Wij hadden er 20 tijdens de rushquote:Op donderdag 30 september 2010 19:57 schreef Battlefan het volgende:
Geheel volgens verwachting kwamen er geen 600 mensen, maar het waren er wel ruim 300
Nee, maar die waren er ook nog, en ook Liverpool fans trouwens. Maar die groep die kwamen waren jongeren van het filmfestival ofzo, waren er vorig jaar ookquote:Op donderdag 30 september 2010 21:16 schreef bierjoost het volgende:
Wat voor lui waren het dan? Utrecht fans?
Yep, maar onze 'SchoonmaakTurken' beginnen dan ook pas om 23:00quote:
Zelf niet meegemaakt, maar wel verhalen gehoord van het andere restaurant van onze franchise die hetzelfde hadden. Weet alleen niet of dat toen voor de schoonmakers was of eigen personeel, maar dat was toen een nieuwe manager die ook totaal niet wist wat hij ermee moestquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:45 schreef Krimpen het volgende:
Gisteravond stond om 23:15 de arbeidsinspectie ineens voor de drivedeur. Is wel heel vreemd zeg, drie mannen die met hun pasje staan te zwaaien en zeggen dat ze naar binnen moeten.
Heel gedoe bij die deur, manager erbij laten roepen door een collega. Samen met een andere collega bij de deur blijven staan, want "de deur mocht niet op slot" - achteraf hadden we ze natuurlijk door het driveraam moeten aanspreken...
Uiteindelijk is de supervisor van onze franchise gebeld, en zijn er twee binnen gelaten.
De controle was niet voor ons eigen personeel, maar voor de schoonmakers. En, na wat gedoe, was alles in orde.
Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?
PS. Heerlijk, als het pin apparaat het niet doet op raam 1
Onze 'SchoonmaakAfghanen' beginnen ook om 23:00 doordeweeks en een half uurtje later in het weekend en zijn geloof ik zo rond 03:00 klaar, elke dag, 7 dagen in de week, dezelfde twee schoonmakers. Nou laat die arbeidsinspectie bij ons maar langskomen. Het is nog dat ik heb ingegrepen, anders ging er nog veel meer dingen mis: Pauzes pas na 6 uur voor iedereen (ook < 18 jaar), onbetaalde breaks van 5 minuten, mensen van 16 die sluit draaien enz. Maarja, als een manager het even niet weet over arbeidsregels komt hij ook meestal naar mij toequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:15 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Yep, maar onze 'SchoonmaakTurken' beginnen dan ook pas om 23:00
Bij ons gaat op zondag-donderdag de lobby om 23:00 dicht, drive draaien we dan tot 00:00
En op de vrij- en zaterdag sluit de lobby om 00:00 en dan gaat de drive tot 02:00. Dus op deze dagen beginnen de schoonmakers om 00:00 met het schoonmaken van de lobby!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:15 schreef Studiotje het volgende:
Jeej! Sterrenslag! Volgens mij gaan 4 niet geordende tsjappies van hier er ook naartoeDus dat word niks..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtfquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Tsja
Maar ja! Vandaag eerste keer meegemaakt met andere tijden, ze doen het trouwens in fases, deze maand gaan ze de restaurant open houden tot 0:00, als dit rendabel is gaat die daarna naar 01:00, blijkt dit ook rendabel te zijn dan gaan ze het ook nog proberen tot 02:00Stelletje gekken..
Bij mijn restaurant willen ze in de week voor de kerst 24 uur p/d open zijn (proberen in ieder geval, glazen huis staat dan recht voor de deur en die gaan ook 24 uur per dag doorquote:Op zondag 3 oktober 2010 00:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
wtf
En als dat rendabel is gaan ze USA praktijken proberen? restaurant 24 uur open?![]()
Mag vast niet, denk ik zo
En.. heb je al vrijgevraagd?quote:Op zondag 3 oktober 2010 03:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij mijn restaurant willen ze in de week voor de kerst 24 uur p/d open zijn (proberen in ieder geval, glazen huis staat dan recht voor de deur en die gaan ook 24 uur per dag door)
De eerste jaren was het bij ons een stukje verderop, en wij hadden toen zelf 24/7 open kunnen blijven, dus als het voor de deur is kan het al helemaalquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij mijn restaurant willen ze in de week voor de kerst 24 uur p/d open zijn (proberen in ieder geval, glazen huis staat dan recht voor de deur en die gaan ook 24 uur per dag door)
Hoop tegen die tijd ergens anders te werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |