WORD JIJ MIJN COLLEGAquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:17 schreef Windigo het volgende:
Hoi
Ik heb gesolliciteerd als fulltime crewmedewerker voor Amersfoort Noord, wat verdien je daar gemiddeld mee? (Ik ben 23).
Dat dus... volgens mijquote:
Misschien welquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
WORD JIJ MIJN COLLEGA
[..]
Dat dus... volgens mij
Maar ik neem aan dat je de intentie hebt om door te groeien? Presteer en geef aan dat je interesse hebt om door te groeien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien welDa's dan 1240 euro bruto per maand? Da's ook weinig
Bij Amersfoort noord ouder dan gemiddeld? Nee..quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je de intentie hebt om door te groeien? Presteer en geef aan dat je interesse hebt om door te groeien.
Je bent wat ouder dan gemiddeld denk ik, dus daarom maak je echt wel kans op een hogere functie
Bij ons is de gemiddelde leeftijd qua werknemers denk ik 19/20.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Bij Amersfoort noord ouder dan gemiddeld? Nee..er zijn echt veel eind 20'ers en ouder..
Promotie maak je zo hier, als je het wilt kun je het al snel aangegeven en dan begin je het traject.. eind vorig jaar is iemand begonnen met Crew Trainer te worden en is maand of 3 terug manager geworden, dus doorgroeien kan altijd als je dat wiltquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij ons is de gemiddelde leeftijd qua werknemers denk ik 19/20.
naja als Windigo goed zn best doet, kan hij wel promotie maken denk ik. Maar dat ligt ook hoe het management in elkaar zit natuurlijk
Dan lijkt mij dat een uitstekende keuze voor Windigo, Zorgen dat je zo snel mogelijk alles onder controle hebt. Zorgen dat je tegen stress kan. En doorgroeien met die hap!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Promotie maak je zo hier, als je het wilt kun je het al snel aangegeven en dan begin je het traject.. eind vorig jaar is iemand begonnen met Crew Trainer te worden en is maand of 3 terug manager geworden, dus doorgroeien kan altijd als je dat wilt
Mocht je manager worden bij A'foort Noord.. ik luister niet
Grappenmakerquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Enne Windigo, je weet dat je dan niet meer bij de BurgerKing mag eten he?
Ik heb vandaag bij KFC gegeten.. word ik nu ook ontslagen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Even overleggen, 1 moment.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij KFC gegeten.. word ik nu ook ontslagen?
......quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Yannick ik heb zojuist contact gehad met het hoofdkantoor, morgen mag je je kleding inleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, die dude kan ons nu wel een lekker etentje aanbieden..quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:07 schreef Yannick567 het volgende:
Marko, wanneer neem je ons mee uit eten?
In Enschede hebben ze een burgerkingquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Inderdaad, die dude kan ons nu wel een lekker etentje aanbieden..
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Yannick567 het volgende:
Burger King
Willen jullie ontslagen worden ofzo![]()
Ik ben een zij, geen hijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat een uitstekende keuze voor Windigo, Zorgen dat je zo snel mogelijk alles onder controle hebt. Zorgen dat je tegen stress kan. En doorgroeien met die hap!![]()
Ik ben heel aardig hoor!quote:Op zaterdag 11 september 2010 03:39 schreef Battlefan het volgende:
Je zou maar collega worden van StudiotjeIk zou spontaan ergens anders gaan werken
Jij en aardig?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij en aardig?
'ALS JIJ MANAGER WORDT GA IK NIET NAAR JE LUISTEREN'
'IK LUISTER NAAR NIEMAND'
Faalhaas
Oh enne.. Windigo. Die opmerking van niet meer bij BK mogen eten was maar een grapje hoor![]()
Ik luister ook naar niemandquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:03 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Jij en aardig?
'ALS JIJ MANAGER WORDT GA IK NIET NAAR JE LUISTEREN'
'IK LUISTER NAAR NIEMAND'
Faalhaas
Oh enne.. Windigo. Die opmerking van niet meer bij BK mogen eten was maar een grapje hoor![]()
Die 3 maandenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:41 schreef Battlefan het volgende:
Ik zat bij hem in de klas, ik kan het wetenEn ik ben heel lief
In 3 maanden kan je anders heel goed observeren hoe een persoon is. Arme Matthijs dat ie bij jou in de klas zatquote:
Trauma's!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:53 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
In 3 maanden kan je anders heel goed observeren hoe een persoon is. Arme Matthijs dat ie bij jou in de klas zat![]()
Maar we gaan wel erg offtopic hier eh
Wij hebben daar nooit 'last' van, alleen overdag wat meer buitenlandse mensen die met het hele gezin komen eten enzo. Voor de rest geen overlast ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Trauma's!
Suikerfeest was opvallen rustig dit jaar, beveiliging had niet veel te doen, dat was vorig jaar wel anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Yannick567 op 12-09-2010 11:54:23 ]
quote:Op zondag 12 september 2010 02:02 schreef Yannick567 het volgende:
Vanavond rond 22:45 trof ik een 'cadeautje' aan op de counter bij kassa 9..
Plaatjes linken vanaf TwitPic werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hier is de foto:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat roept allemaal vragen opMaareh, kroketje iemand?
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister om 23:55, een bestelling van 200 euro![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister om 23:55, een bestelling van 200 euro![]()
watquote:
Goed om te weten, kom ik ook een keer een leuke bestelling doen om 23:55quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat
Ik wil gewoon om 00:15 klaar zijn met sluit![]()
Ik om 00:30, redden we nooitquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat
Ik wil gewoon om 00:15 klaar zijn met sluit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |