Zonder ICT zat jij niet lekker te FOK!ken misterquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zo'n vriend van mij ging ook ICT doen, en hij balen dat er geen meisjes in zijn klas zatenHij dacht ook echt dat er meisjes naar ICT gaan
Oja: ICT
Gefeliciteerd jongen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef trolololo het volgende:
Klas met het grootste gedeelte meisjes
En morgen gaat mijn vriendin het uitmaken
Uitleg volgt.quote:
Ai...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Uitleg volgt.
Heb er niet echt een mening over
Zat er zelf ook aan te denken om de stekker eruit te trekken
Ieder nadeel hep ze voordeelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:54 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ai...![]()
Maar dan kun je tenminste weer legaal naar meisjes kijken enzo!
Morgen gaat ze heel boos worden omdat ik haar 'genegeerd' zou hebben maar ze is ook heel snel jaloers en dat begint me heel erg op de zenuwen te werken; en het wordt alleen maar erger; dus tsjah weet niet echt wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:57 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Precies!
Maar eh.. hoezo gaat ze het morgen uitmaken?
Lekker vooruitzicht! Maar met een beetje jaloezie is niets mis, betekent alleen maar dat ze je niet kwijt wilquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Morgen gaat ze heel boos worden omdat ik haar 'genegeerd' zou hebben maar ze is ook heel snel jaloers en dat begint me heel erg op de zenuwen te werken; en het wordt alleen maar erger; dus tsjah weet niet echt wat ik er mee moet
Vraag of je een poster van een aantrekkelijke mooiboy in de klas mag ophnagen. Zodat je je thuisvoelt ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb geen aantrekkelijke jongens in mijn klas ook heel erg
Fietsende meisjes met hockeyrokjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik liep net buiten he.. fietsten in ene drie hokeysters voorbij op de fiets. Eén natuurlijk op de stoep die ik nog net kon ontwijken. Ze keken naar meEn toen voelde ik me vies
Want ik ben gewoon lelijk dus dat ze mij zagen zoals ik ben dat vind ik niet leuk. Anyway.. outfitjes met korte zwart/witte broekjes die tot net over de bil komen, strakke kontjes, mooie gezichtjes en hockeystick in hun handen (kinky). LEKKER!!
/Schenkstroop comment
jij hebt of een psych nodig of gewoon een bivakmuts voor over je hoofd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik liep net buiten he.. fietsten in ene drie hokeysters voorbij op de fiets. Eén natuurlijk op de stoep die ik nog net kon ontwijken. Ze keken naar meEn toen voelde ik me vies
Want ik ben gewoon lelijk dus dat ze mij zagen zoals ik ben dat vind ik niet leuk. Anyway.. outfitjes met korte zwart/witte broekjes die tot net over de bil komen, strakke kontjes, mooie gezichtjes en hockeystick in hun handen (kinky). LEKKER!!
/Schenkstroop comment
ik sleep m wel mee in mn tasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vraag of je een poster van een aantrekkelijke mooiboy in de klas mag ophnagen. Zodat je je thuisvoelt ?
kan ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik sleep m wel mee in mn tas
Bij een slotjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Neen, wanneer is het afgelopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |