of Duitsquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:19 schreef o.us het volgende:
Doe je een lerarenopleiding Latijn of zo?
Of Fransquote:
Zijn dat ook audiofiele dames?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef sinadO het volgende:
Oh man man man bij mij zitten er zo vreselijk veel mooie dames...
Het zal me een zorg zijn. Of denk je dat ik mijn hobby meeneem naar de hogeschool of zo?quote:
Gelukkig ben je geen autist die te koop loopt met zijn hobby'squote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn. Of denk je dat ik mijn hobby meeneem naar de hogeschool of zo?Ben geen autist...
Man, weet híj even waar de dames wild van worden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zo heb ik iemand die opschept over hoe goed hij wel niet kan overclocken
Ik vertel altijd dat ik in Perl kan programmeren en binaire klokjes kan lezen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Man, weet híj even waar de dames wild van worden.![]()
Nee joh dat laat ik lekker thuis, ik ouwehoer er wel over op Fok! en op hififora en zo. Of het moet zo zijn dat ik toevallig een mede audiofiel tegen het lijf loop, omdat ik iets opvang tijdens een gesprek of zo, dan wil ik het er nog wel eens over hebben. Maar verder...quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen autist die te koop loopt met zijn hobby'sZo heb ik iemand die opschept over hoe goed hij wel niet kan overclocken terwijl de helft geen flauw benul heeft
(VWO)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Captain_Hero het volgende:
Pro-tip: Lekkere wijven hebben geen hyves.
watquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Je gaat naar school om te leren TS, niet om de vrouwen.
hoe ouder, hoe dikker en lelijker. srry tsquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef Heichler het volgende:
Morgen begin ik aan mijn eerste jaar aan het HBO, er is ondertussen al een hyves voor mijn klas met al aardig wat leden maar als ik naar de foto's van mijn vrouwelijke klasgenoten kijk, lijken ze allemaal op bostrollen met een generisch gezicht en de helft heeft overgewicht![]()
En het ergste is nog dat ik geen ICT of technische opleiding doe
Op de middelbare school waren er genoeg aantrekkelijke meisjes te vinden maar nu
onzinquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef BruinBeertje het volgende:
Je gaat naar school om te leren TS, niet om de vrouwen. Hoe minder mooie vrouwen in je klas, hoe beter je schoolprestaties, geloof me its better like that
Ja maar de hele dag lang naar een stel dikke tieten of een lekkere kont kijken is wel een voordeelquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Alsof het handig is een slet van je eigen opleiding te nemenhele dag dat gezeik aan je kopf
Zo'n vriend van mij ging ook ICT doen, en hij balen dat er geen meisjes in zijn klas zatenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
IT-er hier-o, nooit vrouwen in mijn klas gehad!!!
Dit dus.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef Kerol het volgende:
Ik heb helemaal geen mokkels in de klas.
Stel je voor zeg hé!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:34 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt me djuidelijk dat er geen foto's van klasgenoten op een forum worden geflikkerd om ze vervolgens even lekker af te zeiken. Kom op zeg
Zonder ICT zat jij niet lekker te FOK!ken misterquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zo'n vriend van mij ging ook ICT doen, en hij balen dat er geen meisjes in zijn klas zatenHij dacht ook echt dat er meisjes naar ICT gaan
Oja: ICT
Gefeliciteerd jongen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef trolololo het volgende:
Klas met het grootste gedeelte meisjes
En morgen gaat mijn vriendin het uitmaken
Uitleg volgt.quote:
Ai...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Uitleg volgt.
Heb er niet echt een mening over
Zat er zelf ook aan te denken om de stekker eruit te trekken
Ieder nadeel hep ze voordeelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:54 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ai...![]()
Maar dan kun je tenminste weer legaal naar meisjes kijken enzo!
Morgen gaat ze heel boos worden omdat ik haar 'genegeerd' zou hebben maar ze is ook heel snel jaloers en dat begint me heel erg op de zenuwen te werken; en het wordt alleen maar erger; dus tsjah weet niet echt wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:57 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Precies!
Maar eh.. hoezo gaat ze het morgen uitmaken?
Lekker vooruitzicht! Maar met een beetje jaloezie is niets mis, betekent alleen maar dat ze je niet kwijt wilquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Morgen gaat ze heel boos worden omdat ik haar 'genegeerd' zou hebben maar ze is ook heel snel jaloers en dat begint me heel erg op de zenuwen te werken; en het wordt alleen maar erger; dus tsjah weet niet echt wat ik er mee moet
Vraag of je een poster van een aantrekkelijke mooiboy in de klas mag ophnagen. Zodat je je thuisvoelt ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb geen aantrekkelijke jongens in mijn klas ook heel erg
Fietsende meisjes met hockeyrokjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik liep net buiten he.. fietsten in ene drie hokeysters voorbij op de fiets. Eén natuurlijk op de stoep die ik nog net kon ontwijken. Ze keken naar meEn toen voelde ik me vies
Want ik ben gewoon lelijk dus dat ze mij zagen zoals ik ben dat vind ik niet leuk. Anyway.. outfitjes met korte zwart/witte broekjes die tot net over de bil komen, strakke kontjes, mooie gezichtjes en hockeystick in hun handen (kinky). LEKKER!!
/Schenkstroop comment
jij hebt of een psych nodig of gewoon een bivakmuts voor over je hoofd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik liep net buiten he.. fietsten in ene drie hokeysters voorbij op de fiets. Eén natuurlijk op de stoep die ik nog net kon ontwijken. Ze keken naar meEn toen voelde ik me vies
Want ik ben gewoon lelijk dus dat ze mij zagen zoals ik ben dat vind ik niet leuk. Anyway.. outfitjes met korte zwart/witte broekjes die tot net over de bil komen, strakke kontjes, mooie gezichtjes en hockeystick in hun handen (kinky). LEKKER!!
/Schenkstroop comment
ik sleep m wel mee in mn tasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vraag of je een poster van een aantrekkelijke mooiboy in de klas mag ophnagen. Zodat je je thuisvoelt ?
kan ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik sleep m wel mee in mn tas
Bij een slotjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Neen, wanneer is het afgelopen
Jij hield ze van het studiewerk af?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Kuhly het volgende:
Ik zat als enige jongen bij 30 meiden in de klas, geen een van die meisjes heeft het jaar gehaald.
Blijkbaar, ze keken tijdens elke les alleen maar naar mij. Zelfs als ik naar bed wou kwam ik er wel weer een tegen. Echt erg was het niet hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij hield ze van het studiewerk af?
Dat is de spijker op zijn kopquote:
Sorry, was niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is de spijker op zijn kop
Wat ontzettend sneu om op zo'n manier een topic te kapen.
Verhuis naar de SC, ga MSN en of whatever, maar stopbord en de rest van het SC kliekje wegwezen hier.
Bij ons in het duits lokaal hangt er een poster van tokio hotelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vraag of je een poster van een aantrekkelijke mooiboy in de klas mag ophnagen. Zodat je je thuisvoelt ?
Inderdaad, beter gebruik je 'roedel' of 'kudde'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:24 schreef rijsttafel het volgende:
Klas? Welke student gebruikt nou weer het woord 'klas'?
Lelijke mensen hebben ook behoefte aan liefde. Dacht ik ook vandaag toen een nogal gezette buschaffeuse mijn bus reed (ja ik rij met de busquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef McFearless het volgende:
Je moet de lat wat lager leggen, je zult dan ook met die iets te dikke slet tevreden zijn.
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze post goud waard.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
/Schenkstroop comment
Maatschappelijk werk en dientverleningquote:
Waarbij het ook nog eens gebruikelijk is om de eerste praktijkles maar meteen allemaal uit de kleren te gaan om de valse schaamte te verjagen.quote:
of wilde hier een leuk vak plaatsen maar kon er geen verzinnen geschiedenisquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:54 schreef Suikerstraat het volgende:
Ik zit helaas met hetzelfde probleem
de eerste dag na de staking van de ns de leukst route uitwisselenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Socios het volgende:
Hyves![]()
Een eerste schooldag ´Hyves´ gaan uitwisselen
in het caribisch gebied bij aruba enzo is een hele grote zee dan neem je een bootje en je vriendin en ga je de zee op je neukt dr nog een keer en dan of weg ermee of je neemt dr mee terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Morgen gaat ze heel boos worden omdat ik haar 'genegeerd' zou hebben maar ze is ook heel snel jaloers en dat begint me heel erg op de zenuwen te werken; en het wordt alleen maar erger; dus tsjah weet niet echt wat ik er mee moet
hehe docenten delen in op mooiboyheid vriendquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Die van mij zijn allemaal best wel lekker, alleen zit ik met het projectgroepje met de lelijksten opgescheept![]()
Kankerschool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hehe docenten delen in op mooiboyheid vriend
EWA g, wa'S diT!!!!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik las nu pas je spoiler![]()
one blood
Wat een kutkick is ditquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:54 schreef Suikerstraat het volgende:
Ik zit helaas met hetzelfde probleem
Grootste bullshit die ik vandaag heb gehoord.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Captain_Hero het volgende:
Pro-tip: Lekkere wijven hebben geen hyves.
neuken kost nietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dat komt goed uit want 2 jaar uitloop mag je zelf betalen tegenwoordig. Zuipen en neuken op kosten van de staat is er tegenwoordig als student zijnde niet meer bij.
Uhm nee juist niet, want meisjes ergens anders leren kennen kost extra tijd en op school ben je sowieso toch al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dat komt goed uit want 2 jaar uitloop mag je zelf betalen tegenwoordig. Zuipen en neuken op kosten van de staat is er tegenwoordig als student zijnde niet meer bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |