moet ik beledigd zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, PS is weer back in the US of A...
Dat maakt de beslissing makkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij mis je niets als je niet terugleest. Weinig roddels en openbaringen
speaking of koffie, waar is ons koffiemeisje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat maakt de beslissing makkelijk.
Koffie?
LB?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
speaking of koffie, waar is ons koffiemeisje?
och jee, het is de laatste weken wel raak met al die Bekende Nederlanders die het aardse leven verlaten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Appie Baantjer is nu ook al bezweken onder het slechte weer. Gaat lekker zo met onze bejaarde BN'ers...
Die Boulimiarouz heeft er dan ook de perfecte boeventronie voor...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat headshot-gifje dat ik postte laatst? Bouhlarouz was de dader![]()
Dat is positief tochquote:Fris terug van vakantie.
Vandaag en morgen staan op de planning om de scripties door te nemen.
Maar in jouw geval zou ik me daar niet al te veel zorgen om maken.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Scriptiebegeleider:
[..]
Dat is positief tochJa toch
Dat is echt wel positiefquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Scriptiebegeleider:
[..]
Hij heeft gewoon het volle vertrouwen in je... niet zo twijfelen aan jezelf..quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik vraag me af hoe hij dat nu al weet als hij nog niks heeft nagekeken
Al m'n vrienden hebben gezegd dat het goed komtquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het volle vertrouwen in je... niet zo twijfelen aan jezelf..
Nee, ik zou me nu toch wel zorgen blijven maken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Scriptiebegeleider:
[..]
Tof dat je ons je vrienden noemt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al m'n vrienden hebben gezegd dat het goed komtMaar ik kan het zelf nog steeds niet echt geloven
Jullie zijn ook vrienden hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tof dat je ons je vrienden noemt.
Ik ook van jou...
O, je zit dus niet 24/7 achter een PC?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jullie zijn ook vrienden hoorJullie hebben me er doorheen gesleept tijdens m'n PvA periode
![]()
Maar ik heb ook nog irl-vrienden
ik heb zo een "get into the bus for free card"quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat doe ik ook, eens in de 4 jaar een buskaartje kopen. Maar dat is meer omdat ik het geluk heb dat ik in die frequentie van de bus gebruik moet maken.
De trein vind ik niet erg, maar bussen zijn kansloos.
Komt nog wel....quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al m'n vrienden hebben gezegd dat het goed komtMaar ik kan het zelf nog steeds niet echt geloven
Volgens mij gelooft Etcie het nog niet als ze met haar diploma in haar hand staat.quote:
Die kans zit er dik inquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft Etcie het nog niet als ze met haar diploma in haar hand staat.
Wat moet ik toch elke dag met dit soort Twitter berichten?quote:PeaceDiaan: Ik had vandaag alles goed op www.beterspellen.nl.
half a minute ago via web
Omdat hij ws wel weet watvoor niveau jij hebtquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik vraag me af hoe hij dat nu al weet als hij nog niks heeft nagekeken
Nee, eigenlijk niet. Gewoon omdat het kan....quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet ik toch elke dag met dit soort Twitter berichten?
Ga je nu gebak trakteren of verwacht je een complimentje
Dat had ik nog niet eens bedachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Omdat hij ws wel weet watvoor niveau jij hebt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Gewoon omdat het kan....
Troost je, ik Twitter het niet altijd... zo af en toe. En nee, niet alleen als ik 0 fout heb.quote:
quote:
Is het faxseizoen weer geopend? Waar is mijn geweer!?!?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens bedacht
Ik ga wat printen. En dan op jacht naar een faxmachine
quote:
quote:
Ik zag het eerst niet eensquote:
In het geweerkastje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het faxseizoen weer geopend? Waar is mijn geweer!?!?
Ik zou voortaan de brief persoonlijk afgeven en een ontvangstbevestiging vragen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:09 schreef Etcetera het volgende:
In het geweerkastje?
Fax is verzonden en aangekomen, heb toch maar even gebeld of ze hem hadden ontvangen
ik lever het liefst dingen persoonlijk in, maar als dat betekend dat ik 2 tot 3 uur in de bus zit voor 1 formuliertje, verzin ik wel wat andersquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou voortaan de brief persoonlijk afgeven en een ontvangstbevestiging vragen.
Niet dat dat veel uit hoeft te maken, de Belastingdienst heeft een antal jaar geleden gepresteerd om mij 2 keer (!!) een ontvangstbevestiging te verstrekken nadat ik iets bij hen op kantoor had afgeleverd, om daarna gewoon weer een rappel te versturen waar ik met de spullen bleef...
Makkelijker kunnen we het niet maken... wel leuker. Ze houden van contact blijkbaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou voortaan de brief persoonlijk afgeven en een ontvangstbevestiging vragen.
Niet dat dat veel uit hoeft te maken, de Belastingdienst heeft een antal jaar geleden gepresteerd om mij 2 keer (!!) een ontvangstbevestiging te verstrekken nadat ik iets bij hen op kantoor had afgeleverd, om daarna gewoon weer een rappel te versturen waar ik met de spullen bleef...
Dit was n.a.v. de belastingaangifte van mijn vader, die net daarvoor overleden was.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al jaren geen contact meer met de belastingdienst. Zelfde werkgever, geen hypotheek en ik kan geen aftrekposten vinden.
Belachelijk is het gewoon...quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was n.a.v. de belastingaangifte van mijn vader, die net daarvoor overleden was.
Hij had z'n aangifte digitaal laten doen, maar die was spoorloos geraakt en toen mocht ik alsnog de aangifte doen. Juist om ellende te voorkomen in dit wat pijnlijke geval had ik persoonlijk de boel nogmaals afgeleverd bij de belastingdienst en een ontvangstbevestiging daarvoor gekregen.
Vervolgens dus weer een aanmaning of ik het alsnog wilde aanleveren (gelijk dreigen met ambtshalve aanslagen, boetes e.d.) etc. etc.
Ik heb toen geëist dat degene die de boel in behandeling zou nemen persoonlijk de boel in ontvangst zou nemen i.p.v. één of ander receptiekutje, wat gehonoreerd werd en pas na die 2e poging (eigenlijk dus 3e poging) kwam het in orde. Maar denk niet dat je excuus krijgt, ook al sta je met een door henzelf afgegeven ontvangstbewijs onder hun neus te wapperen...
Ik weet niet of ik het echt wil weten, maar wat is 'kindgebonden budget'?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Belachelijk is het gewoon...![]()
Stomme lui.
Wij hebben wel veel met de belastingdienst te doen: kinderopvangtoeslag, kindgebonden budget, hypotheek en we krijgen zelfs nog een klein beetje zorgtoeslag. Alles waar we op recht kunnen hebben, wil ik ook gewoon hebben van ze!
nee maar zit nu ook nog in Chicago bij een vriendin. En dan vanaf morgen een week logeren bij een vriendin op campus en danmag ik mijn nieuwe kamer inquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook goedenmiddag...
Al weer helemaal thuis daar?
O, langzaam acclimatiseren dus en weer wennen aan de pancakes, vieze koffie en andere Amerikaanse bagger...quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar zit nu ook nog in Chicago bij een vriendin. En dan vanaf morgen een week logeren bij een vriendin op campus en danmag ik mijn nieuwe kamer in
preciesquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, langzaam acclimatiseren dus en weer wennen aan de pancakes, vieze koffie en andere Amerikaanse bagger...
naaah niet echtquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:58 schreef Etcetera het volgende:
Amerika heeft pop-tarts. Pop-tarts zijn fucking lekker
Ik weet dat die naam met dezelfde letter begint als eindigt, maar ik moet er nog even op komen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, langzaam acclimatiseren dus en weer wennen aan de pancakes, vieze koffie en andere Amerikaanse bagger...
Zijn wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, ik doelde op niets specifieks, dus ik ben benieuwd hoe Ofyles dat dan wel kan...
Voor hem zelf ook, vrees ik...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zijn wegen zijn ondoorgrondelijk
pm maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Doe dan ook even een paar dozen Fruity Loops voor mw. MM...
Kindgebonden budgetquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het echt wil weten, maar wat is 'kindgebonden budget'?
Zo, echt wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:05 schreef MadMaster het volgende:
De Loveparade: hoe het fout ging: http://bit.ly/bfU0dh
Heftig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |