Jij hield ze van het studiewerk af?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Kuhly het volgende:
Ik zat als enige jongen bij 30 meiden in de klas, geen een van die meisjes heeft het jaar gehaald.
Blijkbaar, ze keken tijdens elke les alleen maar naar mij. Zelfs als ik naar bed wou kwam ik er wel weer een tegen. Echt erg was het niet hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij hield ze van het studiewerk af?
Dat is de spijker op zijn kopquote:
Sorry, was niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is de spijker op zijn kop
Wat ontzettend sneu om op zo'n manier een topic te kapen.
Verhuis naar de SC, ga MSN en of whatever, maar stopbord en de rest van het SC kliekje wegwezen hier.
Bij ons in het duits lokaal hangt er een poster van tokio hotelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vraag of je een poster van een aantrekkelijke mooiboy in de klas mag ophnagen. Zodat je je thuisvoelt ?
Inderdaad, beter gebruik je 'roedel' of 'kudde'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:24 schreef rijsttafel het volgende:
Klas? Welke student gebruikt nou weer het woord 'klas'?
Lelijke mensen hebben ook behoefte aan liefde. Dacht ik ook vandaag toen een nogal gezette buschaffeuse mijn bus reed (ja ik rij met de busquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef McFearless het volgende:
Je moet de lat wat lager leggen, je zult dan ook met die iets te dikke slet tevreden zijn.
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze post goud waard.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik liep net buiten he.. fietsten in ene drie hokeysters voorbij op de fiets. Eén natuurlijk op de stoep die ik nog net kon ontwijken. Ze keken naar meEn toen voelde ik me vies
Want ik ben gewoon lelijk dus dat ze mij zagen zoals ik ben dat vind ik niet leuk. Anyway.. outfitjes met korte zwart/witte broekjes die tot net over de bil komen, strakke kontjes, mooie gezichtjes en hockeystick in hun handen (kinky). LEKKER!!
/Schenkstroop comment
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |