2 uur trainingquote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef sbk het volgende:
Kut..
Ik had van gister via internet gesolliciteerd voor 'crewlid' en ik kreeg vandaag een telefoontje om een afspraak te maken voor een gesprek. Echter, ik heb m'n rooster nog eens goed bekeken en het blijkt dus dat ik niet kan, ik heb op dat tijdstip college (vak van vorig jaar) Ik ga morgen vroeg dus bellen en vragen of het gesprek een paar uur kan worden opgeschoven.
Mijn vraag is of ik uberhaupt nog kans maak op die baan met zo'n slechte eerste indruk
Lekker friet bakken!quote:Op maandag 20 september 2010 18:36 schreef sbk het volgende:
[..]
Vervolgpost: Deze week 2 uur training![]()
Omdat de leverancier de plastic versie tijdelijk niet meer kan leveren. En daarom word het tijdelijk vervangen door de standaard blikjes chocomelk.quote:Op zondag 19 september 2010 15:28 schreef Krimpen het volgende:
Wie weet waarom de plastic Chocomel flesjes vervangen worden voor blikjes, terwijl de Fristi voorlopig wel in plastic flesjes blijft zitten???
Ok, duidelijk!quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat de leverancier de plastic versie tijdelijk niet meer kan leveren. En daarom word het tijdelijk vervangen door de standaard blikjes chocomelk.
McDonalds is de enigste organisatie die chocomelk (en fristi) verkoopt in flesjes. Met de gedachte erachter dat de kinderen zich niet kunnen ophalen aan het blik![]()
![]()
Zal ook wel met de Exclusiviteit te maken hebben, dat de fabrikant de flesjes die voor McDonalds bestemd zijn niet aan andere klanten kan leveren (of dat je een tussenhandel krijgt omdat McDonalds een lagere inkoopprijs zal hebben dan andere bedrijven.)quote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat de leverancier de plastic versie tijdelijk niet meer kan leveren. En daarom word het tijdelijk vervangen door de standaard blikjes chocomelk.
McDonalds is de enigste organisatie die chocomelk (en fristi) verkoopt in flesjes. Met de gedachte erachter dat de kinderen zich niet kunnen ophalen aan het blik![]()
![]()
Chocomel flesjes (grote versie) kun je ook gewoon bij de AH to Go kopen en tankstationsquote:Op maandag 20 september 2010 19:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Oke dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Chocomel flesjes (grote versie) kun je ook gewoon bij de AH to Go kopen en tankstations
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |