Maatschappelijk werk en dientverleningquote:
Waarbij het ook nog eens gebruikelijk is om de eerste praktijkles maar meteen allemaal uit de kleren te gaan om de valse schaamte te verjagen.quote:
of wilde hier een leuk vak plaatsen maar kon er geen verzinnen geschiedenisquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:54 schreef Suikerstraat het volgende:
Ik zit helaas met hetzelfde probleem
de eerste dag na de staking van de ns de leukst route uitwisselenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Socios het volgende:
Hyves![]()
Een eerste schooldag ´Hyves´ gaan uitwisselen
in het caribisch gebied bij aruba enzo is een hele grote zee dan neem je een bootje en je vriendin en ga je de zee op je neukt dr nog een keer en dan of weg ermee of je neemt dr mee terug.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Morgen gaat ze heel boos worden omdat ik haar 'genegeerd' zou hebben maar ze is ook heel snel jaloers en dat begint me heel erg op de zenuwen te werken; en het wordt alleen maar erger; dus tsjah weet niet echt wat ik er mee moet
hehe docenten delen in op mooiboyheid vriendquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Die van mij zijn allemaal best wel lekker, alleen zit ik met het projectgroepje met de lelijksten opgescheept![]()
Kankerschool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hehe docenten delen in op mooiboyheid vriend
EWA g, wa'S diT!!!!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik las nu pas je spoiler![]()
one blood
Wat een kutkick is ditquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:54 schreef Suikerstraat het volgende:
Ik zit helaas met hetzelfde probleem
Grootste bullshit die ik vandaag heb gehoord.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Captain_Hero het volgende:
Pro-tip: Lekkere wijven hebben geen hyves.
neuken kost nietsquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dat komt goed uit want 2 jaar uitloop mag je zelf betalen tegenwoordig. Zuipen en neuken op kosten van de staat is er tegenwoordig als student zijnde niet meer bij.
Uhm nee juist niet, want meisjes ergens anders leren kennen kost extra tijd en op school ben je sowieso toch al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dat komt goed uit want 2 jaar uitloop mag je zelf betalen tegenwoordig. Zuipen en neuken op kosten van de staat is er tegenwoordig als student zijnde niet meer bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |