Als je gewoon even tegen mij zegt in welk restaurant je werkt kan ik je in de OP zetten, of je doet het zelf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
woot woot wooot, ik heb wat gemist!
En waarom mag ik nou niet in de OP is dat zo lastig!?
Doe je toch iets niet goedquote:
Belooft veel goeds! Tot die tijd eet ik nog wel ff 3 a 4x per week een kapsalon bij de lokale Turk.quote:
Eigenlijk niet hequote:
Arnhem Rijnstraat!quote:Op woensdag 1 september 2010 01:52 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Als je gewoon even tegen mij zegt in welk restaurant je werkt kan ik je in de OP zetten, of je doet het zelf.
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Het volgende topic sta je erbijquote:Op woensdag 1 september 2010 20:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Arnhem Rijnstraat!![]()
Zet jij me er in?
Bij ons is dat helemaal een feest:quote:Op woensdag 1 september 2010 21:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Trouwens, wil iemand me uitleggen hoe ik die happymeal + bigmac menu voor 7.50 aansla?
en kan dat ook met milkshakes?
quote:McDonald’s stopt beeldschermreclame in restaurants
Woensdag 01 September 2010 at 11:49 pm
McDonald's Nederland stopt per oktober met reclame voor derden via beeldschermen. Het hoofdkantoor in de VS heeft de Nederlandse dochter op de vingers getikt, de internationale visie is dat in de restaurants er niet mag worden geadverteerd door externen. Ook biedt het medium te weinig toegevoegde waarde voor het concern zelf.
YES! Optyfen met die kut reclames in de zaak, zit je rustig te werken hoor je opeens een opgewonden dolfijn door de lobby schreeuwen omdat het dolfinarium weer aandacht nodig heeft..quote:
Wij kunnen er niks aan doen dat je constant lobby staatquote:Op donderdag 2 september 2010 10:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
YES! Optyfen met die kut reclames in de zaak, zit je rustig te werken hoor je opeens een opgewonden dolfijn door de lobby schreeuwen omdat het dolfinarium weer aandacht nodig heeft..
Sta zowat nooit lobbyquote:Op donderdag 2 september 2010 11:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wij kunnen er niks aan doen dat je constant lobby staat
Wij hebben ze niet eens gehadquote:Op donderdag 2 september 2010 13:56 schreef Battlefan het volgende:
Die schermen gingen bij ons uberhaupt al wegTe veel gedoe er mee gehad, en nu nog steeds
Ohja? Bij ons is dat beveiligd. Alleen dat Librium.tv kan daarop uitzendenquote:Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Wij hebben ze niet eens gehadHebben in de bovenlobby wel 3 schermen hangen maar die tonen gewoon TMF
(en tijdens het WK keek de crew daar de wedstrijden
)
Zo had ik hem ook maar gedaan, maar dat was in een grote bestelling, dus ik kon het niet echt meer aan de prijs zien. Maar dan doe ik het in het vervolg gewoon zo. Of ik vraag het eerst even na..quote:Op donderdag 2 september 2010 03:28 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons Big Mac menu + HM knop aanslaan, en het drinken van dat menu, en dan de HM op de normale manier aanslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door gewoonfaye op 04-09-2010 18:19:08 ]Anonimity is a bliss
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Net de McTeam -of wat het dan ook is- binnen gekregen.
DE NIEUWE BROOOODJES ZIJN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze worden![]()
7,75 euro per uur denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:17 schreef Windigo het volgende:
Hoi
Ik heb gesolliciteerd als fulltime crewmedewerker voor Amersfoort Noord, wat verdien je daar gemiddeld mee? (Ik ben 23).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |