moet ik beledigd zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yes, PS is weer back in the US of A...

Dat maakt de beslissing makkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij mis je niets als je niet terugleest. Weinig roddels en openbaringen

speaking of koffie, waar is ons koffiemeisje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat maakt de beslissing makkelijk.
Koffie?

LB?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
speaking of koffie, waar is ons koffiemeisje?

och jee, het is de laatste weken wel raak met al die Bekende Nederlanders die het aardse leven verlaten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Appie Baantjer is nu ook al bezweken onder het slechte weer. Gaat lekker zo met onze bejaarde BN'ers...

Die Boulimiarouz heeft er dan ook de perfecte boeventronie voor...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat headshot-gifje dat ik postte laatst? Bouhlarouz was de dader![]()

Dat is positief tochquote:Fris terug van vakantie.
Vandaag en morgen staan op de planning om de scripties door te nemen.
Maar in jouw geval zou ik me daar niet al te veel zorgen om maken.

quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Scriptiebegeleider:
[..]
Dat is positief tochJa toch

Dat is echt wel positiefquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Scriptiebegeleider:
[..]

Hij heeft gewoon het volle vertrouwen in je... niet zo twijfelen aan jezelf..quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik vraag me af hoe hij dat nu al weet als hij nog niks heeft nagekeken

Al m'n vrienden hebben gezegd dat het goed komtquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het volle vertrouwen in je... niet zo twijfelen aan jezelf..

Nee, ik zou me nu toch wel zorgen blijven maken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Scriptiebegeleider:
[..]

Tof dat je ons je vrienden noemt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al m'n vrienden hebben gezegd dat het goed komtMaar ik kan het zelf nog steeds niet echt geloven

Jullie zijn ook vrienden hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tof dat je ons je vrienden noemt.
Ik ook van jou...

O, je zit dus niet 24/7 achter een PC?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jullie zijn ook vrienden hoorJullie hebben me er doorheen gesleept tijdens m'n PvA periode
![]()
Maar ik heb ook nog irl-vrienden

ik heb zo een "get into the bus for free card"quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat doe ik ook, eens in de 4 jaar een buskaartje kopen. Maar dat is meer omdat ik het geluk heb dat ik in die frequentie van de bus gebruik moet maken.
De trein vind ik niet erg, maar bussen zijn kansloos.

Komt nog wel....quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al m'n vrienden hebben gezegd dat het goed komtMaar ik kan het zelf nog steeds niet echt geloven

Volgens mij gelooft Etcie het nog niet als ze met haar diploma in haar hand staat.quote:

Die kans zit er dik inquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij gelooft Etcie het nog niet als ze met haar diploma in haar hand staat.

Wat moet ik toch elke dag met dit soort Twitter berichten?quote:PeaceDiaan: Ik had vandaag alles goed op www.beterspellen.nl.
half a minute ago via web

Omdat hij ws wel weet watvoor niveau jij hebtquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik vraag me af hoe hij dat nu al weet als hij nog niks heeft nagekeken

Nee, eigenlijk niet. Gewoon omdat het kan....quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet ik toch elke dag met dit soort Twitter berichten?
Ga je nu gebak trakteren of verwacht je een complimentje

Dat had ik nog niet eens bedachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Omdat hij ws wel weet watvoor niveau jij hebt

quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Gewoon omdat het kan....

Troost je, ik Twitter het niet altijd... zo af en toe. En nee, niet alleen als ik 0 fout heb.quote:
quote:

Is het faxseizoen weer geopend? Waar is mijn geweer!?!?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens bedacht
Ik ga wat printen. En dan op jacht naar een faxmachine

quote:
quote:
Ik zag het eerst niet eensquote:
In het geweerkastje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het faxseizoen weer geopend? Waar is mijn geweer!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |